Windows 10 työpöydän kuvakkeet

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
856
Ongelma seuraava:
Uuden näytön myötä työpöydän kuvakkeet sekoittuvat pitkin työpöytää aina lepotilasta palautumisen myötä. Näyttönä Asus PG279Q. Jotenkin kait liittyy näytön virrankatkaisuun koska windows ilmoittaa merkkiäänellä ja ilmoituksella että G-sync näyttö liitettynä. Koneen speksit sigussa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 570
Olikos tuohon näyttöön joku firmware päivitys!?
Ajuri päivitetty asuksen sivulta?
 

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 024
Mulla on ihan Nvidian näyttis ja uuden ajurit niin siittähuolimatta arpoo pikakuvakkeisiin nuolen tilalle jotain muuta aina silloin tällöin niin että kysessä on ihan Win 10 ominaisuus (jota ei olla korkjattu sen koko olemassaolen aikana).

Win 10 myös näyttää tunnistavan näytön useaan eri kertaan käynnistyessään ja palautuessaan virransäästöstä ja sitä tuntuu tapahtuvan enempi DP liitännän kuin DVI liitännän kautta (mulla on yksi näyttö joka näyttää aina kun se tunnistetaan uusiksi).
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 055
Mulla on ihan Nvidian näyttis ja uuden ajurit niin siittähuolimatta arpoo pikakuvakkeisiin nuolen tilalle jotain muuta aina silloin tällöin niin että kysessä on ihan Win 10 ominaisuus (jota ei olla korkjattu sen koko olemassaolen aikana).
En ole moista havainnut koskaan. Alla ollut lähinnä wanhempia nVidian sekä AMD:n näyttiksiä.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
248 206
Viestejä
4 330 424
Jäsenet
72 151
Uusin jäsen
Osimandius

Hinta.fi

Ylös Bottom