Wacon Cintiq 16 piirtoalusta Substance Painterille.

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
479
Olisi tarvetta piirtonäytölle. Viime vuonna on julkaistu halpa malli, joka vaikuttaisi olevan kuitenkin suuressa suosiossa ammattikäytössä. Kyseessä on siis Wacon Cintiq 16 LINKKI

Kysymys on, että millä tavalla nämä käytännössä toimivat? Toimiiko tuo toisena näyttönä, että voin käynnistää halutun ohjelman ja vetää työkalut tuohon piirtonäyttöön? Jos ei toimi niin mistä tietää, että onko laite yhteensopiva Substance Painterin kanssa?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 077
Toimii toisena näyttönä eli softat toimii. Jalka puuttuu setistä (csp ehkä hyvittää jalan puuttumisen) johdon kanssa ole sit varovainen, ehkä jalan ostaminen vähentäisi johdon rikkoontumista kun et siirtele jatkuvasti näyttöä. Itse ehkä ostaisin XP-Pen 22e Pro 400$ tai siitä seuraavan mallin...

edit: tuohan wacom csp tarjoushan on bullshit tarjous, csp saa vain 6kk käyttöön :facepalm:

itselläkin wacom tuoteita käytössä, mutta en enää ehkä ostaisi vaan uskaltaisin kokeilla XP-Pen pro tuotteita.
tod näköisesti ostaisin XP-Pen Artist 22R Pro jos jostain saisi
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.05.2017
Viestejä
61
tod näköisesti ostaisin XP-Pen Artist 22R Pro jos jostain saisi
Grafiktablett,Zeichentablett,Grafiktablett mit Display,tablet mit stift | XP-PEN Offizielles Store Tuolta saa tilattua suomeen. Itse tilasin black fridayn aikaan 15.6 pro mallin. Eka kosketus piirtonäyttöihin ja oon ollu ihan tyytyväinen. Ainoa huono puoli minkä olen löytänyt, että kynää joutuu kalibroimaan aika useasti, kun hiiren kursori menee muuten hieman ohi kynän kärjestä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 553
Viestejä
4 166 073
Jäsenet
70 422
Uusin jäsen
Minibee

Hinta.fi

Ylös Bottom