Virallinen® Tsättithreadi

FearF

POMI Performance Parts
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
131
Vittuako te täällä teette, menkää sinne discordiin. Siellähän sitä juttua kuulemma o
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Löysin rullaluistimet, sisällä vähän kokeilin ja melkoista räpiköintiä oli, hyvä ettei mitään hajonnut:rofl: sikäli että joskus olin hyväkin rullailija:think: Nyt tekis mieli kokeilla ihan asfaltilla, tuntuu huonolta ajatukselta. Uhka vai mahdollisuus? Jos tuohon lähden niin voi olla viimeinen postaus 4evö:dead::D
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
593
Hyvää huomenta tekkiläiset. Kesä on siinä mielessä hienoa aikaa että kun herää vieraalta sohvalta niin kotimatkakin taittuu jotenkin leppoisasti katuja tallaillessa. Kola kädessä ja yllättävän pienet krapulaoireet ilmassa. Ehkä tämä päivä onkin hyvä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Viimeksi kun rullaluistimia kokeilin niin polvet aukesi. :D

Skeitti on enemmän mun juttu. :hammer:
Kyllä mä tässä joku päivä vielä kokeilen, ei oo niin vaikeeta lopulta. Polvisuojat mulla on hukassa, rannesuojat on, kypärää ei... tai ainakaan sellaisia mitä vois käyttää... Ikinä en oo kaatunu:hammer::hammer::hammer::hammer: jostain ihmeen syystä, vaikka välillä vähän maistissa (aina) rullaillut:think:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Muita suojia en ees harkitse mutta rannesuojat voisin hankkia. :D
Polvisuojat jäi aika nopsaa pois käytöstä, ku ne vähän oli hankalat oleinaan, rannesuojat taas ei haittaa mitenkään, ja eipähän oo kädet ihan ruvella kun niillä nyt ekana tulee otettua planeetta vastaan, jos jotain käy:)
 
Liittynyt
22.03.2017
Viestejä
47
Juuh, täältä voi puuttua äkkiä pätkä asfaltista ja tilalla soramonttu. Noi kun tulee yllärinä niin...:shifty:
Sama juttu täällä suunnalla. Alkanu jo tässä miettimään maasturin hankintaa, että pääsee jotenkin kotipihalle. Hauskinta on kun noita kuoppia täytetään sillä ihme soralla. Ei mene kun pari viikkoa ja taas on kuopat paikallaan. On se vaan jännä, että uutta asfalttia ei saada tällaisiin paikkoihin 10 vuoden aikana...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Sama juttu täällä suunnalla. Alkanu jo tässä miettimään maasturin hankintaa, että pääsee jotenkin kotipihalle. Hauskinta on kun noita kuoppia täytetään sillä ihme soralla. Ei mene kun pari viikkoa ja taas on kuopat paikallaan. On se vaan jännä, että uutta asfalttia ei saada tällaisiin paikkoihin 10 vuoden aikana...
Tänään kun olin lenkillä, niin yksi tie mistä on valitettu paikallisessa lehdessä monestikin, niin huomasin että siinä oli nohevasti laitettu uutta asfaltia niin, että yks kaivonkasi mm. oli noin puoliksi asfaltin alla. Muutenkin se tie on siinä kunnossa ettei mitään hidastetöyssyjä ainakaan tarvi laittaa, kun ne on jo valmiina. 30kmh max autolla ja silloinkin kierrellään kaistalta toiselle.

Oma kotitie on kanssa niin veikeä viritelmä, siinä jos pimiällä joku tietä tuntematon liikkuu, niin voi käydä huonosti jos osuu sellaisiin reikiin, mitä kaiken järjen mukaan ei pitäisi olla edes olla olemassa. Ja tuo tie on "korjattu" muutama vuosi sitten = hiekkatie -> asfalti. Itse osaa välttää nuo pahimmat, mutta onneksi on niin hiljainen tie muun liikenteen osalta... vaan on vaan ajan kysymys kun joku onneton rikkoo itsensä, autonsa tms noihin ansoihin.
 

cl0

Liittynyt
14.02.2018
Viestejä
363
Katsoin tänään Kreisit kotivideot - nimistä ohjelmaa tv:stä. Oli aikamoinen yllätys nähdä amerikkalaisessa ohjelmassa jossakin K-Marketissa kuvattu video missä pari tummaa miestä koittaa varastaa kaupasta ruokaa mutta myyjänä toimiva nainen ei sitä hyväksy. Hän lähtee miesten perään, mottaa molempia ja raahaa ne takaisin kauppaan odottamaan poliiseja.

Samassa videossa samassa kaupassa toinen yön Timo koittaa kävellä kassan ohi maksamatta ruokaa mutta nainen ei hyväksy sitäkään. Ei muuta kuin perään ja opettamaan miehelle käytöstapoja, sitten vielä raahataan mies kauppaan odottamaan poliisia.

Aika outoa nähdä että nainen ojentaa tuolla tavoin kunniakansalaisia, Kulttuurin Rikastumisketjua lukiessa tuntuu ettei naiset puolustaudu yhtään kun matu tulee tekemään lähempää tuttavuutta.
 

Kaiser Soze

Johtaja
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 963
Katsoin tänään Kreisit kotivideot - nimistä ohjelmaa tv:stä. Oli aikamoinen yllätys nähdä amerikkalaisessa ohjelmassa jossakin K-Marketissa kuvattu video missä pari tummaa miestä koittaa varastaa kaupasta ruokaa mutta myyjänä toimiva nainen ei sitä hyväksy. Hän lähtee miesten perään, mottaa molempia ja raahaa ne takaisin kauppaan odottamaan poliiseja.

Samassa videossa samassa kaupassa toinen yön Timo koittaa kävellä kassan ohi maksamatta ruokaa mutta nainen ei hyväksy sitäkään. Ei muuta kuin perään ja opettamaan miehelle käytöstapoja, sitten vielä raahataan mies kauppaan odottamaan poliisia.

Aika outoa nähdä että nainen ojentaa tuolla tavoin kunniakansalaisia, Kulttuurin Rikastumisketjua lukiessa tuntuu ettei naiset puolustaudu yhtään kun matu tulee tekemään lähempää tuttavuutta.
Tosse se video: Sankari-Annan K-kaupan henkilökunta itsepuolustuskurssille! Toi oli joka mediassa kun toi tapahtu. Linkki MV-lehdestä koska näkyy olevan poistettu Youtubesta..
 

JHMK

-
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
712
Kesä sattui sit tänä vuonna tälle päivälle täällä pohjoisessa... :btooth:

Pitänyt olla sit koko päivä itseä grillaamassa jotta luulevat työpaikalla et olis ollu ulkona edes hieman :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Kesä sattui sit tänä vuonna tälle päivälle täällä pohjoisessa... :btooth:

Pitänyt olla sit koko päivä itseä grillaamassa jotta luulevat työpaikalla et olis ollu ulkona edes hieman :D
Asiaan loivasti liittyen, naapurin rouva päätti sitten ajella nurmikkoa just parhaaseen auringonottoaikaan. Luulin ettei siellä ole ketään kotona... onhan tuossa pensasta paljonkin välissä, mutta näkee takuulla mun pihalle jos ihan aidan vieressä pyörii, ja mun rajattomat rusketukset kärsi nyt tästä:bored:
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 231
Mitäs jengillä mukissa näin keskikesän vappua lähestyttäessä?
Ja mitä suunnitelmia jussiksi? Tech:in bbs:ää tietty! :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Mitäs jengillä mukissa näin keskikesän vappua lähestyttäessä?
Ja mitä suunnitelmia jussiksi? Tech:in bbs:ää tietty! :)
Olutta tietty. Piti tehdä pihatöitä alkaen tänään, mutta päiväunilta kun heräsin, niin johan siellä satoi:shifty: Kun naapurit on satavarmasti jossain muualla, niin voi soittaa moottorisahaa ja muuta häiritsevää.

Eli kotona siis:lol:
 

JHMK

-
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
712
Onko teillä kavereita jotka ei tajua lähteä kotiin?

Itsellä on yksi vanha koulukaveri jota näen keskimäärin kerran vuodessa, mutta sitten käydäänkin yleensä autolla parintunnin lenkki, syömässä jossain tms.

Ihan mukavahan se on jutella kuulumiset läpi. Mutta mutta. Tämä kaveri ei ikinä tajua lähteä kotiin. Ei vaikka puheenaiheita ei enää löydy ja muuta tekemistä ei ole kuin katsoa paskoja youtube videoita. Kelloon vilkuilu ei auta, kotiaskareista puhuminen ei auta - "voin auttaa", ainoa mikä tepsii on joku 'mun pitää nyt mennä saunaan' tyylinen pakkojuttu.

Ei voi käsittää, miksi tää kaveri ei lähde hyvän sään aikana. Voisi nähdä useammin kuin kerran vuodessa jos tunti - kolme riittäisi, mutta aina kun hänet käskee kylään niin tietää että saattaa olla sit vaikka 10h paikalla jos ei keksi tekosyytä....
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
230
Mitä helvetin Tshernobylin tuottamia itkikoita nyt on tullut?! Tuulee niin ettei meinaa puutkaan kestää maassa mutta itikat ne silti lentelee samalla tavalla ja oikeen kahta vittumaisemmin käy kiinni...
Ja niitä on ihan helvetisti :rage:
 

Proscribo

Kiitos.
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
974
Mitä helvetin Tshernobylin tuottamia itkikoita nyt on tullut?! Tuulee niin ettei meinaa puutkaan kestää maassa mutta itikat ne silti lentelee samalla tavalla ja oikeen kahta vittumaisemmin käy kiinni...
Ja niitä on ihan helvetisti :rage:
Olette kokeneet luonnonvalinnan, heikot yksilöt on jo kaikki kuolleet. :smoke:
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 903
Juhani Merimaa omistaa tuon yhtiön, joka tuota festaria nykyään järjestää. Ja ongelmahan ei olisi se rockbändien puute, vaan se, että rock ei ''myy'' enää nykyään niin hyvin ja rockfestareita on ollut aikoinaan jo paljon. Merimaa varmasti tämän tietää ja sen vuoksi on muuttanut festarin luonnetta, että sinne valikoidaan noi satavarmat lipputulot tuovat artistit, vaikkei ne festarin perinteiseen imagoon sopisikaan.
Kertoo aika paljon viimeisimmästä sukupolvesta, jos 'Vain Elämää' ym. autotune -epämusiikki kiinnostaa ja joku vielä kehtaa maksaa moisesta korvarääkistä. Toisaalta kun katsoo millaisia "sukupuolineutraaleja" friikkejä heiluu Sannin keikan eturivissä, käsitys nykyajan rappiosta sen kuin vahvistuu.

Ps. Tavastia oli arvostettu keikkapaikka viimeksi 70-luvun lopulla. Merimaa on pelkkä rahanahne möhömaha eikä mikään rockmoguli.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Onnistuin valoissa sammuttamaan tojon 2 kertaa putkeen ku tottunu toiseen autoon niin piti lähtä renkaat sutien... Helvetti ku osaa enää ajaakkaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Naapurin emäntä kai kiinnostui, kun alkoi leikkaamaan nurmikkoa pari tuntia sitten aidan vierestä, mitä se ei ikinä tee. Kun maastohousut jalassa, ilman paitaa, aurinkolasit silmillä vedin moottorisahalla hiki virraten siirtolavoja saunapuiksi:cigar2::D

Ou jee:btooth::tup:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
92
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
ILP työntää kylmää, ja seuraavaksi varmaan vedet sohvalle mun tuurilla. Moottorisaha hajos, huomenna keskusteluja kun ei ole takuukuittia jne, kyllähän se tunnin toimi. Laittelin verhoja tikkailla, tajusin ettei sälekaihtimet olekaan kiinni kokonaan, ja ite alasti siinä:rofl: Myös pitää muistaa ettei mene etupihalle ilman vaatteita:btooth: Tää naturismi tms onkin mun juttu:tup: Mitäs muuta, huomiseks oon sopinut asiat niin että pitäis olla kolmessa paikassa samaan aikaan:facepalm: Ja on sitä kalexiakin menny vkl. Perjantaita odotellessa... Niin, ja sitten noin pari kuutiota puuta tuli pistettyä pinoon, ilmaiseksi. Facen kirppari säädöt. En oo ehtinyt telkkua kattoa edes. Sinkkuelämää:love:, jaa niin kimppakivaan oisin päässyt mukaan, mut ei aikataulu natsannu, no joku toinen kerta sitten.
 

R0kMies

BANNATTU
BANNED
Premium+ ☆☆☆
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
124
Olen alasti ja silti hiki virtaa. Tällä hetkellä varmaan monelle ajankohtainen asia. Mutta olen Suomi-Areenalla o_O
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 747
Helvetin ProShop!!!!!! lähetti mun kovalevyn pehmustetussa kirjeessä :mad::rage::grumpy:

vaan ohut kerros kuplamuovia oli ympärillä

mistä mä nyt tiedän onko tää ottanut osumaa ja hajoaako nopeasti käytössä. :tdown:
 

R0kMies

BANNATTU
BANNED
Premium+ ☆☆☆
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
124
Helvetin ProShop!!!!!! lähetti mun kovalevyn pehmustetussa kirjeessä :mad::rage::grumpy:

vaan ohut kerros kuplamuovia oli ympärillä

mistä mä nyt tiedän onko tää ottanut osumaa ja hajoaako nopeasti käytössä. :tdown:
Mitä vittua :mad: Kai otit lähetin rekkarin ylös?
Jaa, se tulikin siis postiluukusta? Itse tilaan kaikki aina ihmisen kotiintuomana kuten pitsaa
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
593
Näillä helteillä olisi kiva jos olisi tajunnut alkaa sijoittamaan ja säästämään jo nuorena, voisi hyvällä tuurilla omistaa asunnon missä on kunnon ilmastointi. Nyt joutuu kaikkia ryssäviritelmiä tehdä että saa vähän viileyttä kämppään. Hölmöä myös pitää kauniina kesäpäivänä verhoja ikkunoiden edessä. No, kohta suihkun kautta ulos ja terassille, siellä kelpaa hien valua.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Ei helvetti, ihmiset valittavat kun ei ole dedikoituja servuja peleissä mutta sitten vastapainona on näitä syöpäläisiä joissa on kaikenmaailman Vip paskaa. Vähemmästäkin saa aivohalvauksen.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 174
Olikohan täällä huomaamatta jääneet asiat -sisältöinen säie? En löytänyt, olisin halunnut postata tämän sinne, niin postaan tähän.

Lillukanvarsista kun puhutaan, niin metsässä käyskennellessäni vastaan tuli punaisia marjoja kantava kasvi, jollaista ei aiemmin ole vastaan tullut tai en ole pannut merkille. Lillukaksi se paljastui. En kiinnittänyt huomiota varsiin, marja oli varsin silmiinpistävä.
IMG_20180801_185429.jpg

IMG_20180801_185522.jpg
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Kävin sitten ex tyttiksellä kylässä tänään ihan muuten vaan kun näkyi auto olevan pihalla, joten kotona on. Ilmeeni kun avasi oven alasti...:btooth::D. Asu on siis vapaa, muttei pakollinen:tup:

Mietin vaan mahtoiko katsoa ovisilmästä ensin, luultavasti kyllä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
540
Baareissa vittumaisinta näin yksin istuessa, että aina pitää olla joku idea, että miten tappaa se ja se tyyppi. Vaikka pelkällä kaljalla oliskin.
 
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
364
Led-lamppuja normaalilla E27 kannalla löytyy, joissa sisäänrakennettu hämäräkytkin. Onko kukaan löytönyt tuollaista, mutta niin ettei se olisi aivan kusivalo? Vaan lähempänä 4000K lämpötilaa.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Huomenna kokeilemaan millä fiiliksellä katsuri-setä on :nb: Sen kyllä tiedostan että renkaista tulenee noottia mutta ei tossa perstuntumalla mitään muuta pitäis olla.
inb4 huomenna töihi mennessä kuorma-auto tulee kyljestä sisälle.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 470
Viestejä
4 163 201
Jäsenet
70 412
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom