Virallinen® Tsättithreadi

Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 255
Aika vähissä on ihmislajin ongelmat, jos keskustelu on pitsa/pizza väilillä! Ja pariutuminen juuri sen takia ongelma! :rofl:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
540
Enpä lähtenytkään baariin. Varasin sen sijaan paikan 10 päivän hiljaiselle vipassana retriitille..
 

Jynou

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
08.10.2017
Viestejä
24
Miksi täällä ei ole Jatkoajan tyyliin tällaista:

upload_2018-4-7_9-44-54.png
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Mikä on todennäköisyys että tulen kotiin omilla avaimilla, hukkaan ne noin sekunnissa, etsin 15min ja löydän aivan jostain järjettömästä paikasta:facepalm::vihellys:
 
Liittynyt
22.03.2017
Viestejä
47
Mikä on todennäköisyys että tulen kotiin omilla avaimilla, hukkaan ne noin sekunnissa, etsin 15min ja löydän aivan jostain järjettömästä paikasta:facepalm::vihellys:
Ei uutta. Viimeksi itsellä avaimet löyty vastaavan tilanteen jälkeen jääkaapista.. :lol:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Ei uutta. Viimeksi itsellä avaimet löyty vastaavan tilanteen jälkeen jääkaapista.. :lol:
Jotenkin olin laittanut ne tyhjään muovikassiin mikä roikkui kaapin kahvassa, melko viimeinen paikka etsiä, löytyi sitten kun huitasin kassin vahingossa lattialle:rofl:;)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Oikeastaan kuuluisi tänne :
Kysymyksiä&Vastauksia (Pieniä kysymyksiä aiheesta kuin aiheesta)

Mutta kun on niin dorka kysymys, niin sättäillään sitten niino_O

Käyttääkö kukaan skypea? Itse en ole keksinyt ko. sovellukselle mitään käyttöä, kerran kokeillut ja oli huono kokemus. Sitten jonkun pelin yhteydessä tiimi vaati että piti käyttää skypeä kommunikointiin, no pakko sitten. Ei mitään videopuheluita tms, ihan teksillä vaan. irc kanssa yhtä paskaa:shifty:...

Lähinnä että onko tuo nykyää kuollut sovellus vai ei?:confused:

Kun jos niitä videopuheluita niin pitää käyttää, ni onhan mese whasup etc
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Siis Skypeähän ei taida enää käyttää muutaku ne, ketkä sitä käytti aktiivisesti silloin joskus 10 vuotta sitten, eli varttuneempi ja tottuneempi väki. Discord on käytännössä korvannu sen kokonaan, jos pitää tehdä pelien sisällä keskustelua kanssapelaajien kanssa ja miksei myös muutakin jutustelua vaikka sukulaisten kanssa voi sillä harrastaa. Skypen tais tappaa oikeestaan se Microsoftin pakkofuusio MSN Messengerin kanssa, ku ne osti Skypen. Mut täytyy kyl ihmetellä, et kuka käyttää Skypeä peliporukan väliseen kommunikointiin. :confused:
Sitähän itsekin kummastelin, kun sattuneesta syystä via työ törmäsin mokomaan, ja huomasin ettei kukaan mokomaa käytä koskaan. Noita appeja kuitenkin löytyy. Itse oli vähän tilanne kun kaveri soitti mese videopuhelun ja siihen oli vähän pakko vastata.. jotenkin nihkeää sekin.

Pelissä tosiaan joku vaati että skype, ja XP sekoili tosissaan niin että selain keksi numeroita vaikka mistä, joten skype poistui samantien koneelta kun peli päättyi, eikä tästä nyt niiiiiiin montaa vuotta ole.
Joten olettamus on ettei kukaan enää sitä käytä.

Tästä mystisestä videopuhelusta vielä, ennen kun oli nettiä edes olemassakaan kunnolla, niin pääsin testaamaan ko. ominaisuutta koulussa, tyylin puhelinkoppi, luuri korvaan ja siinä oli hidas kamera. Jonkinlainen prototyyppi mikä ei ikinä päässyt edes julkisuuteen.

Se oli sitä aikaa, mutta en kyllä tänäkään päivänä pidä videopuhelua mitenkään mielyttävänä, vaikka kaikki on mahdollista ihan ilmaiseksi, ei ole mun juttu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Yritin viettää ekstroverttia viikonloppua, kotona yksin olutta hörppien. No vitut, hyvä jos edes telkkaria ehti avata kun koko ajan jotain säätöä ja menoa keksi itelleen:btooth:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Kenelle laitetaan pakettia tulemaan? :D

Tästä tulikin mieleen notta tänään opettelin käyttämään pakettiautomaattia ihan ite:shy:

Sain tavaran massit tilille ensin ja sitten maksoin lähetyksen: vastaanottaja maksaa lähetyksen kulut kuten sovittu, jaadajaada, loota automaagiin printattu ossu kupeessa. Kaikkea sitä joutuu opettelemaan:lol: Kun ei tuota fyysistä postia oikein ole tullut käytettyä, muut tavarat ollut sitä kokoluokkaa että matkahuollolla mennyt... Teleporttia odottaessa.

Tuota kissaa et sitten mulle lähetäo_O
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
En ole ite vielä automaatilla postittanut mutta ekan kerran jännitti että osaanko hakea serriä. :D


Mitäh, eikö söpö kissa kelpaa :D
Hakeminen on mulla vielä kokematta, tilatut rojut tullu aina ärrälle, enkä mä kovin usein mitään ees tilaa. Tää lähetys kaikkineen tuli nyt uutena kokemuksena, mutta netin kautta ja sitten tomaatille - plop yks luukku aukes ja loota sinne:tup:

Mä oon semisti allerginen kisuille, ja koissut ei tykkäis kuitenkaan - eikä onnistuis pitämään sisällä mitenkään, ku noi koirat ravaa pihalla niin että avaavat itse oven:greedy:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Automaatilla postittaminen on lastenleikkiä, jos sen postitusilmoituksen täyttää etukäteen verkossa. Tarvitset vain vastaanottajan nimen, postinumeron (koko osoitetta ei edes tarvitse), hänen haluamansa smartpost pisteen ja hänen puhelinnumeron (jotta hän saa ilmoituksen paketin saapumisesta ja noutokoodin, daa). Noi ku täytät netissä postin palvelussa ja valitset pakettiautomaatit (lähetys ja vastaanotto), maksat lähetyksen, ni sen jälkeen saat koodin, jonka käyt näpyttelemässä sinne lähetyspaikan automaattiin ja siellä avautuu lokero minne viskaset lähetyksen. Pakettiin ei edes tarvitse laittaa mitään osoitetietoja, posti itse hoitaa sen katsomalla sen siitä lokeron tiedoista.
Tällä kertaa kun vilkaisin vastaanottajan smartposteja, niin valikoimaa löytyi sen verran paljon että laitoin ihan menemään postiin mikä on oletettavasti lähinä häntä.

Sainhan mä ihan tarkan osoitteen, puh.numeron, emailin, joten kyllä tuo perille löytää. Mutta juu, toimiva printteri on ihan kätsä, niin siinä on sitten kaikki tarvittava minkä teippaa loodan kylkeen :) viivakoodit yms tiedot.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Öö, niin siis ei sun tarvi mitään siihen paketin kylkeen enää printtailla, jos netissä täytät tiedot, maksat lähetyksen ja viet sinne automaattiin. Postimies printtaa ite siihen sen tietotarran, ku se kaivaa sen lokeron tiedot, missä on ne tiedot mitkä sä verkossa täytit siihen lähetykseen.
Okei, mä taas luin sitten ohjeita päin vittua:D
 
Liittynyt
21.04.2017
Viestejä
497
Vähä tekis naista mieli, saatavillakin. Pitäskö sittenki rueta kahtomaan kulkuja 1060 kortille josko päättää kumman markkinoille joko 1080 vaiko 1060 :D
 

Kaiser Soze

Johtaja
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 963
Automaatilla postittaminen on lastenleikkiä, jos sen postitusilmoituksen täyttää etukäteen verkossa. Tarvitset vain vastaanottajan nimen, postinumeron (koko osoitetta ei edes tarvitse), hänen haluamansa smartpost pisteen ja hänen puhelinnumeron (jotta hän saa ilmoituksen paketin saapumisesta ja noutokoodin, daa). Noi ku täytät netissä postin palvelussa ja valitset pakettiautomaatit (lähetys ja vastaanotto), maksat lähetyksen, ni sen jälkeen saat koodin, jonka käyt näpyttelemässä sinne lähetyspaikan automaattiin ja siellä avautuu lokero minne viskaset lähetyksen. Pakettiin ei edes tarvitse laittaa mitään osoitetietoja, posti itse hoitaa sen katsomalla sen siitä lokeron tiedoista.
Saako muuten vastaanottaja tietää lähettäjän tiedot? Nehän kysellään kaikki lähettäjältä
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Otan osaa, tänään pitäs eukon kanssa maistella... :cigar2::(
Pyys jäämään yöksi, mutta mulla koissut, nii en voinut:sori: Muuten kyllä sanoisin et aika kiva ilta:happy: Että kaiken jälkeen sitä voi lopulta, niin... siksi tänään on hyvä päivä:love:

e: joops
 
Liittynyt
21.04.2017
Viestejä
497
Pyys jäämään yöksi, mutta mulla koissut, nii en voinut:sori: Muuten kyllä sanoisin et aika kiva ilta:happy: Että kaiken jälkeen sitä voi lopulta, niin... siksi tänään on hyvä päivä:love:

e: joops
Menikö ilta hyvin, saiko rapulaa aikaseksi ja pillua ees? :rofl::darra:
 
Liittynyt
21.04.2017
Viestejä
497
Tulipa taas pitkästä aikaa baarissa käytyä paikallisessa eilen. Ennemmin otan jatkossa vaikka turpaan mitä meen uusiksi tuonne :D :D Hyvin raiskattiin korvia karaoken laulajilla jne.. :D :vihellys:o_O
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Menikö ilta hyvin, saiko rapulaa aikaseksi ja pillua ees? :rofl::darra:
Rapula siirretty huomiseen, aamiaiseksi giniä ja olutta:D, iltahan meni hyvin kaikin puolin:smoke: Pitää laskea kalexit ja kattoa jos soittais tyttikselle josko vähän täydennystä jääkaappiin kyydillä:think:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Vihtu mö tähään aikaan kotio :tähän jokuhauska hymiö: Noh, olihan sitä sitten avauduttu somessa aiiivan kaikki:comp::kippis: joten ei tarvi kenenkään arvailla siitä sitten enempää kaitten.:kahvi:

juu ihan nainen on
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
204
JOS PALLOLO ON NELIÖ NIIN NELIÖ ON??!+!?!!? :D


Niin pallon neliö on?
Liketä? Subscreibaa? kommaa? :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Hetkeni Poliisina tänään:rofl: Olin tuossa vähän liikenteessä tänään iltasella, löysin kohteen, siihen parkkiin - parit kuvat nopsaan.

Jonnet sanoi jotain kuuloetäisyydellä "toi on kyttä", sihten vähän vähän kauempana selän takaa kuulin että "anteeksi moi..." Tässä kohtaa sanoin tere moro ja vitullisella vauhdilla sen enempää kattomatta taakseni kumit sauhuten horisonttiin:rolleyes: Ehkä olin vähän epäilyttävän näköinen ja epämääräisellä asialla, mut että vittu poliisiks luullaan, enkä kyllä alkanu siinä tod. asiaa selvittämään noin ihan oman turvallisuuden vuoksi:eek::rofl:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Exid edit.

Erikoiset folioverhot jollain ikkunassa, ettei nyt mitään outoa olisi tekeillä:smoke:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
^ Kun foliohattu ei enää riitä ;)
Itseasiassa naapuritalossa asuvan kanssa juttelin tänään. Toisella puolella, siis läpitalonkämppä - jotain muutakin... mutta antaapa olla kuvaukset tuolla. Käväisen kyllä lenkillä tänään tuolla ja vilkaisen, mutta kuvatukset saa jäädä. Jokainen saa harrastaa ihan mitä huvittaa, ja tuota ei ole edes yritetty peitellä.
Eikä se poliisikaan ole mikään vieras tuossa talossa, tietää muttei kiinnosta.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
163
Itseasiassa naapuritalossa asuvan kanssa juttelin tänään. Toisella puolella, siis läpitalonkämppä - jotain muutakin... mutta antaapa olla kuvaukset tuolla. Käväisen kyllä lenkillä tänään tuolla ja vilkaisen, mutta kuvatukset saa jäädä. Jokainen saa harrastaa ihan mitä huvittaa, ja tuota ei ole edes yritetty peitellä.
Eikä se poliisikaan ole mikään vieras tuossa talossa, tietää muttei kiinnosta.
Mietin joskus noiden "verhojen" käyttötarkoitusta ja joku vastasi, että estävät lämpösäteilyä pääsemästä sisälle (=eli sisälämpötila ei nouse liian korkeaksi). Toki voihan tuolle keksiä tosiaan muutakin käyttöä :vihellys:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Mietin joskus noiden "verhojen" käyttötarkoitusta ja joku vastasi, että estävät lämpösäteilyä pääsemästä sisälle (=eli sisälämpötila ei nouse liian korkeaksi). Toki voihan tuolle keksiä tosiaan muutakin käyttöä :vihellys:
Lenkillä kun kävin, iltasella kun vielä aurinko paistoi. Niin tuo folioikkuna on pohjoisen suuntaan, ja aamulla siihen paistaa aurinko korkeintaan muutaman tunnin ajan, ja siinä on kyllä puita ja muitakin ettei se ole ongelma. Sitten kiersin eteläpuolelle jonne aurinko taas paistoi sen verran etten saanut ikkunoista oikein mitään selvää, kun heijasti sen verran.
Joten en nähnyt niitä muita verhoja tms, pitää kysellä huomenna lisää. Etelään puolelta paistaa taas aurinko koko päivän ko. kämppään.

Ja eiköhän tuo ole aivan selvä tapaus miksi tuollaiset viritykset. Siinä talossa sattuu ja tapahtuu. Mutta pitäkööt asiansa, ei kuulu mulle.

Ja poistan koko kuvan, niin saa säätäjät jatkaa tomaattien kasvatusta ihan rauhassa:lol:
 
Liittynyt
03.05.2018
Viestejä
3 187
Ai ristus. Pitikin liipasta puhelimeen tehdasresetti. Edellisestä onkin +2vuotta aikaa. Nordealta löytyy näemmä sellainen muna-kana ilmiö että tunnusluvut sovellusta ei saa käyttöön, jos ei käy verkkopankista jotain aktivointikoodia hakemassa. Se vaan että ilman tunnuslukusovellusta tuota koodia ei saa tilattua. Eli jotta tunnusluvut-sovelluksen saa toimimaan, sitä sovellusta pitäisi jo kerran käyttää.
Ei ole kyllä Nordean konttorissa mietitty miten toimii prosessi kun asiakkaan tunnettu laite asennetaan uusiksi ja palvelut pitäisi aktvioida taas päälle samaiseen laitteeseen. Siihen toi homma ei vaan taivu. Noo, onneksi tässä ei akuutisti tartte mitään settejä tuolta.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
593
Jahas. Lauantai, upea kesäinen päivä ja tässähän tämä menee sisällä istuen. Ulos olis mukava lähteä mutta en jaksa mennä jonnekin keskustaan vain penkille istumaan. Vodkavissy lasissa, mietin mitä sitä oikein keksisi. Humalaa ei ole tarkoitus juoda mutta saapa nähdä kuinka käy.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Ilmeeni kun tänään katsoin peilistä eilisen DIY hiustenleikkuun tulosta:facepalm: Eipä hätää tänään sain korjailtua. Monessakin mielessä:think::kippis:
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 150
Ilmeeni kun tänään katsoin peilistä eilisen DIY hiustenleikkuun tulosta:facepalm: Eipä hätää tänään sain korjailtua. Monessakin mielessä:think::kippis:
Leikkelin viimeyönä lettiä samaan kuosiin, jotenkin hiusten pituus oli kasvanut sen 50cm+. Tämähän siis puoliunissa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Leikkelin viimeyönä lettiä samaan kuosiin, jotenkin hiusten pituus oli kasvanut sen 50cm+. Tämähän siis puoliunissa.
Miten ihmeessä sait +50cm lisää, vai oliko joku typo;)
Mä oli jo kohtuu jurrissa, aurinko oli jo laskenut joten auton puunaaminen loppuun jäi valosta johtuen tähän päivään, ja sitten kylppärissä väärä valaistus ja mä blondina en oikein nähnyt kai mitä tein:btooth:
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 150
Miten ihmeessä sait +50cm lisää, vai oliko joku typo;)
Mä oli jo kohtuu jurrissa, aurinko oli jo laskenut joten auton puunaaminen loppuun jäi valosta johtuen tähän päivään, ja sitten kylppärissä väärä valaistus ja mä blondina en oikein nähnyt kai mitä tein:btooth:
Unissani leikkasisin hiuksia, kone hirtti kiinni ja letti oli kasvanut sen 50cm jossain välissä. (Tätähän ei siis koskaan tapahtunut).
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
On se otettava imuri esiin ja siivottava, aikas monta viikkoa lykännyt asiaa ja nyt villakoirat saa luvan lähteä.
Etin jo netistä halpaa siivoojaa tähän laiskuuteen, ja löysinkin. Mutta teen nyt itse ja mietin jatkot myöhemmin. Perkele.:facepalm::sori:

edit: Jaaha, löytyi kaksi kirvestä, toinen fiskars, maglite 3D, martinin puukko, kolikoita, aurinkolasit, paperisilppuri ja muuta sälää:rofl: Vielä pari huonetta siivoamatta - mihin käytännön syistä en pääse, kun täynnä roinaa.

Mä tarvin uuden kämpän...

Ei tuu sentään kuuma kun alasti siivoaa ja juo kalexia samalla:tup:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.04.2018
Viestejä
13
Vois lähtee ulkoileen chillaan puiston rantsuun, kun lepopäivä treeneistäkin. :D Sit kehittää jotai ruokaa jostai. Perus hommia. Illal pelailla WoWia tai Fortnitea. :D
 
Liittynyt
22.03.2017
Viestejä
47


Kelatkaa et nää mokuttajat elää näin joka päivä!
Nää on kyllä jänniä videoita ja jotenkin tästäkin reilun minuutin pätkästä jäi olo, että tää on vähän tekemällä tehty. Toki on kamalaa, että jotkut joutuvat oikeasti lähtemään omasta kodistaan pakoon kriisejä, mutta kyllä niillä Iphone 8 ja Samsung S9 käyttäjillä on kaikkea muuta kuin huolia. Näitä tuntuu olevan myös jonkin verran. Harmi sinänsä, että näiden ohella se osa, jotka oikeasti apua tarvitsevat, jäävät tässä huomiotta tai saavat vihaa päälle.
 

JHMK

-
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
712
Pisti naurattamaan ihan liikaa tämä satunnainen kommentti interwebsissä:



:D

Minkälainen ihminen luulee että joku tietää vian tuon petusteella?

Melkein vastaava asia kuin että jättäisin jollekkin kaupalle negatiivisen arvostelun "yritin ostaa pleikkari nelosen täältä. Kassalla maksupääte valitti että luottoraja ylitetty. Missä vika?" :kahvi:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 618
Viestejä
4 186 332
Jäsenet
70 773
Uusin jäsen
Greippi

Hinta.fi

Ylös Bottom