Virallinen® Tsättithreadi

Liittynyt
26.01.2022
Viestejä
502
1703861828735.png


osaako joku suomentaa onko tänää auki ja moneen ja onko huomenna auki ja monesta moneen?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
52
Otan osaa, tiedän tuon tunteen. Yritä jaksaa ja hae jutteluseuraa, ihan mistä vaan. Jos tuntuu niin laita yv ni jutellaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 055
Täytyy kiittää itseäni.
Ensimmäinen vuosi foorumilla ilman ensimmäistäkään huomatusta/varoitusta. Ehkä olen oppinut käyttäytyä tai ainakaan en provosoidu niin kuin joskus aiemmin.
Hyvää Uutta Vuotta 2024 kaikille foorumilaisille!!
 
Liittynyt
18.02.2022
Viestejä
386
Täytyy kiittää itseäni.
Ensimmäinen vuosi foorumilla ilman ensimmäistäkään huomatusta/varoitusta. Ehkä olen oppinut käyttäytyä tai ainakaan en provosoidu niin kuin joskus aiemmin.
Hyvää Uutta Vuotta 2024 kaikille foorumilaisille!!
Ei ole tainnut kertaakaan tulla mulle varoituksia eikä muuta vastaavaa. Menin tarkastamaan että jokos olen vuoden ylipäätään ollut jäsenenä ja yllätyin kun tuleekin ensi kuussa jo 2 vuotta täyteen!

Virallinen tsättitreadi = off-topik-topik (?) joten heitänpä tällaisen aiheen, josta en jaksa alkaa ketjua tekaisemaan enkä löytänyt (ehken osannut arpoa oikeaa hakusanaa), mutta onkos porukalla mitään sivutulokötöstyksiä? Teettekö esim. rakentelua tms töiden ohessa y-tunnuksella myyntiin? Mietiskelin tuppaako tälläset menemään kaupan lainkaan vai ei.

Ihanteellinenhan olis nikkaroida ihmisille vaikka terasseja ja patioita, tarvittaessa pikkukaivurilla kaivelis niille pohjatkin siihen lisämaksusta mutta taitaa mennä ammattitimpureille nämä keikat mainoslauseilla "näitä hommia olen tehnyt yli 15 vuotta".

Siispä ajattelin tyytyä johonkin postilaatikon/roskapöntön katoksen kokoisiin kötöstyksiin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 008
Mä kuuntelen vanhoja puhelutallenteita joissa juttelen isän kanssa. Kaipaus on kova.
 

gruntti

Tukijäsen
Liittynyt
15.03.2022
Viestejä
435
Hieno tilaisuus. Ainoa valittamisen aihe on mielestäni erittäin epäpätevä kanttori biisivalinnan suhteen. Kanttori ois saanu olla Ton Koopman ja tilaisuuden outro-kappale mielellään Bachia, esim. :
 
Liittynyt
18.02.2022
Viestejä
386
Kemissä oli vissiin äänestetty vääränlaisille äänestyslomakkeille, en löytänyt uutista enää pikaisella googlauksella kun olisin lukenut sen kokonaan - mahtaako mennä roskiin nuo äänet? Noh, eilen kävin ennakkoäänestämässä ja Prismassa alkoi kaikua kuulutus paloilmoitinlaitteistomme hälyttävät pysykää rauhallisina etc, joten salaliittoteoriat vaan tulille :rofl:

Pohdin tossa myös eilen illalla mahtaako moni muukin olla samassa tilanteessa ja pääseekö tällaisesta tilanteesta yleensä rakentavasti keskustellen yli tai ympäri. Talo on alle 3 vuotta sitten rakennettu, juuri ennen kuin materiaalikustannukset nousi, lainojen korot nousi ja korkokattojen hinnat nousi. Toisin sanoen uskomattoman hyvä ajoitus kerkesi kohdalle. Emäntä puhelee suunnilleen joka päivä siitä kuinka pitäis ostaa tai rakentaa isompi koska kolmelle lapselle meillä on kaksi huonetta ja ne sais kaikki olla 2m2 isompia että voi sisustukset pyöritellä ympäri kuukauden välein:rolleyes: Lapsista yksi on menossa parin vuoden päästä yläasteelle ja kaksi nuorempaa vasta kouluiän kynnyksellä että eivät tarvi niin paljon yksityisyyttä vielä muutamaan vuoteen.

Ensin pitäisi löytää yhtä hyvä tontti (ei notkelmassa kastumassa, ei savimaalla ja yhtä edullinen yhtä kookas sekä syrjässä), sitten varmaan sata tonnia saisi maksaa enemmän samankokoisesta nyt plus ne parikymmentä lisäneliötä. Niille lämmityskulut jne. Ai että voi ihminen kotiutua kolmessa vuodessa hyvin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 413
Viestejä
4 160 305
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom