SilentBob
Tukijäsen
Olen yrittänyt useamman kerran päivittää Windowsin kympistä yhteentoista. Joka kerta asennus pääsee 48% kohdalle ja peruu itsensä. Sen verran olen tutkinut että tuolla kohtaa on vuorossa näyttiksen asennus. Eli syynä on jollain tapaa näyttis.
Olen myös kokeillut asennuksen tyhjälle levylle ja silloin pääsin windowsiin asti mutta näyttiksen ajurien kohdalla homma taas kusee.
Juuri äsken koitin taas, poistin ajurit DDU:lla ja laitoin taas asennuksen pyörimään, no sama 48% ja vituiksmän.
Mulla taitaa olla jotenkin susi kortti koska samat ohjelmistot on läppärissä asennettuna ja siinä päivitys onnistui, tosin on 2070 mobile.
Tämän ongelmatapauksen osina on mm.
Löytyykö mitään ideaa, poislukien näyttiksen vaihto, jota voisin kokeilla?
Olen myös kokeillut asennuksen tyhjälle levylle ja silloin pääsin windowsiin asti mutta näyttiksen ajurien kohdalla homma taas kusee.
Juuri äsken koitin taas, poistin ajurit DDU:lla ja laitoin taas asennuksen pyörimään, no sama 48% ja vituiksmän.
Mulla taitaa olla jotenkin susi kortti koska samat ohjelmistot on läppärissä asennettuna ja siinä päivitys onnistui, tosin on 2070 mobile.
Tämän ongelmatapauksen osina on mm.
- AMD Ryzen 9 5900X
- Gigabyte X570 AORUS PRO
- Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB (2 x 16 GB) DDR4-3200 CL16
- Samsung 980 Pro 1 TB M.2-2280 PCIe 4.0 X4 NVME
- Asus TUF GAMING OC GeForce RTX 3070 Ti 8 GB
- SeaSonic PRIME TX-850 850 W 80+ Titanium
Löytyykö mitään ideaa, poislukien näyttiksen vaihto, jota voisin kokeilla?