- Liittynyt
- 15.08.2024
- Viestejä
- 37
Mikä tätä XBox ja tiliin kirjautumisen kanssa ongelmaan stoppaavaan ongelman kierto. Kun Mulla on Microsoft tilissä tilaus tuolle PC GamePass kuukausipaketille kun oletin ja halusin kokeilla vaikka Diablo4 viimein.
Homma kaatuu heti alkuunsa kun tuo XBox aplikaatio Microsoft tiliin kirjautumisessa sanoo virheen että puhaisessa ylälaidassa lilluvassa virhepaneelissa sanoen
"We couldn't sign into your Microsoft Account"
"There seems to be a problem with your Store account"
Tarjoaa sulukruksin ja "Fix Now" napin ja Fix Now pulauttaa näkyviin viestin
"Confirm the account you use for purchases"
"A recent change in your machine requires you to log in into
"your Microsoft Store account again"
Ja naput Close ja Continue
Tökkäämällä Continue rusauttaa vähäm laikkaa ja siis näyttää pintapuolisesti ok
XBox hallintaikkunan vas ylänurkassa näkyy että olen kirjautunut sisään eli näyttää tilin nimen jossa lukee siis tuo "Moonlite72#7639"
Tuo yläosan näyttää kokoajan tuota punapohjaista virhettä että "We could'nt sign into your Microsoft account" ja sen kirjaus Fix Me option. Ja ruljanssi ei korjaa mitään.
Eli oleko vai enkö olenko sisällä tilissäni mikä pitäisi olla kunnossa koska tilin tunniste näkyy XBox ikkunan vas ylänurkassa vaikka tuo punainen Fix Me korjausoption tarjoama korjausoptio haluaa kokokajan tuon virheen ja korjauksen tarjoaminen mutta se ei korjaa mitään.
Tilillä on PC GamePass tilaus mutta tuo XBox PC aplikaatio ei tunnista tilausta ja XBox hallinta valittaa aina tuosta Store accounttiin kirjautumisongelmasta mutta silti XBox appi näyttää kulmassa sen tilin tiedot.
Tässä ei ole paljoa keinoja toimia mutta onko tää tuttu ongelma. Ois ihan kiva saada toimimaan ninii pääsee kokeilee noita kiinnostavia pelejä. Vaikka tuo XBOx halluntasofta näyttää että tili on kirjautunut niin pelejä ei voi asentaa koska ei tunnista tilaustani eli tili on jotenkin solmussa ja kirjautuminen tai käyttöön otto ei ole mennut jotenkin loppuun asti. Muistelenkin vuosia takaperin käyttäneeni tätä XBox launcheria edellisen koneeni kanssa ja totesin sen bugiseksi ja hitaaksi kikkareeksi ja nyt tää ei perkele suostu toimimaan niinku pitää MS Tilini kanssa joka sisältää GamePass tilauksen aktiivisena softan sitä kuitenkaan huomaamatta.
Tässä on joku muukin virhe, kun yritän asentaa jonkun tilauksen tukeman pelin niin koska XBox hallinta ei ole omasta mielestään kirjautunut (vaikka vas ylänurkka mulle selkeesti niin kertoo) Store tiliin oikein ja peliä selaillessa "Install" nappi on poistettu käytöstä eli viittaa että tili ei ole oikein loppuun asti mennyt käyttöön. Lisäksi pelin asennusnappin alapuolella näkyy kaikissa peleissä mitä yritän mennä asentamaan että
"We weren't able to load all options. Close the app,
"Then try again"
Mutta sulkeminen ja avaaminen eikä XBox appista tililta ulos kirjautuminen ja takaisin sisälle kirjautuminen korjaa mitään vaan tuo sama "Fix Me" optio näkyy ja tili ei toimi niinkuin pitäisi eli GamePass tilaus ei näy tai toimi että voisi asentaa mitään tuota kautta.
Tämmöstä paskaako nää moderin pelaajan halluitapalvelut on ja kun korjausoperaatio ei tee mitä pitää tulee vaan sama kirjautusmisongelma ilmoitus korjausnapin kanssa joka ei sano mitää tekee tai tekikö mitään korjaustoimenpiteitä. Eli päätelmä että mahdollisimman automaattiseksi tehty korjaustoiminto tekee omasta mielestään kaiken eikä edes viitsi antaa käyttäjän hallita noita asetuksia millään manuaalisilla keinoilla. Tää on jotenkin masentavaa vuonna 2024. Kohta tekoäly tekee puolestsi päätöksen käyttiksen päivittämisestä uusimpaan versioon koska uskoo sen omatoimisesti olevan sulle parempi vaihtoehto koska uudempi." Jättäkää mulle keinot korjata homma käsin jos ei automaatio tee mitä lupaa ilman optiota hallita operaation tapahtumia tai tietää logista tekikö se mitään joka olisi voinut korjata. Tää ei nyt vaan tee niinku pitäs lähtee toimimaan.
Kiitos kaikesta avusta. Kippis ja kumarrus
Homma kaatuu heti alkuunsa kun tuo XBox aplikaatio Microsoft tiliin kirjautumisessa sanoo virheen että puhaisessa ylälaidassa lilluvassa virhepaneelissa sanoen
"We couldn't sign into your Microsoft Account"
"There seems to be a problem with your Store account"
Tarjoaa sulukruksin ja "Fix Now" napin ja Fix Now pulauttaa näkyviin viestin
"Confirm the account you use for purchases"
"A recent change in your machine requires you to log in into
"your Microsoft Store account again"
Ja naput Close ja Continue
Tökkäämällä Continue rusauttaa vähäm laikkaa ja siis näyttää pintapuolisesti ok
XBox hallintaikkunan vas ylänurkassa näkyy että olen kirjautunut sisään eli näyttää tilin nimen jossa lukee siis tuo "Moonlite72#7639"
Tuo yläosan näyttää kokoajan tuota punapohjaista virhettä että "We could'nt sign into your Microsoft account" ja sen kirjaus Fix Me option. Ja ruljanssi ei korjaa mitään.
Eli oleko vai enkö olenko sisällä tilissäni mikä pitäisi olla kunnossa koska tilin tunniste näkyy XBox ikkunan vas ylänurkassa vaikka tuo punainen Fix Me korjausoption tarjoama korjausoptio haluaa kokokajan tuon virheen ja korjauksen tarjoaminen mutta se ei korjaa mitään.
Tilillä on PC GamePass tilaus mutta tuo XBox PC aplikaatio ei tunnista tilausta ja XBox hallinta valittaa aina tuosta Store accounttiin kirjautumisongelmasta mutta silti XBox appi näyttää kulmassa sen tilin tiedot.
Tässä ei ole paljoa keinoja toimia mutta onko tää tuttu ongelma. Ois ihan kiva saada toimimaan ninii pääsee kokeilee noita kiinnostavia pelejä. Vaikka tuo XBOx halluntasofta näyttää että tili on kirjautunut niin pelejä ei voi asentaa koska ei tunnista tilaustani eli tili on jotenkin solmussa ja kirjautuminen tai käyttöön otto ei ole mennut jotenkin loppuun asti. Muistelenkin vuosia takaperin käyttäneeni tätä XBox launcheria edellisen koneeni kanssa ja totesin sen bugiseksi ja hitaaksi kikkareeksi ja nyt tää ei perkele suostu toimimaan niinku pitää MS Tilini kanssa joka sisältää GamePass tilauksen aktiivisena softan sitä kuitenkaan huomaamatta.
Tässä on joku muukin virhe, kun yritän asentaa jonkun tilauksen tukeman pelin niin koska XBox hallinta ei ole omasta mielestään kirjautunut (vaikka vas ylänurkka mulle selkeesti niin kertoo) Store tiliin oikein ja peliä selaillessa "Install" nappi on poistettu käytöstä eli viittaa että tili ei ole oikein loppuun asti mennyt käyttöön. Lisäksi pelin asennusnappin alapuolella näkyy kaikissa peleissä mitä yritän mennä asentamaan että
"We weren't able to load all options. Close the app,
"Then try again"
Mutta sulkeminen ja avaaminen eikä XBox appista tililta ulos kirjautuminen ja takaisin sisälle kirjautuminen korjaa mitään vaan tuo sama "Fix Me" optio näkyy ja tili ei toimi niinkuin pitäisi eli GamePass tilaus ei näy tai toimi että voisi asentaa mitään tuota kautta.
Tämmöstä paskaako nää moderin pelaajan halluitapalvelut on ja kun korjausoperaatio ei tee mitä pitää tulee vaan sama kirjautusmisongelma ilmoitus korjausnapin kanssa joka ei sano mitää tekee tai tekikö mitään korjaustoimenpiteitä. Eli päätelmä että mahdollisimman automaattiseksi tehty korjaustoiminto tekee omasta mielestään kaiken eikä edes viitsi antaa käyttäjän hallita noita asetuksia millään manuaalisilla keinoilla. Tää on jotenkin masentavaa vuonna 2024. Kohta tekoäly tekee puolestsi päätöksen käyttiksen päivittämisestä uusimpaan versioon koska uskoo sen omatoimisesti olevan sulle parempi vaihtoehto koska uudempi." Jättäkää mulle keinot korjata homma käsin jos ei automaatio tee mitä lupaa ilman optiota hallita operaation tapahtumia tai tietää logista tekikö se mitään joka olisi voinut korjata. Tää ei nyt vaan tee niinku pitäs lähtee toimimaan.
Kiitos kaikesta avusta. Kippis ja kumarrus