Semmotteen juttu, että ostin joskus 2013? tietokoneen komponetit ja asensin siihen vehkeeseen sitten W8 PRO:n. Jutussa kävi surullisesti, kun kaikki osat vaihdettiin yksi kerrallaan takuussa (mun oikeaan osunutta epäilystä viasta ei kuunneltu) ja lopulta myös emo jossa se vika lopulta oli.. Taistelun uuvuttamana (pari vuotta kinasin) laitoin sitten uuteen kokoonpanoon suoraan uuden avaimen, mutta nyt olen alkanut sitä wanhaa avainta taas ikävöimään.
Olin kai ajatellut, että se oli vaan mennyttä se avain, mutta olin kyllä vähän tyhmä tuolloin(kin). Nyt mietin semmoista, että avaimet oli mielestäni tyyppiä "retail", että niitä ei kai kirjoiteta biokseen? vaan sinne MS:n hirmukoneille, ja nyt pitäisi varmaan koittaa jotenkin purkaa tuo alkuunsa päättynyt kurja liitto. Siis emon ja avaimen.
Vaan miten lie onnistua minun haaveet? Vieläkö saisin siitä uuteen pikkukoneeseen käyttiksen pelastettua?
Olin kai ajatellut, että se oli vaan mennyttä se avain, mutta olin kyllä vähän tyhmä tuolloin(kin). Nyt mietin semmoista, että avaimet oli mielestäni tyyppiä "retail", että niitä ei kai kirjoiteta biokseen? vaan sinne MS:n hirmukoneille, ja nyt pitäisi varmaan koittaa jotenkin purkaa tuo alkuunsa päättynyt kurja liitto. Siis emon ja avaimen.
Vaan miten lie onnistua minun haaveet? Vieläkö saisin siitä uuteen pikkukoneeseen käyttiksen pelastettua?