Windows 10 uudelleenasennus ongelma

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
12
Hei, olen tässä asentamassa windows 10 uudelleen koneelleni, mutta käytettäessäni media creation toolia tulee minulle ongelma. Kun painan siiä vaihtoehtoa päivitä tämä tietokone, niin minulle tulee sellainen virhilmoitus kun " Tämä työkalu ei pysty päivittämään tietokonettasi. Tämä työkalu ei tue tieokoneessasi asennettuna olevan windownsin kieltä tai versiota."

Mietin stten, että jos otan vaihtoehdon" Luo asennutietoväline toiseen tietokoneeseen", niin onnistuuko windowsin uudelleen päivittäminen myös sen avulla? Tavoitteena on siis ihan puhdas uudelleenasennus ja koko ssd levyn formatointi samaalla.

Mietin, että jos otan tuon vaihtoehdon, että luo asennuttietoväline toiseen koneeseen, ja sen avulla asennan windowsin uudelleen, niin pitääkö minun kaivaa se tuoteavain jostakin? Tuoteavaimeni on kadonnut ja sitä en pysty pistämään uudlleen, jos sitä kysytään uudelleenasennuksen yhteydessä. Nykyinen windows versio on windows 10 pro versio.

Päivitys: Löysin kuitenkin tuoteavaimeni, mutta mietin sitä, että se on windows 8 ja olen kuitenkin päivittänyt nykyisen windowsin windows 10, niin onnistuukos tuolla avaimella windows 10 asennus?
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
2 010
Et tarvitse tuote avainta, valitset vain ohita kun kysytään. Jos samalle koneelle teet uudelleen asennksen siis, win aktivoituu sitten kun asennus on valmis
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 318
Viestejä
4 334 803
Jäsenet
72 164
Uusin jäsen
ramushe

Hinta.fi

Ylös Bottom