• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Wave Extrapower USB-C 20 000 mAh PD 3.0 Quick Charge 3.0 -varavirtalähde, Prisma, 25,46 € (-15 %)

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
676
Tuote: Wave Extrapower USB-C 20 000 mAh PD 3.0 Quick Charge 3.0 -varavirtalähde
Tarjoushinta: 25,46 € (S-etukortilla)
Normaalihinta: n. 29,90 €
Kauppa: Prisma (kivijalkakaupat)
Voimassa: 19.04.2023-23.04.2023 (Asiakasomistajapäivät)
Linkki: Wave Extrapower Lisävirta, 20000mAh, Musta | Prisma verkkokauppa (saatavana vain myymälöistä)
Promokoodi: -
Muuta: Kapasiteetti 20 000 mAh. PowerDelivery 3.0- ja Qualcomm Quick Charge 3.0 -yhteensopiva. Input (Micro-USB ja USB-C): 5 V/2.1 A, 9 V/2 A. Output (USB-A 1, USB-A 2 ja USB-C): 5 V/2.4 A, 9 V/2 A, 12 V/1.5 A. Lataustason LED-numeronäyttö. Myyntipakkauksen sisältö: varavirtalähde, USB-C-USB-A-kaapeli (0,2 m) ja pikakäyttöopas. HUOM! Mukana tuleva kaapeli ei tue pikalatausta!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 284
Itsellä on tämä virtalähde ollut nyt muutaman kuukauden, hyvin toimii, ei valittamista. Melkein harkitsen jos ostaisi vielä toisen..
 
Liittynyt
21.11.2019
Viestejä
65
Mulla ollut käytössä 6kk ja hyvin pelittää myös kylmissä olosuhteissa
 
Liittynyt
04.05.2019
Viestejä
1 164
Linkin mukaan "Asiakasomistajahinta" eli vaatii S-kortin. Tämän voisi lisätä promokoodi kohtaan.
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
16 668
Itsellä on tämä virtalähde ollut nyt muutaman kuukauden, hyvin toimii, ei valittamista. Melkein harkitsen jos ostaisi vielä toisen..
Voiko käyttää samaan aikaan kun latataa, jos voi niin onko virran anto katkeamatonta vaikka latausivrta katkeaisi.


C/p tekniset tiedot
Akku: 20000mAh, Li-Polymer
- Output USB 1/2 & USB Type-C: 5V/2,4A | 9V/2A | 12V/1,5A
- Output max: 18 W
- Input MicroUSB & USB Type-C: 5V/2,1A | 9V/2A
- Input max: 18 W
- Mitat: 126*73*28 mm
- Paino: 383 g
- Myyntipakkauksen sisältö: Wave Extrapower lisävirta, USB Type-C -> USB 2.0 -kaapeli (20cm) ja pikakäyttöopas
 
Liittynyt
27.02.2022
Viestejä
709
Itsellä ei mitään hyvää sanottavaa kyseisestä merkistä… USB-C -> 3,5 mm adapteri suhisi aivan järkyttävästi, kaikilla voimakkuuksilla… Sitten vielä laturi + 2m pitkä lightning- kaapeli yhdistelmä lopetti lataamisen ja alkoi lämmetä parin kuukauden käytön jälkeen…

*Edit* Olen ostanut "WAVE" merkkisen USB-C -> 3,5 mm adapterin ja laturin. Kummatkin tuotteet viallisia. Eivät liity suoraan tarjouksen tuotteeseen, vaan tulin toteamaan miksi en _itse_ koskisi kyseiseen merkkiin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 601
Itsellä ei mitään hyvää sanottavaa kyseisestä merkistä… USB-C -> 3,5 mm adapteri suhisi aivan järkyttävästi, kaikilla voimakkuuksilla… Sitten vielä laturi + 2m pitkä lightning- kaapeli yhdistelmä lopetti lataamisen ja alkoi lämmetä parin kuukauden käytön jälkeen…
Anteeks mikä suhisi? En ehkä ihan ymmärtänyt.. :D Meinasin että ehkä hakisin tällaisen tänään kun aiempi 20000mAh pankki juuri viikko sit taisi tulla tiensä päähän.
 
Liittynyt
28.09.2018
Viestejä
170
Itsellä ei mitään hyvää sanottavaa kyseisestä merkistä… USB-C -> 3,5 mm adapteri suhisi aivan järkyttävästi, kaikilla voimakkuuksilla… Sitten vielä laturi + 2m pitkä lightning- kaapeli yhdistelmä lopetti lataamisen ja alkoi lämmetä parin kuukauden käytön jälkeen…
Anteeks mikä suhisi? En ehkä ihan ymmärtänyt.. :D Meinasin että ehkä hakisin tällaisen tänään kun aiempi 20000mAh pankki juuri viikko sit taisi tulla tiensä päähän.
Tuossa siis lynkattiin ko. merkki ihan yleisesti.
Eli ei, tuskin kuului varavirtalähteestä mitään suhinaa :)

EDIT: Tai siis näin oletan ainakin :rofl:
 
Liittynyt
27.02.2022
Viestejä
709
Tuossa siis lynkattiin ko. merkki ihan yleisesti.
Eli ei, tuskin kuului varavirtalähteestä mitään suhinaa :)

EDIT: Tai siis näin oletan ainakin :rofl:
Juurikin näin, eli olen ostanut "WAVE" merkkisen USB-C -> 3,5 mm adapterin ja laturin. Kummatkin tuotteet viallisia. Eivät liity suoraan tarjouksen tuotteeseen, vaan tulin toteamaan miksi en _itse_ koskisi kyseiseen merkkiin. Toki kyse saattaa olla vain huonosta tuurista ja jollakin toisella voi olla vain positiivista sanottavaa ko merkistä.
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
16 668
Juurikin näin, eli olen ostanut "WAVE" merkkisen USB-C -> 3,5 mm adapterin ja laturin. Kummatkin tuotteet viallisia. Eivät liity suoraan tarjouksen tuotteeseen, vaan tulin toteamaan miksi en _itse_ koskisi kyseiseen merkkiin. Toki kyse saattaa olla vain huonosta tuurista ja jollakin toisella voi olla vain positiivista sanottavaa ko merkistä.
Wave brändinä ei ole kovin vahva, tai siis sillä ei ole muuta arvo kuin se että ketjusta löytyy maahantuoja, muistaakseni Bat Powerin tavaramerkki.

Historiassa joukkoon mahtunut jotain onnistumisia, ketjussa muutama lyhyen käyttökokemuksen kehu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 601
Hain tuon kanssa itsekin. Tosin mitään muuta en ole sillä vielä tehnyt kuin ladannut sitä. Eiköhän tuolle jotain käyttöä löydy.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
676
Toimiiko tämän ostaneilla pikalataus mukana tulleella 0,2-metrisellä USB-A-USB-C-kaapelilla?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
676
Ei toiminut. Piti vaihtaa eri kaapeliin.
Kiitokset. :tup: Täällä sama tilanne.

Pieni kusetuksen maku jää. Missään dokumenteissa ei mainita, että mukana tuleva kaapeli tukee tai ei tue pikalatausta. Mutta kun itse laite tukee pikalatausta, olisi kohtuullista, että mukana tuleva kaapeli tukisi kaikkia laitteen ominaisuuksia.

Noh - kun pitää hinnan kirkkaana mielessä, tarjous on lopulta varsin hyvä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 239
Viestejä
4 232 465
Jäsenet
71 182
Uusin jäsen
SuperKilppari

Hinta.fi

Ylös Bottom