Ratkaistu Windows asennuksen kanssa ongelma

Liittynyt
05.05.2017
Viestejä
80
Kaveri (ensikertalainen näiden kanssa) yrittää asentaa windows 10 uuteen koneeseensa. Hän on ostanut Microsoftin oman usb asennustikun. Kuitenkin, ensimmäisen asennusyrityksen aikana näytti "loading files" tai vastaavaa. Kesken tuon, oli heittänyt tämän ruudun näytölle. Nyt uudelleen käynnistäessä OS:n valinnan (32 vai 64bit) jälkeen antaa aina saman ruudun suoraan. Ja vielä se, että ei ole missään vaiheessa siirtynyt tuosta boot managerista itse windows asennukseen. Onko ammattilaisilla ideoita?

Hän siis kyseli etänä näitä, etten ole itse paikalla. Se todennäköisesti rajoittaa tai ainakin hidastaa tätä vianetsintää :geek:

Valokuva henkilöltä.jpg
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 342
Kerran kyseessä on ihan kaupasta ostettu asennustikku, joka näyttäisi olevan viallinen, niin eikus kauppaan palautus ja pyytää uuden toimivan tilalle...
 
Liittynyt
05.05.2017
Viestejä
80
Jees, tota lataustyökalua on tullu itsekkin käytettyä, ei vaan tullu mieleen että saattais olla viallinen tikku.. Nyt kuulemma palautettu, ja ongelma korjattu. Kiitos.
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 071
Jees, tota lataustyökalua on tullu itsekkin käytettyä, ei vaan tullu mieleen että saattais olla viallinen tikku.. Nyt kuulemma palautettu, ja ongelma korjattu. Kiitos.
Noita tikkuja on ollut jonkun verran viallisena noiden kympin myyntipakettien matkassa. Tuo tikku kannattaa tehdä muutenkin itse kympin medianluontityökalulla, niin saa suoraan kympistä uusimman version. Tuo kympin paketin mukana tullut tikku kun voi sisältää melkein minkä vaan version vuoden 2015 - 2019 välillä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 172
Viestejä
4 325 195
Jäsenet
72 173
Uusin jäsen
metsapuro

Hinta.fi

Ylös Bottom