Videoeditointiappi androidille

Hetzer

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
475
Mikähän se olis, pitäis saada erillisiä klippejä yhdistettyä ja käyttö mieluusti sellaista ettei mene koko päivä v*tuiksi sen kanssa säätäessä. Ilmainen olis kiva mutta toisaalta voi se maksaakkin jotain. Ehdotuksia?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
602
Mikähän se olis, pitäis saada erillisiä klippejä yhdistettyä ja käyttö mieluusti sellaista ettei mene koko päivä v*tuiksi sen kanssa säätäessä. Ilmainen olis kiva mutta toisaalta voi se maksaakkin jotain. Ehdotuksia?
Itse olen vähäiseen tarpeeseeni käyttänyt VivaVideo-ohjelmaa. Ilmainen perusversio lisää VivaVideo-vesileiman videoihin ja ohjelma taisi vaatia kuukausimaksun, jos ottaa käyttöön kaupallisen version. Mutta joka tapauksessa VivbaVideo on helppo, monipuolinen ja nopea videoeditori, johon saatavilla tutoriaaleja ja sillä pystyy tekemään todella vaikuttavia videoita, jos jaksaa opetella muutakin kuin perustoiminnot.

 
Liittynyt
23.02.2020
Viestejä
772
Mikähän se olis, pitäis saada erillisiä klippejä yhdistettyä ja käyttö mieluusti sellaista ettei mene koko päivä v*tuiksi sen kanssa säätäessä. Ilmainen olis kiva mutta toisaalta voi se maksaakkin jotain. Ehdotuksia?
Minä olen käyttänyt tätä ilmaista appia paljon yhdistelyyn:
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 621
Viestejä
4 196 742
Jäsenet
70 755
Uusin jäsen
Leevi L

Hinta.fi

Ylös Bottom