- Liittynyt
- 14.11.2016
- Viestejä
- 2 405
Warhammer 40,000: Dawn of War III on huhtikuun 27. päivänä julkaistava reaaliaikastrategiapeli kehittäjältä Relic Entertainment, joka on kehittänyt aiemmin toisen varsin merkittävän strategiapelisarjan nimeltä Company of Heroes. Peliä ollaan kehittämässä toistaiseksi ainoastaan Windowsille ja se käyttää studion oman Essence Engine -pelimoottorin versiota 4.0.
Pelissä tulee olemaan julkaisussa kolme pelattavaa rotua joiden nimet ovat englanniksi Space Marines, Eldar ja Orks. Toisesta osasta poiketen kolmannessa tullaan rakentamaan omaa tukikohtaa jossain määrin.
Kolmas osa on ottanut huomattavan paljon vaikutteita MOBA-peleistä, mutta varsin mielenkiintoisella tavalla, sekoittaen MOBA-tyylisiä elementtejä RTS:n kanssa sulavasti yhteen. Ensinnä pelin kartat ovat pääasiassa kolmesta kaistasta rakennettu, joista jokainen johtaa toisen pelaajan tukikohdasta suoraan toisen tukikohtaan, josta on päämäränä tuhota vastustajan "core" voittaakseen pelin. Toiseksi pelissä on vahvasti painotettu eliittihahmojen käyttöä, jotka ovat sankareita, joilla on merkittävä rooli taistelukentällä. Kolmantena seikkana ennen pelin alkua valitaan doktriineja, jotka vaikuttavat pelin kulkiessa joko tavallisen armeijan tai eliittihahmon ominaisuuksiin tuoden strategisia etuja pelaajalle.
Varsin kattava ja optimistinen Eurogamerin maaliskuinen artikkeli löytyy täältä.
Kerro mietteitä pelistä. Odotatko innolla vai oletko skeptinen? Vaikuttavatko uudistukset edistykseltä vai ovatko ne vain MOBA-pelaajien houkuttelua?
Pelissä tulee olemaan julkaisussa kolme pelattavaa rotua joiden nimet ovat englanniksi Space Marines, Eldar ja Orks. Toisesta osasta poiketen kolmannessa tullaan rakentamaan omaa tukikohtaa jossain määrin.
Kolmas osa on ottanut huomattavan paljon vaikutteita MOBA-peleistä, mutta varsin mielenkiintoisella tavalla, sekoittaen MOBA-tyylisiä elementtejä RTS:n kanssa sulavasti yhteen. Ensinnä pelin kartat ovat pääasiassa kolmesta kaistasta rakennettu, joista jokainen johtaa toisen pelaajan tukikohdasta suoraan toisen tukikohtaan, josta on päämäränä tuhota vastustajan "core" voittaakseen pelin. Toiseksi pelissä on vahvasti painotettu eliittihahmojen käyttöä, jotka ovat sankareita, joilla on merkittävä rooli taistelukentällä. Kolmantena seikkana ennen pelin alkua valitaan doktriineja, jotka vaikuttavat pelin kulkiessa joko tavallisen armeijan tai eliittihahmon ominaisuuksiin tuoden strategisia etuja pelaajalle.
Varsin kattava ja optimistinen Eurogamerin maaliskuinen artikkeli löytyy täältä.
Kerro mietteitä pelistä. Odotatko innolla vai oletko skeptinen? Vaikuttavatko uudistukset edistykseltä vai ovatko ne vain MOBA-pelaajien houkuttelua?
Viimeksi muokattu: