Hei, vaihdoin DNA:n kaapelinettiliittymän (Valokuitu Plus 200) Elisan Korttelikuitu 30M:ään (vasta ens keskiviikkona alkaa toimimaan). Harmittaa kun jouduin ottamaan Elisalta uuden verkkolaitteen, koska ilmeisesti mun osoitteeseen ei saa Elisalta nettiä kaapelin kautta. Nyt siis maksan kahden vuoden ajan 6,75€/kk uudesta verkkolaitteesta, joka toimii puhelinpistokkeen kautta.
Tämä uusi Elisan verkkolaite on siis Huawei DG8245W2
Ja mun tän hetkinen DNA:lta saamani (ja nykyään omistamani) kaapelimodeemi on Sagemcom F-3284DC (tai F@ST3286):
Nyt mietinkin, että olisiko mahdollista saada toimimaan tuo omistamani Sagemcomin kaapelimodeemi jonkun adapterin avulla puhelinpistokkeen kautta, niin että voisin palauttaa ja perua tuon Elisan Huawein?
Tämä uusi Elisan verkkolaite on siis Huawei DG8245W2
Ja mun tän hetkinen DNA:lta saamani (ja nykyään omistamani) kaapelimodeemi on Sagemcom F-3284DC (tai F@ST3286):
Nyt mietinkin, että olisiko mahdollista saada toimimaan tuo omistamani Sagemcomin kaapelimodeemi jonkun adapterin avulla puhelinpistokkeen kautta, niin että voisin palauttaa ja perua tuon Elisan Huawein?