Windows 11 ohitti Windows 10:n Steamin käytetyimpänä käyttöjärjestelmänä

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kaotik
  • Aloitettu Aloitettu
Myöskin vasta huomasin että ovat samaa alkaneet työntämään Windows 10:n. Eli voit vielä tehdä yhden paikallistilin, mutta useampaa ei anna enää tehdä. Ei ole koko optiota enää valikoissa ja kun klikkaa apua hommaa niin sekin näyttää vielä että siinä pitäis olla semmoinen optio mutta eipäs ole enää.

"add someone else on this PC"

How will this person sign in?

"I don't have this person's sign-in information"

"Add a user without a Microsoft account"

Jne.

Kyllä mä pystyin luomaan sulle tunnuksen. Koneella on jo kaksi tunnusta. Ainoa dorka fiitseri oli että siinä joutui antamaan kolme eri turvakysymystä.

1726761886150.png



Latasin tuossa eilen uusimman Win11. Kunhan saan raivattua tilaa toiselta levyltä jossa nvme pohjainen Win10, niin ajattelin kokeilla asentaa sen. Josko asiat eivät ole ihan niin kurjasti kuin tässä ketjussa väitetään. Joka tapauksessa jossain vaiheessa jonkun uudemman Windowsin joutuu asentamaan.
 
"add someone else on this PC"

How will this person sign in?

"I don't have this person's sign-in information"

"Add a user without a Microsoft account"

Jne.

Kyllä mä pystyin luomaan sulle tunnuksen. Koneella on jo kaksi tunnusta. Ainoa dorka fiitseri oli että siinä joutui antamaan kolme eri turvakysymystä.

1726761886150.png



Latasin tuossa eilen uusimman Win11. Kunhan saan raivattua tilaa toiselta levyltä jossa nvme pohjainen Win10, niin ajattelin kokeilla asentaa sen. Josko asiat eivät ole ihan niin kurjasti kuin tässä ketjussa väitetään. Joka tapauksessa jossain vaiheessa jonkun uudemman Windowsin joutuu asentamaan.

Juu minun moka tämä. Tarkastin juuri Windows 10 VM:lläni että juu löytyyhän se sieltä. En tiedä miksei se osunut silmääni kun sitä Windows 10 QEMU:n laittelin serveriini.
Ja tämä hyvä, kun nyt voin sen Windows 10 sinne serveriin asentaa takaisin VM:ksi... jos jaksan enää.
 

Statistiikka

Viestiketjut
253 985
Viestejä
4 417 892
Jäsenet
73 257
Uusin jäsen
Vepe21

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom