Voicemeeter Banana aiheuttaa viivettä

Liittynyt
19.04.2023
Viestejä
357
Järjestelin tänään Voicemeeter Bananan käyttöön ja latasin myös VB-Audio virtual cablen. Kuitenkin useamman asialliselta vaikuttaneen tutoriaalin katsottuani minulla on edelleen ongelma: videoita katsoessa on pieni viive, eikä puhuvien ihmisten huulet kulje samassa tahdissa äänen kanssa. Pieni, mutta häiritsevä ongelma.

Miten asian voisi korjata? Laitteilla on sama bitrate sekä Windowsin ääniasetuksissa että itse voicemeeterissä. Lisäksi käytän WDM:ää ja sen puskuri on 128 siellä.
 
Liittynyt
06.10.2017
Viestejä
690
Lisäämällä viivettä videoon videon toisto ohjelmassa... ASIO ajureilla audion toisto laitteeseen, jos mahdollista, ehkä vähentää viivettä hiukan. Jonkin verran (??ms) audio/video viivettä syntyy väkisin, jos sitä joutuu käsittelemään livenä. Jos löytyy mikrofoni niin voit noita virtual cablen ja voicemeeterin buffereiden/sampleraten koon vaikutusta latencyyn testailla puhumalla ja kuulokkeilla kuuntelemalla samanaikaisesti.
 
Liittynyt
19.04.2023
Viestejä
357
Lisäämällä viivettä videoon videon toisto ohjelmassa... ASIO ajureilla audion toisto laitteeseen, jos mahdollista, ehkä vähentää viivettä hiukan. Jonkin verran (??ms) audio/video viivettä syntyy väkisin, jos sitä joutuu käsittelemään livenä. Jos löytyy mikrofoni niin voit noita virtual cablen ja voicemeeterin buffereiden/sampleraten koon vaikutusta latencyyn testailla puhumalla ja kuulokkeilla kuuntelemalla samanaikaisesti.
On minulla headsetin mikrofoni. Miten bufferin lisääminen vaikuttaa viiveeseen?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 214
Viestejä
4 330 809
Jäsenet
72 151
Uusin jäsen
Osimandius

Hinta.fi

Ylös Bottom