WatchApp-kuvat tietokoneelle

Liittynyt
15.08.2024
Viestejä
4
Yritän siirtää WhatsApp-valokuvia Android-puhelimistani (OnePlus ja Samsung) Windows-tietokoneelle. Puhelimen kytken USB-johdolla. Saan tietokoneen resurssienhallinnassa näkyviin puhelimeni ja löydän sieltä muut valokuvat polusta : Sisäinen tallennustila/DCIM/Camera/Kuvat ja saan ne kopioitua tietokoneeni levylle mutta WhatsApp-valokuvia en löydä. WhatsApp-kuvan tietojen mukaan sen pitäisi olla osoitteessa: Sisäinen tallennustila/Android/media/com.WhatsApp/media/hatsApp Images mutta tälläinen polku ei tule näkyviin. Mikä tässä nättää ja mitä teen?
 
Samsungin gallerian yhdistät onedriveen ja lisäät whatsapp kansiot mukaan. Pysyy hyvin synkassa.

Oneplussassa en tiedä mikä paras sync mutta kertasiirto onnistuu varmasti jos copy paste siellä puhelimen sisällä toiseen kansioon. Tai sitten ftp server puhelimeen ja sillä siaäverkossa koneelle.
Tai syncthing, mutta se vaatii jo vähän osaamista.
 
Tuleeko sulla kännykkää tietokoneeseen kytkiessä siihen kännykän ilmoitusalueelle tms. sellainen kohta josta voisi valita joko "kuvat" tai "tiedostot"? Tms. Noi Whatsappin kuvat näkyvät kun valitsee tiedostot. Kuvat valitessa kännykkä näyttää huomattasti vähemmän juttuja itsestään.

Mulla tosin näkyy tuolla vain muutama tuoreempi. Luulisi että on jokin parempikin tapa.
 
Kiitos leffo. Noinhan se meni. Väärä valinta kytkeytyessä, kuvat. Valinta Tiedostot toi näkyviin WhatApp-polun.
 
Mulla Whatsapp kuvat menevät automaattisesti, kuten muutkin kuvat Drpboxiin jolloin ne näkyvän mun tietsikassa saman tien.
 
Kiitos vastauksistanne ja avusta. Ongelma ratkesi (Oikea valinta (=Tiedosto) kytkeytyessä). Näemmä muitakin vaihtoehtoja kuvien siirtämiseen olisi mutta ei taida tälläinen vanha pede niihin nyt rynnätä. Kiitos kuitenkin.
 
Kiitos vastauksistanne ja avusta. Ongelma ratkesi (Oikea valinta (=Tiedosto) kytkeytyessä). Näemmä muitakin vaihtoehtoja kuvien siirtämiseen olisi mutta ei taida tälläinen vanha pede niihin nyt rynnätä. Kiitos kuitenkin.
 

Statistiikka

Viestiketjut
253 826
Viestejä
4 411 053
Jäsenet
73 260
Uusin jäsen
Avaruuslapsi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom