• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF Weber Spirit II E-310 GBS kaasugrilli 499€

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja khul2
  • Aloitettu Aloitettu
Tuote: Weber Spirit II E-310 GBS kaasugrilli
Tarjoushinta: 499 €
Normaalihinta: 595 €
Kauppa: Bauhaus
Voimassa: 2.12.2024
Linkki: Kaasugrilli Weber Spirit II E-310 GBS musta

61177026-3.jpg

Kommentti tarjouksesta: Harvakseltaan (1-2 krt vuodessa) oikeassa tarjouksessa oleva Weberin suosikkigrilli kolmella polttimella. Ovh taitaa olla 700, mutta monessa paikassa myydään jatkuvasti n. 600 eurolla. Kotiinkuljetuksen hinta riippuu ilmeisesti siitä, onko lähistöllä myymäläsaldoa.

Ostin viime kesänä kyseisen grillin. On erittäin laadukas, helppo kasata ja voin suositella.

Huomioksi kuitenkin muutama "vika": GBS-ritilällä en itse tee mitään, joten sen reunat vaan hieman hankaloittavat puhdistamista, eli suorat normaalit ritilät olisivat minun käyttööni helpommat ylläpitää. Tämähän toki tulee kaikissa GBS-ritilöillä vastaan ja voi olla että se ei jostakin muusta ole ongelma ja ketkä sitä oikeasti käyttävät.

Lisäksi tässä on mielestäni useita cold-spotteja varsinkin reunoilla joten kypsyminen on hieman epätasaista jos ritilän laittaa reunoilta saakka täyteen, suosittelen paistamaan aina keskiosassa ja tämäkin edellyttää että kaikki polttimet ovat päällä jotta teho riittää. Ei myöskään käy liian kuumana eli jos joku haluaa nopeaa kovalla lämmöllä kypsennystä niin sitten kannattaa katsoa tehokkaampia malleja.

Minun käyttööni tämä on erittäin sopiva, meni juuri kokonsa puolesta siihen tilaan mihin sen pitkin mahtua ja pidän hitaasti kypsytetystä ruuasta. Takuu on hyvä ja tarjoushinnassa hintaero ei ole juuri mitään verrattuna muihin grilleihin. Tosiaan ainoa mitä tähän vaihtaisin olisi ylläpidon kannalta suorat normaalit ritilät, näitä saanee varaosana.

Ostin viime kesänä kyseisen grillin. On erittäin laadukas, helppo kasata ja voin suositella.

Huomioksi kuitenkin muutama "vika": GBS-ritilällä en itse tee mitään, joten sen reunat vaan hieman hankaloittavat puhdistamista, eli suorat normaalit ritilät olisivat minun käyttööni helpommat ylläpitää. Tämähän toki tulee kaikissa GBS-ritilöillä vastaan ja voi olla että se ei jostakin muusta ole ongelma ja ketkä sitä oikeasti käyttävät.

Lisäksi tässä on mielestäni useita cold-spotteja varsinkin reunoilla joten kypsyminen on hieman epätasaista jos ritilän laittaa reunoilta saakka täyteen, suosittelen paistamaan aina keskiosassa ja tämäkin edellyttää että kaikki polttimet ovat päällä jotta teho riittää. Ei myöskään käy liian kuumana eli jos joku haluaa nopeaa kovalla lämmöllä kypsennystä niin sitten kannattaa katsoa tehokkaampia malleja.

Minun käyttööni tämä on erittäin sopiva, meni juuri kokonsa puolesta siihen tilaan mihin sen pitkin mahtua ja pidän hitaasti kypsytetystä ruuasta. Takuu on hyvä ja tarjoushinnassa hintaero ei ole juuri mitään verrattuna muihin grilleihin. Tosiaan ainoa mitä tähän vaihtaisin olisi ylläpidon kannalta suorat normaalit ritilät, näitä saanee varaosana.
Itse näitä kaksi kasannut, toisen kaverin mökillä ja toisen omalla mökillä. Helppo tuo on kasata, kun laadukkaat osat ja sopii hyvin yhteen, mutta omasta mielestä melko työläs ja aikaa vievää homma. Ohjeet on hyvät muttei tuota kasaa kyllä ylimalkaisesti katselemalla kuin Ikea-huonekaluja. Ja omasta mielstä itsellä kyllä kaikenlainen remppa, korjaus ja kasaushomma hallussa, ettei siitä pitäisi olla kiinni. Paketti on todella iso, mahtui Skodan farkkuun kuitenkin penkit kaatamalla. Ja painoa taisi olla 50kg luokkaa.
Ostin tuon GBS-ritilän paikalle paistolevyn/parilan testiksi, mutta jotenkin typerästi keskellä grilliä että tila käy ahtaaksi ja nuo parilan kahvatkin vie osan tilasta.
Itsellä oli Napoleon Freestyle 365 toisena vaihtoehtona mutta Weberillä oli parempi tarjous ja ajattelin varaosien saatavuuden paremmaksi.
Grillitukulla on nyt Napoleon Legend 365 tarjouksessa 476 €
Edit: rahti 99€ 🤦🏼‍♂️

Viimeksi muokattu:
Vastaava malli keittolevyllä E-320 GBS löytyy edelleen terassilta. 50 juuroa kalliimma tarttui mukaan parin vuoden takaisista alennusmyynneistä. Kohtalaisen hyvä grilli kaikin puolin muutaman henkilön ruoanlaittoon. Minulla ei ollut mitään probleemia GBS ritilän kanssa, mielestäni jopa helpompi ottaa irti ja putsata kuin tavanomainen. Cold spotteja tuolla on reunoissa mutta niistä ei ole ollut haittaa omassa käytössä. Huonoina puolina sivupöydät ovat vähän kiikkeriä kiinnitykseltään, ja kääöntömekanismi on vähän kökkö hintaluokkaansaa nähden. Kasaukseen meni tosiaan rapiat neljä tuntia, vaikka olen mielestäni hyvä kasaamaan IKEA-kalusteita :poop:

Statistiikka

Viestiketjuista
261 289
Jäsenet
74 779
Uusin jäsen
lettu555

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom