Virhekoodi 43

Liittynyt
24.03.2022
Viestejä
7
Eilen ostin gigabyten rx vega 56 8gb kortin ja minulle tulee virhekoodi 43! Mutta myyjällä ei tule sitä! Yritin monet kerrat tehdä netissä ohjeen mukaan miten sen saa pois mutta kokoajan tulee kodi43! Ja hiveosissa ei näytä kortin tietoja ja näyttää tyhjää kohtaa kortin kohdalla! Vielä mietin asiaa että missä on vika? Ja eilen palautin kortin myyjälle ja sain rahat takaisin! Vielä harmittaa se kortti ja haluaisin olla varma että ei kortissa ole se vika? Ja mahdollisesti ostan sen takaisin jos olisi varmaa tietoa jos saa toimimaan? Mitä luulette? Kannattaako? Onko teillä ollut sama ongelma joskus? Kodi43? Ja saannut sen korjattua?
 
Liittynyt
24.03.2022
Viestejä
7
Käyttäisin sitä louhintaan hiveosissa! Ja siellä näyttää tyhjää kortin kohdalla! Epäilen että jotain on kortin biosin ynm. Kanssa ongelmia? Tein ohjeen mukaan netissä kodi43 mutta en saa toimimaan omassa emolevyssä missä windows mitä käytän biosin säätöjä varten korteille! Siinä se sanoo kodi43! Mutta myyjän koneessa ei sano mitään virhekodia! Ja meillä on samat windowsit!
 
Liittynyt
24.03.2022
Viestejä
7
Tai netissä sanottiin jos joku on laittanut siihen esim vega 64 biosit ja kortti on sen takia viallinen? Mutta näin ei voi olla kuin sain kyllä päivitettyä kortin orginaali biosit amdflash ohjelmalla ja vielä tulee kodi43! Ja windows ilmoittaa että on estänyt kortin asennuksen Windowsiin virhekoodi 43 takia! Jos minun emolevyssä on jotain häikkää missä pyöritän windowssia? Mutta kaikissa muissa korteissa ei tule tätä kodi43 kuin olen käyttänyt emolevyä ja Windowsia biosin vaihtoa korteissa! Minulla löytyy ihan samanlainen gigabyte vega56 rigissäni kyllä! Mietin jos pitää testata sitä laittaa minun emolevyyn missä on windows? Jos se myös antaa kodi43?? Tai kopioin siitä biosit ja siirrän ne tähän toiseen gigabyteen?? En tiedä mitä tehdä??
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 186
Editoi edellistä viestiä, äläkä vaan "spammaa" uusia lyhyen ajan sisällä ja varmaan saisit paremmin vastauksen vaikka tuolta:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 485
Viestejä
4 163 923
Jäsenet
70 415
Uusin jäsen
Toivokipina

Hinta.fi

Ylös Bottom