Elikkäs oli yhtäkkiä ilmestynyt ns. tuplakäyttäjä ja kun koneen käynnistää, niin ekana paukahtaa virhesanoma "salasana väärä" tms. Sitten kun valitsen sieltä sen oikean käyttäjän, niin pyytää Windows Hello pin-koodin jonka syöttämällä kone aukeaa. Tähän asti en ole ikinä joutunut kirjautumaan erikseen koneelle enkä ole sellaisia asetuksia itse muutellut. Mulla on kirjautumisasetuksissakin säädöt näin:
Googlettamalla löysin tämän ohjeen: Redirecting
Ongelma tuonkin kanssa on, että kun teen kuten käsketään, niin se toinen käyttäjä on loppujen lopuksi edelleen siellä ja valittaa väärää salasanaa vaikka syötän sinne juuri sen mitä itse asetin tuon ohjeen mukaan.
Eli jotain neuvoa milläs hitolla saan homman taas pelittämään niin, että kone aukeaa ilman mitään kirjautumispelleilyjä?
Googlettamalla löysin tämän ohjeen: Redirecting
Ongelma tuonkin kanssa on, että kun teen kuten käsketään, niin se toinen käyttäjä on loppujen lopuksi edelleen siellä ja valittaa väärää salasanaa vaikka syötän sinne juuri sen mitä itse asetin tuon ohjeen mukaan.
Eli jotain neuvoa milläs hitolla saan homman taas pelittämään niin, että kone aukeaa ilman mitään kirjautumispelleilyjä?