Virtalähteen hajoamisen jälkeen en pääse biossiin

Liittynyt
01.01.2021
Viestejä
1 085

Kuten tuosta käy ilmi, multa hajosi virtalähde (EVGA Supernova 750 GA) ja sain takuuseen uuden samanlaisen. Kone kyllä lähtee käyntiin, mutta jos yrittää mennä biossiin, nini tulee vain "No signal".

Mitenköhän ongelmaa voisi korjata? Onko psu voinut hajottaa mukana jotain joka ilmenee noin? Entä kuuluuko niiden korjaus/korvaaminen minulle vai psu:n takuuseen? Toisaalta kaikki tavarat ostettu näyttistä lukuunottamatta samasta paikasta.
 
Liittynyt
18.01.2021
Viestejä
29
Käynnistyykö windows normaalisti? Mulla oli vastaava ongelma erilaisten asennuksien jälkeen. Ratkesi kun vaihdoin displayport johdon näyttiksen eri ulostuloon...
 
Liittynyt
01.01.2021
Viestejä
1 085
Käynnistyykö windows normaalisti? Mulla oli vastaava ongelma erilaisten asennuksien jälkeen. Ratkesi kun vaihdoin displayport johdon näyttiksen eri ulostuloon...
Ekalla kerralla ei, tokalla kerralla kyllä,. Sama homma Linuxin kanssa. Tosin voi olla syynä että kaatui kesken ajon niin tarvitsi jotain korjaustoimenpiteitä.

Käytössä hdmi-liitin
 
Liittynyt
18.01.2021
Viestejä
29
Jos näyttiksessä on useampi HDMI-ulostulo, niin kannattaa kokeilla vaihtaa toiseen. Kuulostaa vähän oudolta ratkaisulta, mutta mulla tosiaan ratkaisi asian.
 
Liittynyt
01.01.2021
Viestejä
1 085
Jos näyttiksessä on useampi HDMI-ulostulo, niin kannattaa kokeilla vaihtaa toiseen. Kuulostaa vähän oudolta ratkaisulta, mutta mulla tosiaan ratkaisi asian.
Ei ole kuin yksi. Mutta päivitin biossin Dragon center ohjelmalla ja pääsen nyt biossiin.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
248 338
Viestejä
4 330 501
Jäsenet
72 200
Uusin jäsen
farhad.void

Hinta.fi

Ylös Bottom