web proxyt, ilmaiset tai maksulliset ?

  • Keskustelun aloittaja Vauhtimursu
  • Aloitettu
V

Vauhtimursu

Vieras (tunnus poistettu)
Tietääkös joku jotain hyvää proxyä mitä voi ilmaiseksi käyttää. (Samankaltaisia kuin mitä opera tarjoaa "vpn" palveluna, mutta taitaa sekin olla vain proxy enemmän kuin vpn, joka ehkä sinänsä hitusen harhaanjohtava mainostaa vpn palveluna)

Esimerkiksi samankaltaisia kuin

KPROXY - Free Anonymous Web Proxy - Anonymous Proxy


Itse en noita hirveästi ole käytelly , mutta jos joku tietäis mitkä on semmoisia joita kannattaa käyttää jos haluaa.
 
Liittynyt
23.08.2017
Viestejä
303
En itse luottaisi ilmaisiin, ellei ole tarkoituksena vain hetkellisesti käydä jollain sivulla, jonne ei jostain syystä pääse ilman proxyä yhdistämään. Noista ei tiedä mitä kaikkea dataa kerää käyttäjästä ja sen toimista kerää.

Jos tarkoitus on yksityisyys, niin sitten suosittelen maksullista VPN-yhteyttä.

Edit: Oikea IP-osoite näyttää pääsevän Kproxyn läpi, ainakin jos javascripti on enabloitu. Myöskään yhteys proxyyn ei ole salattu.

ipleak2.PNG
ipleak1.PNG
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 305
Tietääkös joku jotain hyvää proxyä mitä voi ilmaiseksi käyttää. (Samankaltaisia kuin mitä opera tarjoaa "vpn" palveluna, mutta taitaa sekin olla vain proxy enemmän kuin vpn, joka ehkä sinänsä hitusen harhaanjohtava mainostaa vpn palveluna)

Esimerkiksi samankaltaisia kuin

KPROXY - Free Anonymous Web Proxy - Anonymous Proxy


Itse en noita hirveästi ole käytelly , mutta jos joku tietäis mitkä on semmoisia joita kannattaa käyttää jos haluaa.
Tuollaisista kannattaa yleisesti ottaen pysyä erossa. Jos välttämättä tarvitsee tällaista, niin maksullinen palvelu, oma palvelin tai muuten luotettavaksi todettu käyttöön.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 112
Viestejä
4 195 925
Jäsenet
70 850
Uusin jäsen
kalmari69

Hinta.fi

Ylös Bottom