Ratkaistu Vivosmart 4 + puhelimen musiikin ohjaus ei toimi

Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 466
Laitteet:

- Garmin Vivosmart 4
- Samsung S10e

En saa Vivosmart 4:n musiikkiwidgettiä toimimaan. Haluaisin ohjata sillä kuuntelemaani musiikkia Spotifysta. Aktiivisuusrannekkeen widget tarjoaa play/pause + next/last napit, mutta aktiivisuusranneke ei tunnista, että puhelimella soisi mikään kappale, eikä napit tee mitään.

Spotifysta on määritelty asetuksissa "Laitteen lähetystila: Anna muiden laitteen sovellusten nähdä, mitä kuuntelet" päälle.

Oikein mitään muita asetuksia en löydä, kun Spotify ei ole mikään oletusohjelma, eikä minulla ole nähdäkseni mitään muuta musiikkisoitinta puhelimessa asennettuna. Aktiivisuusranneke ei sen paremmin ymmärrä, jos menen puhelimella Omat tiedostot -> valitsen jonkun äänitiedoston ja toistan sen. Testasin myös ladata Audify-musiikkisoittimen ja toistaa sillä jotain, ei vaikutusta.

Spotify olisi ensisijainen jonka haluaisin toimimaan, plusssaa jos ymmärtää jotain muutakin.

Onkohan jotain, mikä jää minulta kokeilematta, vai onko rannekkeen musiikkiwidget vaan huono? Rannekkeelta olen pääosin poistanut pääsyn kaikenlaisiin puhelu/tekstiviesti/yhteystieto juttuihin puhelimelta, mutta en näe miksi se vaikuttaisi asiaan.
 
Liittynyt
23.01.2019
Viestejä
101
Ainakin oman älykellon (ei Garmin) puhelinsovellukselle pitää antaa oikeus puhelimen ilmoitusten lukemiseen että kello näkee soivan kappaleen ja musiikin ohjaus kellosta toimii.
Settings –> Apps –> Menu button –> Special Access –> Notification access
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 466
Ainakin oman älykellon (ei Garmin) puhelinsovellukselle pitää antaa oikeus puhelimen ilmoitusten lukemiseen että kello näkee soivan kappaleen ja musiikin ohjaus kellosta toimii.
Jeps, tämähän se oli. Heti alkoi ainakin Spotify pelaamaan. :tup:

Olen aika kitsaasti antanut oikeuksia sovelluksille, joten tämänkin ottanut varmaan pois käytöstä asennuksen yhteydessä. Katselin kyllä nuo oikeudet muuten, mutta en tajunnut noita Special Access -asetuksia katsoa lainkaan.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 470
Viestejä
4 163 201
Jäsenet
70 412
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom