Voi se droppiin auttaa jos jokin ohjelma häiriköi siellä taustalla, mutta normi tilanteessa fps ei nouse (max fps) mitenkään merkittävästä (siis jos rauta jaksaa pyörittää peliä hyvin).. itse olen tehnyt osan noista toimenpiteistä, lähinnä sen takia että windows käynnistyy mahdollisimman nopeasti... Etenkin jos windows asennuksesta on aikaa, tuo käynnistyvien ohjelmien karsiminen (steam, ubiplay, epic, nexus, spotify, cccleaner... kaikki mitkä voit vaan käynnistää itse tarvittaessa) auttaa todella paljon...
Jos sulla on käytössä jotain automaattisia roskan poistajia (cccleaner, iobit, mr.fixit [tjsp..]) tai automaattisia memory dumppeja (memclear, iobit, jne) niin kokeileppa sammuttaa ne / ota pois ne käynnistyvistä ohjelmista... nuo voi aiheuttaa pienen nykäisyn toimiessaan
Xp aikoina jaksoi vielä manuaalisesti sammutella turhat palvelutkin (services) mut ei enää jaksa.. 60+ fps riittää näillä reaktioilla (kuha se on stabiili) ja jos rupee ahistaa niin sit ostetaan uudempaa rautaa..
I7-7700k
Rtx 2070
16Gt joku hito hyperX.. olisiko 3200?¿? 2400?@2458Mhz 2666mhz@2458Mhz on oikea vastaus... ja tässähän se taas menee loppuilta tätä selvittäessä...
Edit ja edit2:
muistia ei muistanut muistamaton.