• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Weber 70th Anniversary Edition hiiligrilli 269e weber.com

Liittynyt
29.04.2019
Viestejä
341

Liitteet

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 017
Tämä on oikeasti hyvä tarjous. Perus ylläpidolla tuosta saa pallogrillin itselleen kymmeniksi vuosiksi.

Ja tämä kansipidikkeellä oleva on mielestäni juuri se parempi versio mitä Master touchin uudet versiot joissa sarana.

Menisi ostoon jos en jo omistaisi melkein samanlaista.
 
Liittynyt
16.06.2018
Viestejä
68
Laitoin tilaukseen. Mitähän helvettiä, tupla-alennus, ei postikuluja, ja inflaatiota matalempi korko jos maksaa erissä, ilman kuukausimaksua. Noh, selvä se, laittakaahan pakettiin, kiitos vinkistä neaa82 !
 
Liittynyt
13.04.2021
Viestejä
12
Mulla on vastaava normimalli muutaman vuoden takaa. Hyvä tarjous ! Harmi kun on jo yks
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 565
Sisäpuolelta ei ollut kuvaa, onkos tässä 2 tasoa että onnistuu grillaus ja savustus samalla?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 131
Piti laittaa tilaukseen. Tilausvahvistuksessa vaan näyttää kestävän.
 
Liittynyt
25.12.2020
Viestejä
924
Laitoin tilaukseen. Mitähän helvettiä, tupla-alennus, ei postikuluja, ja inflaatiota matalempi korko jos maksaa erissä, ilman kuukausimaksua. Noh, selvä se, laittakaahan pakettiin, kiitos vinkistä neaa82 !
Totesin hyväksi tarjoukseksi ja päätin jättää tilaamatta ettei kesälomareissun budjettia tarttisi leikata - luin viestisi edullisesta Klarnan osarista niin tilaukseen meni (24kk korot noin 6€ eli ei mitään), kiitos :D
Piti laittaa tilaukseen. Tilausvahvistuksessa vaan näyttää kestävän.
Mulle tuli tilausvahvistus heti, mutta puhelimella jäi jumittamaan ”siirry yhteenvetoon” kohtaan. Steam Decki mukana niin sillä läpi ja samalla huomasin syyn miksi puhelimella ei mennyt eli olin valinnut maksutavaksi ”Klarnan pilko maksut” mutta sitä kohtaa pitikin tuplaklikata valitakseen miten ne haluaa pilkkoa, sen jälkeen toimi myös puhelimella.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
219
Tilasin itsekin. Nuo ovh:t kannattaa varmaan jättää omaan arvoonsa. Käytännössähän tätä myydään esim tuolla Motonetissa tuohon 299€ hintaan (ilman jalomuovikahvaa, fonzie-mittaria ja valkosivurenkaita). Mutta että kotiovelle saa ja vielä muutamankympin halvemmalla niin kyllä kelpaa.

Kiitos linkkaajalle!
 
Liittynyt
16.06.2018
Viestejä
68
Ainakin takuu on pitkä puhkuruostumattomuuden osalta. Nämä on hyvinkin modulaarisia vehkeitä, ja takuukin on jaettu eri osille eri mittaiseksi - mutta "päätakuu" taitaa olla 10 vuotta ja nimenomaan ruostumista(puhki asti?) vastaan - eli myyntipuheiden ja takuuseen katsoen ei kovin helposti. Tilasin grillin itse tässä uskossa, katsotaan. Toinen grilli lähtee nyt sitten mökille pysyvästi ja ei tarvitse roudata edestakaisin ahtaala autolla, tässäpä näkee kauan kestää mikäkin - verrokkina Puuilon oma merkki, Mefisto 57cm hiiligrilli, hintaa n. 100e normaalisti, 50e kampanja-aikaina
 
Liittynyt
29.04.2019
Viestejä
341
Mä en nyt löytänyt tietoa, että millainen sisusta/ritilä tossa tulee mukana? Jos esim verrataan tähän Motonetin GBS-malliin: Weber Master-Touch GBS 57 cm brikettigrilli musta | Motonet Oy
Tässä tosiaan ihan sama ritilä kuin muissa OneTouch perusmalleissa, eli GBS kromipinnoitettu teräs. Se RST ritilä tulee vain joissain premium-malleissa ja esim 5755 mallissa, joka on tasan sama kuin 5750, mutta RST ritilällä. Tuota 5755 mallia olen nähnyt 335€ hintaan. RST ritilä maksaa noin 65-90€ jos sen erikseen haluaa.

Tämä juhlamalli on siis muuten tosiaan sama kuin perus 5750, mutta on erikoisväri ja noi pienet detailit juhlamallissa. Mukana tulee brikettikorit, mutta ne taitaa tulla melkein kaikissa?

Itse tilasin tämän myös, vaikka olin hakenut 47cm mallin Weberiä, kun en tarvitse tätä isompaa mallia. Mutta sorruin tarjoukseen eilen ja tämä lähti, muu ei jää arvotuttamaan kuin että onko liian iso siihen paikkaan terassilla mihin tuon haluaisin (kaasugrilli vie jo oman tilansa myös). Harmi kun 47cm weberiä ei tehdä täysin samoilla spekseillä kun näitä onetouch ja eri värisinä kuin musta.
 
Liittynyt
13.04.2019
Viestejä
157
Erinomainen löytö.

Myös minulla vanha hiiliweber jatkaa elämäänsä mökillä ja tämä saa tulla kaupunkiin.

Suosittelen ostamaan myös Rapidfire piippusytyttimen, jolloin ei tarvitse läträillä sytytysnesteiden kanssa. Yhteishinta jää edelleen sopivasti alle 300 euron.
 
Liittynyt
29.04.2019
Viestejä
341
Joo tuo piippusytytin on ihan hyvä sytytyksiin (melkein must). Verkkokauppa.com taisi olla se iso malli tarjouksessa, mutta toki postikuluja tulee jos sieltä tilailee kotiin. Otin itse Weberin premium-grillipihdit tuolta Weberiltä grillin kylkeen, 19,90€.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 131
Kannattaa ennen kokoamista tarkistaa että kansi istuu hyvin paikoilleen, juuri tästä versiosta ollut valituksia että sunnuntai versioita liikkeessä.
 

Fox-x

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
869
Kiitoksia tästä, pakko oli tilata vaikka ennestään löytyy jo Master touch premium 5775. En vain tykkää tuosta oman saranakannesta vaikka toimiva systeemi sekin on. Eiköhän tuosta omasta saa sen 200e niin ei jää paljoa väliin laitettavaksi.
 
Liittynyt
25.11.2022
Viestejä
4
Voi veljet millainen tappelu kehkeytyi paketin vastaanottamiseksi UPS:llä Helsingissä. Lähetyksen koon vuoksi sitä ei toimiteta postin noutopisteeseen. Olen soittanut useita kertoja, olen lisännyt ovikoodeja, ollut kotona vaikka seuranta väittää toisin. Yhdessä puhelussa lupasi jopa, että soitetaan, mikä ei UPS kohdalla ole mahdollista. Viimeisimmässä puhelussa kysyin, että miten pystyn tämän paketin saamaan, jotta absurdi jahtaaminen loppuisi. Tähän aspa neuvoi ajamaan Vantaalle hakemaan paketin. Näin siis toimii kotiinkuljetus kyseisellä yrityksellä. Siis hakemalla yli 15 kilometrin päästä.
 

Fox-x

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
869
Oma grilli saapui eilen ja ei valittamista laadussa. Kansi napakka, ilmansäätöventtiili kannen myötäinen ja muutenkin homma ok.

Ja onhan tuo väri paljon hienompi entä perus musta.
 
Liittynyt
29.04.2019
Viestejä
341
Oma grilli saapui eilen ja ei valittamista laadussa. Kansi napakka, ilmansäätöventtiili kannen myötäinen ja muutenkin homma ok.

Ja onhan tuo väri paljon hienompi entä perus musta.
Mulla tulossa takuuna uusi kansi jossa tietty myös räppänä uusi. Mainitsin kun ei sukkia oltu laitettu niin pistivät jonku esiliinan mukaan kin ei kuulemma sukkia ollu varastossa. Itelle tuo nyt oli ihan sama...

Liitteenä kuva josta näki kuinka paljon kansi falskasi, molemmin puolin sama juttu... tosin saa nähdä onko tulossa oleva samaa kamaa, ei nämä taida koskaan kovin tiiviitä olla, ainakin mitä kaupoillakin olen kokeillu, niin kovin on väljää näissä ollu
 

Liitteet

Liittynyt
16.06.2018
Viestejä
68
Minullekkin saapui jo ja penteleen tiukka oli saada jalat kierretyksi pohjaan saakka niin, että jousitapit ylsivät reikiinsä napsahtamaan lukkoon. Sai kämmenet hiertyen ja lihakset kipeeksi asti vääntää noita kiertävällä voimalla sisään, joku toleranssilaadunvalmistusongelma.

Tästä on oikeaa haittaa myös, koska jos nuo jalat toimisi smoothisti niin tuon ottaminen edes takaisin mökille, vaunuun, autoon ja niin edespäin sujuisi aika helposti - nyt ei ole vaivan arvoista mielestäni, olen tyytyväinen että sain ylipäätään jalat paikalleen. Minulla on toiset hiiligrillit mökillä ja asuntovaunulla joten tämän kerran saa mennä ilman valituksia kun muuten toimii. Kansi on tiivis ja niin pois päin, toki minulla on yleensä langallinen lihalämpömittari kansien välissä niin ei ihan 99,999% tiivis ole sitten senkään takia - ja lämpökontrollia teen matalissa lämmöissä ihan "Pac-Man" tekniikalla, eli yläkantta raolleen kunnes sopiva lämpö saavutettu, haittana tietysti että menee hukkaenergiaa näin mutta hiilien hinta ei ole vielä harrastusta kaatanut, enempi grillaukseen käytettävä aika rajoittaa, joten tämä tekniikka minulle OK. Grilli on 5 kertaa jämäkempi kuin markettigrilli joka on viety verrokiksi mökille jatkamaan elämäänsä. Myös hiilikorien kanssa ja saranoidun yläritilän kanssa grillauksessa on vähemmän ollut säätöä ja enemmän mahdollisuus keskittyä itse ruoan kypsyyden tarkkailuun kuin tulitekniikkaan. En nyt suosittele tätä grilliä jos ei ole hardcore hiiligrillaaja, että varmaan satunnaiseen käyttöön sellainen 50-100 grilli sadesuojattuna menettelee. Ja alle 300 euroa kuitenkin kohtuullinen sijoitus vielä
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 668
Viestejä
4 240 130
Jäsenet
71 233
Uusin jäsen
JuPeHu

Hinta.fi

Ylös Bottom