• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksesä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Western Digital Black SN850X 2TB, Datatronic, 138,90 €

Mulla oli tuolla vähän rahaa, mutta väittää ettei muka aiempia tilauksia? Samalla sähköpostilla kuitenkin löytyy tilauksia sähköpostista.
 
Ei taida olla DRAMia tässä.

E: taitaa olla mutta jostain syystä tieto täysin piilotettu ja selviää vain arvosteluista
 
Viimeksi muokattu:
Hinnat tainneet nousta kovasti. Muistan että viime vuonna sai hyvinkin noita "liian hitaita mutta toimii PS5" 2TB SSD alle satasella ja yli nopeusrajan 120-160€, mutta voin muistaa hieman väärinkin.
Aika vähästä kyllä peruivat, mutta minkä sille voi. No toinen peräkkäinen huono kokemus heiltä. Sitä aiempia en muista.
Vaikka kyllähän täällä aina toistetaan kuinka "tilausvahvistus on tullut, ja ovat siis velvollisia toimittamaan" tai vastaavan tuotteen. Tässä tapauksessa voisi jopa mennä asiakkaan hyödyksi jos asiasta valitetaan eteenpäin, kun ei tuo selvä hintavirhe ole. Mutta en minä ainakaan jaksa.
 
Viimeksi muokattu:
Hinnat tainneet nousta kovasti. Muistan että viime vuonna sai hyvinkin noita "liian hitaita mutta toimii PS5" 2TB SSD alle satasella ja yli nopeusrajan 120-160€, mutta voin muistaa hieman väärinkin.
Aika vähästä kyllä peruivat, mutta minkä sille voi. No toinen peräkkäinen huono kokemus heiltä. Sitä aiempia en muista.
Vaikka kyllähän täällä aina toistetaan kuinka "tilausvahvistus on tullut, ja ovat siis velvollisia toimittamaan" tai vastaavan tuotteen. Tässä tapauksessa voisi jopa mennä asiakkaan hyödyksi jos asiasta valitetaan eteenpäin, kun ei tuo selvä hintavirhe ole. Mutta en minä ainakaan jaksa.
Juu, minä laitoin heille kysymystä perään.
 
Itse menin jo antamaan pankkitilin palautusta varten, kun tuli kaksi palautusviestiä (eri osoite), että jos sen saisi kahteen kertaan. :D Ei saanut, vaikka kaikkeni yritin.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
254 728
Viestejä
4 428 418
Jäsenet
73 413
Uusin jäsen
Wabbitt

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom