Wi-Fi -ongelma osalla laitteista Huawei B535 4G-reitittimen kanssa

Liittynyt
29.06.2019
Viestejä
559
Itellä laukesi tänään kotinetin kaapelimodeemi ja olen yrittänyt viritellä pöytäkonetta kakkosnettiini, joka on siis otsikon mukainen Huawei B535 4G-reittimessä oleva liittymä, tässä kuitenkaan onnistumatta.

Pöytäkoneen WLAN löytää kyllä tuon tukiaseman ja jopa yhdistää siihen, mutta nettiin en onnistu sillä pääsemään. Yhdistettyään selain huutelee jotain DNS-herjoja kunnes yhteyden status palaa "Connected, no internet tjsp" -tilaan ja ryhtyy sitten ulisemaan internet-yhteyden uupumisesta.
Samanaikaisesti olen koko aika läppärillä kiinni samassa tukiasemassa ja sillä netti futaa 24/7 ongelmitta. Samoiten pöytäkoneen WLAN kyllä yhdistää kännykän hotspottiin ja toimii sen kanssa saumatta, mutta tuossa nimenomaisessa pöytäkone <-> 4G -tukiasema -kombossa on jotain hikkaa välissä ja itsellä ei riitä ymmärrys asian selvittämiseen.
Tukiaseman settingseihin kirjautuessa tukiasema kyllä tunnistaa että kaksi laitetta on yhdistettynä eikä kummankaan suhteen ole yhteyttä sitä kautta rajoitettuna.

Oon koittanut googlesta kaivella apua, mutta cmd:n kautta pyöriteltävien netsh -alkusten resettien pyörittely, dns-asetusten osaamaton roplailu tai wlan devicen uninstallauskaan ei ole tuonut apua.
Osaakohan joku jeesata?

Emolevy on B450I Gaming Plus AC
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 436
Viestejä
4 237 361
Jäsenet
71 208
Uusin jäsen
Liftari

Hinta.fi

Ylös Bottom