• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF Wahoo KICKR MOVE -harjoitusvastus

Olen odotellut Jetblack Victorya saapuvaksi Eurooppaan, ensimmäinen erä meni hetkessä ja joulukuun alussa pitäisi tulla lisää. Ei jaksaisi enää odottaa, joten harkitsen tähän tarjoukseen tarttumista...

Olen odotellut Jetblack Victorya saapuvaksi Eurooppaan, ensimmäinen erä meni hetkessä ja joulukuun alussa pitäisi tulla lisää. Ei jaksaisi enää odottaa, joten harkitsen tähän tarjoukseen tarttumista...
500 eurolla saa Zwiftin Wahoon? Eihän tuota paremmalla tee mitään ellei suunnilleen ammattipyöräile. Jetblackiin taas hintaeroa 50€, mutta yleensä tuolta jotain kylkiäisi saanut Zwiftin kaupasta. Itse sain vuoden jäsenyyden vuosi sitten.

Taisi se DC Rainmakerin mukaan tuo Jetblack olla parkempi ja halvempi kuin mikään kilpailija.
Saksasta vaan sitten mutta taitaa tosiaan olla loppu ja halukkaita ostajia jonoksi asti :)
Joo hiukan halvempi ja varmasti jonkun verran parempi. Aika samoja ominaisuuksia kuitenkin näyttäisi olevan (graidient ja max power) ja esim. Wahoon kautta tuon 50e erotuksen saa kiinni kun saa alennusta Zwift tilauksesta. Eiköhän Zwiftin kautta myös ole tulossa alennuksia taas, nyt näytti joku play controller olevan, millä ei kyllä varmaan mitään tee. Oman kokemuksen mukaan tämmöisessä päivittäisessä harrastuskäytössä kuitenkin erot aika pieniä. Zwiftiin nyt välttämättä muutenkaan itseäni naittaisi, kun MyWhoosh jopa monin paikoin parempi ja ilmaiseksi.

Wahoo Kickr core zwift one on huonompi ja posteineen 75e kalliimpi kuin Jetblack. Huonointa siinä kuitenkin on kantokahvan puute omaan käyttöön. Ei kovin houkutteleva vaihtoehto. Kickr Move sentään tarjoaisi jotain vastinetta käytetylle suuremmalle rahasummalle. Wahoon mukana ei tule Zwiftiä, vuoden tilauksen saa alehintaan 150e.

Jetblack on tosiaan loppu, turha sitä olisi kalliimmalla pyöräliikkeestä ostaa kuin valmistajalta. Uusi satsi pitäisi tulla joulukuun alussa, mutta kuinka nopeasti se myydään, tai onko myyty jo, kukaan ei tiedä.

On hyvä, että näihin trainereihin on tullut kilpailua. Tulee myös vihdoin tarjouksia näihin "lippulaivamalleihin"... Vaikka wahoo on tapellut kilpailijoita vastaan oikeudessa saakka. Itse nyt tilasin tuon Wahoo Moven, toivon sen tuovan vähän helpotusta pidempiin ajoihin. Vuodesta 2018 on ollut käytössä Kickr v4 ja olen kyllä tykästynyt Wahoon traineriin.

• Tykkää
Reactions: uut
Sanokaas tyhmälle kannattaako tuommoinen Wahoo / JetBlack hommata tuolla Zwiftin Cogilla vai pyörän omalla esim 12-rattaisella pakalla? En tiedä haluanko pelailla zwiftiä vaan ihan polkea ja katsoa esim telkkaria, onko silloin tuo Zwift Cog huono?

Sanokaas tyhmälle kannattaako tuommoinen Wahoo / JetBlack hommata tuolla Zwiftin Cogilla vai pyörän omalla esim 12-rattaisella pakalla? En tiedä haluanko pelailla zwiftiä vaan ihan polkea ja katsoa esim telkkaria, onko silloin tuo Zwift Cog huono?
Olen ymmärtänyt että se toimii vain Zwiftin kautta, eli "vaihteenvalitsin" ei juttele suoraan trainerin kanssa, vaan käyttää Zwiftin appia välikätenä. Toki sitä voi käyttää ilman vaihteita, mutta mielestäni menee hankinta vähän hukkaan ellei Zwiftin softaa aio käyttää.
Mutta tuohan sanoo että 5kpl varastossa, onko tässä siis joku juju vai eikö tuo kannattaisi tilailla mikäli nyt tarttee moista?

Edit, taisi vaan bugailla
En usko että oli bugi, kirjoittaessa oli taas yksi varastossa. Olivat oletettavasti pistäneet uuden erän myyntiin josta kaikki varattiin ja ainakin yksi vapautui uudestaan myyntiin.

Zwift Cogilla vaan, voi sitten halvemmalla vaihtaa kasettiin jos haluaa. Muissa ohjelmissa voi käyttää ERG-modea. Mywhooshin on ainakin ihan hyvä, Zwiftissä aika huono ja tuki kuulemma tulossa tuohon Zwift Clickiin Mywhooshiinkin joka siis ilmainen. Trainingpeaks (toistaiseksi ilmainen) tukee jo myös virtuaalista vaihtamista, mutta ei mun mielestäni Zwiftin vaihtajaa vaan pitää puhelimella / näppiksellä tms. vaihtaa vaihteita.

Itse poljen pääasiassa treenit just ERG-modella puhelin vieressä ja jotain Youtubea telkkarista tulemaan, pakottaa polkemaan kokoajan halutuilla wateilla niin ei paljoa tarvitse seurata kuin sivusilmällä. Jos enemmän hurahtaa, niin Zwiftin 3rd party tuki tosin todela hyvä, eli suoritukset saa kivasti suoraan Garmin Connectiin ja omat harjoitukset saa esim. Trainingpeaksin kautta ladattua.

Statistiikka

Viestiketjuista
261 295
Jäsenet
74 783
Uusin jäsen
subs

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom