win 10 + uusi rauta

Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
377
päivittelin koneen sisuskaluja emon ja prossun osalta. Käytössä win10 pro jossa oli lisenssi. mutta raudan päivityksen myötä kone sanoo ettei lisenssi kelpaa ja vaatii ostamaan uuden. Miksei se kelpaa enää? Vai vaatisko toi että koko järjestelmän asentas puhtaana uusiksi jotta toi lisenssi kelpais.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 943
Vaihdettaessa lisenssi toiseen koneeseen, pitää vanhalla koneella liittää ensin lisenssi Microsoft tilille digitaalisen käyttöoikeuden saamiseksi, jolloin siirto myöhemmin toiselle koneelle onnistuu, muuten pitää ostaa uusi tuotelisenssi.
Emolevy on vaihdossa määräävä tekijä.
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
377
no prkl. pitää vaihtaa takaisin vanha emolevy jotta saan liitettyä sen microsoft tilille :D
 
Liittynyt
18.03.2018
Viestejä
785
Moi.Oman koneen päivitin just ja rekisteröinnin kanssa oli eka ongelma.Koneesta meni kaikki uusiksi.En muista mitä tein mut ei mennyt rekkaaminen ihan ptkeen.Win 10 kyseessä.Lopuksi kuienkin sain kaikki hommat toimimaan.
 
Liittynyt
10.07.2017
Viestejä
1 515
Minulla ei ees microsoft tilin liittäminen auttanut....

Eli koneessa oli win 8 pro:sta päivitetetty -> 8.1->10 pro

Emon vaihdoin ja ei suostunut aktivoimaan....soitto mikkiksen tuotetukeen tuotti sen, että koska olin vaihtanut emoa, minulla pitäisi olla se vanha 8 pro linsenssi tallella, että voisin todentaa lisenssin.....no arvatkaa oliko jo heivattu jonnekki se tarra ku piti päivitetyn ja tiliin liitetyn lisenssin antaa autuus......
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 943
Käyttöjärjestelmä pitäisi rekisteröidä ennen emon vaihtoa Microsoft tilille, niin digitaalisen käyttöoikeuden siirto olisi mahdollista emon vaihdon jälkeen.

Kannattaa tutkia vähän, miten siirto suoritetaan.

Windows 8 koneissa ei ole lisenssitarraa, koska se on kai biossissa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 664
Viestejä
4 187 981
Jäsenet
70 777
Uusin jäsen
juafuhe

Hinta.fi

Ylös Bottom