Win 10 ei käynnisty päivityksen jälkeen

Liittynyt
20.05.2018
Viestejä
3
Käyttis kysy eilen haluanko päivittää nyt vai myöhemmin. Asetin siihen kellonajan, että kone tekee päivityksen yöllä. Nyt kone ei käynnisty kuin tällaiseen tilaan, jossa vasemmassa ylänurkassa on tekstiä tyyliin Tee äänikomennoilla entistä enemmän. Tuo siis otsikkona ja sen jälkeen pyytää hyväksymään tai lisätietoja.. Mutta mistään ei pääse enää eteenpäin tai takaisin käyttisnäkymään. Ainoastaan kun käynnistän crt alt del kautta koneen uudestaan niin normaali käyttisnäkymä käy hetken ruudulla.

Hjelpatkaa.

IMG_20180520_171849_BURST006.jpg
 
Liittynyt
20.05.2018
Viestejä
3
Okei. Nyt näyttää ettei mistään suunasta saa vastauksia ongelmaan. Voinko sitten peruuttaa tuota viimeisintä päivitystä ja palauttaa windows edellisen päivityksen tilaan? Vikasietotilassa olin näkevinäni jossai tuollaisen toiminnon. Tai mitä käyttöjärjestelmän kokonaan palauttaminen tarkoittaa? Säilyykö tiedostot ja asennetut ohjelmat?
 
Liittynyt
10.06.2017
Viestejä
221
Jos tätä ketjua lukee joku viisaampi - mulla putosi Hello / sormenjälkitunnistus pois.. (5.gen Lenovo x1 carbon) Enää laite ei ole Hello yhteensopiva.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 051
Voinko sitten peruuttaa tuota viimeisintä päivitystä ja palauttaa windows edellisen päivityksen tilaan? Vikasietotilassa olin näkevinäni jossai tuollaisen toiminnon.
Voit kokeilla löytääkö Windows sitä "edellistä toimivaa kokoonpanoa". Riippuu vähän onko sinulla ollut esim. ns. Restore pointit aktivoituna asetuksista. Joskus tosin Wintoosa herjaa tuossa vaiheessa että mitään ei pysty palauttamaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 946
Jos tätä ketjua lukee joku viisaampi - mulla putosi Hello / sormenjälkitunnistus pois.. (5.gen Lenovo x1 carbon) Enää laite ei ole Hello yhteensopiva.
Kannattaa tehdä kysymykselle oma avaus, eikä sotkea toisen tekemää kyselyä, jolla myös on ongelma.

Noissa palautusvaihtoehdoissa on yleensä mainittu poistaako asennetut ohjelmat ja oma datan.
Puhdas tehdasasennus yleensä poistaa kaiken jälkeenpäin asennetut ohjelmat ja omat tiedot.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 963
Okei. Nyt näyttää ettei mistään suunasta saa vastauksia ongelmaan. Voinko sitten peruuttaa tuota viimeisintä päivitystä ja palauttaa windows edellisen päivityksen tilaan? Vikasietotilassa olin näkevinäni jossai tuollaisen toiminnon. Tai mitä käyttöjärjestelmän kokonaan palauttaminen tarkoittaa? Säilyykö tiedostot ja asennetut ohjelmat?
Jos vikasietotila toimii ja voit sieltä palata edelliseen versioon, niin tämä säilyttää tiedostot ja ohjelmat.

Päivityksen voit sitten tehdä myöhemmin tällä itse https://www.microsoft.com/software-download/windows10
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 281
Viestejä
4 193 184
Jäsenet
70 896
Uusin jäsen
sussu

Hinta.fi

Ylös Bottom