Video: io-techin tekniikkajoulukalenteri käynnistyi - 24 tuotearvontaa

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 529


Sampsa kirjoitti uutisen/artikkelin:
io-tech järjestää jo toista vuotta peräkkäin Youtubessa joulukuussa tekniikkajoulukalenterin, jossa arvomme katsojien kesken joka päivä tekniikkatuotteita.



Uusi video ja tuotearvonta julkaistaan joka päivä klo 10, arvontaan voi osallistua videon alapuolella olevan linkin kautta gleam.io-palveluissa ja osallistumisaikaa on 24 tuntia. Osallistumiseksi täytyy syöttää ainoastaan nimi ja sähköpostiosoite, jonka kautta otamme yhteyttä voittajaan. Tietoja ei käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen kuin voittajan tavoittamiseen. Jos emme tavoita voittajaa 3 päivän kuluessa, arvotaan uusi voittaja.

Jos haluat saada ilmoituksen uusista kalenteriluukuista ja videoista, tilaa io-techin YouTube-kanava ja laita ilmoitukset päälle, kiitos! Kanavan tilaaminen on ilmaista.

Katso video Youtubessa

Linkki alkuperäiseen juttuun
 
Liittynyt
07.12.2017
Viestejä
186
Hienoa että arvonnat pyörii.
Itsellä jää väliin foorumin ulkopuolisen arvontamekanismin takia, vaan onhan se paremmat mahkut voittajille.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
836
Yhtä juttua tässä ihmettelen, aina kun näihin on osallistunut (siis muihin gleam arvontoihin) siitä tulee vahvistus sähköpostiin, mutta näistä io-techin omista ei tule . Onkohan tuohon jokin syy ?

Edit: Lueskelin vähän ja varmaan laitettu asetuksista siten ettei gleam niitä lähetä , olisi kai pitänyt tyhmänä lukea eka gleamin sivuilta :D
 
Liittynyt
11.01.2018
Viestejä
387
Kiitoksia taas tämän vuoden joulukalenterista - hienoa että jaksatte tehdä näitä vuosittain.

Kysymys: Miksiköhän Youtuben livelähetyksessä kuva menee mustaksi aina loppukevennyksen ajaksi? Itselläni eilen ja tänään kävi niin, että ääni kyllä kuului mutta kuva menee mustaksi.

Youtube kun katsoo sit jälkikäteen näkyy loppukevennyskin ihan OK.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 529
Kiitoksia taas tämän vuoden joulukalenterista - hienoa että jaksatte tehdä näitä vuosittain.

Kysymys: Miksiköhän Youtuben livelähetyksessä kuva menee mustaksi aina loppukevennyksen ajaksi? Itselläni eilen ja tänään kävi niin, että ääni kyllä kuului mutta kuva menee mustaksi.

Youtube kun katsoo sit jälkikäteen näkyy loppukevennyskin ihan OK.
Eipä mitään, kyllä tämä on win-win-tilanne kaikille. Katsojille mahdollisuus voittaa tuotteita, valmistajalle ilmaista näkyvyyttä ja meidän kanavalle kiinnostavaa sisältöä. Tehdään siis koska voidaan :tup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
91
Yhtä juttua tässä ihmettelen, aina kun näihin on osallistunut (siis muihin gleam arvontoihin) siitä tulee vahvistus sähköpostiin, mutta näistä io-techin omista ei tule . Onkohan tuohon jokin syy ?

Edit: Lueskelin vähän ja varmaan laitettu asetuksista siten ettei gleam niitä lähetä , olisi kai pitänyt tyhmänä lukea eka gleamin sivuilta :D
Ihmetelly samaa ja vieläpä mulla on gleamin asetuksissa täppi kohdassa: send post entry confirmation emails. Täppi on myös kohdassa mistä pitäis tulla ilmotus uusista arvonnoista, eikä niitäkään ole koskaan näkynyt. @Sampsa tus kertoon.
 
Liittynyt
25.12.2020
Viestejä
21
Milloin julkaistaan ekat voittajat? Tuleeko tänne vai johonki toiseen keskusteluun?
 

mehari

Mehumies
Ylläpidon jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
373
Milloin julkaistaan ekat voittajat? Tuleeko tänne vai johonki toiseen keskusteluun?
Voittajat julkaistaan kun tavoitetaan, ensisijaisesti muistaakseni youtubekanavan yhteisösivulla. Ei taidettu muualla ainakaan viime vuonna julkaista.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
36
Kovia arvontoja! Piti laittaa eka youtube kanava tilaukseen. Saas nähä oliko myös ainut ja viimeinen
 

mehari

Mehumies
Ylläpidon jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
373
Voittajat ilmoitetaan kyseisen videon kommenteissa ja gleamin kilpailusivulla. YT-kanavan yhteisösivulle luomme suuremman koonnin voittajista vähän harvemmin. Ensimmäisen luukun voittaja on tavoitettu ja ilmoitettu.

Näyttökuva 2021-12-03 125401.png


Näyttökuva 2021-12-03 125435.png
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
836
Osaisiko @mehari vastata tuohon minua ja @Jahwe : a askarettanuseen aiheeseen, kun ei ole ainakaan itselle ihan varma miten tuo nyt menee :hmm:
 

mehari

Mehumies
Ylläpidon jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
373
Osaisiko @mehari vastata tuohon minua ja @Jahwe : a askarettanuseen aiheeseen, kun ei ole ainakaan itselle ihan varma miten tuo nyt menee :hmm:
Toistaiseksi en ole löytänyt mitään asetusta, joka tähän vahvistussähköpostiin viittaisi. Me ei myöskään tehty mitään muutoksia esim. viime vuoden kalenterin kilpailusivuihin nähden. Onko meidän gleam-arvonnoista siis ennen tullut vahvistus?

Ilmottautumiset nyt joka tapauksessa ainakin tuntuu menevän läpi, eilisessäkin luukussa oli yli 10 000.

Edit. Tuo sähköpostivarmennus vaatii tosiaan erillistä lähettävän sähköpostipalvelimen konffausta ja ymmärtääkseni vaatii myös gleamistä itsestään hieman jytkymmän version kun mitä meillä on käytössä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
836
Asia selvä :) Tottunut vain muissa arvonnoissa (siis ei io-techin) että tulee aina tuo vahvistus.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
999
24. päivä on sitten Porsche Taycan 4S arvonnassa? Tulisi taatusti näkyvyyttä...:cool:
 

DarkkiFIN

Sosiaalisesti etääntynyt
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
1 592
Kovia palkintoja kyllä ollu jaossa, yleensä kun kaikessa on jotain kavhikuppia, paitaa jne. Niin täälä pistetään jo näyttistä jakoon. Kovaa settiä siis :D
 
Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
92
Toimiiko muilla tämän päivän joulukalenterin gleam linkki? Mulla ei aukea ainakaan puhelimen selaimella.
 
Liittynyt
03.01.2018
Viestejä
333
Toimiiko muilla tämän päivän joulukalenterin gleam linkki? Mulla ei aukea ainakaan puhelimen selaimella.
Ei. Gleam on juntturassa. Jostain syystä tänään tuntuu jotkut muutkin palvelut tökkivän, vaikka ei tosin läheskään kaikki.
 

mehari

Mehumies
Ylläpidon jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
373
Toimiiko muilla tämän päivän joulukalenterin gleam linkki? Mulla ei aukea ainakaan puhelimen selaimella.
gleam.io:lla ilmeisesti joku ongelma. Koko päivän se on siellä toiminut, nyt näyttäisi jotain vikaa olevan. Toivotaan, että korjaantuu. Me ei sille oikeen mitään voida tehdä. Jos on pitkään poikki niin pidennetään vaikka sitten osallistumisaikaa tms.
 
Liittynyt
13.10.2017
Viestejä
19
Gleami antaa viestiksi "Sorry, you're creating too many entries; try again later." vaikka en ole tänään vielä osallistunut. Tekeekö muilla samaa?
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
359
Mulle tuli:

Verification Needed
Sorry! We need you to verify that you are a real person. Please log in with any of these social networks to get started:

Pitäkööt tunkkinsa, en ala sosialisoimaan.:mad:
 

WanhaPatu

Suurmöyhentäjä
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 458
Mulle tuli:

Verification Needed
Sorry! We need you to verify that you are a real person. Please log in with any of these social networks to get started:

Pitäkööt tunkkinsa, en ala sosialisoimaan.:mad:
Hmm? Ei minulla siellä mitään sosialismiverkkoja ole. Sähköpostiosoitteella olen sisällä ja osallistuessani pitää kuvia kliksuttamalla todistaa, etten ole robotti.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 529
Nimi ja sähköpostiosoite riittää, VPN kannattanee kytkeä pois päältä sillä tulkitaan helposti liian monta osallistujaa samasta IP:stä.
 

jii

Liittynyt
10.07.2017
Viestejä
36
Minulla sama ongelma, pakottaa linkittämään sosiaalisen median (jota en käytä). Olen rekisteröitynyt sähköpostiosoitteella ja aikaisemmin on pyytänyt suorittamaan tarkistuksen captchalla.

Sorry! We need you to verify that you are a real person. Please log in with any of these social networks to get started

Edit: tämä ongelma alkoi videosta 18, jatkuu nyt myös videolla 19. Luukut ennen nroa 18 eivät vaatineet somen linkittämistä. Onko jokin asetus muuttunut? Gleamistahan voi tietääkseni pakottaa somen linkittämisen päälle.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
220
Jep jep siihen loppui sitten se.
"Sorry! We need you to verify that you are a real person. Please log in with any of these social networks to get started: "
 

mehari

Mehumies
Ylläpidon jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
373
Todella ikävää, että osalla ei nyt osalllistuminen syystä tai toisesta onnistu. Me ei valitettavasti täällä päässä asialle oikeen mitään voida. Sama systeemi oli käytössä viime vuonna ilman ongelmia ja nyt on näitä alkanut ilmaantumaan. En tiedä onko gleam vuoden aikana tehnyt jotain omia uudistuksiaan eikä systeemi oikein enää taivukkaan 24 peräkkäiseen arvontaan. Koko systeemin vaihto tässä muutama päivä ennen jouluaattoa ei kuitenkin ainakin omasta mielestä ole vaihtoehto. Vaikka se ei tietenkään teitä mitenkään lohduta, niin onnistuneita osallistumisia tulee kuitenkin edelleen keskimäärin 10 000 per päivä.

Me ollaan kaikki kilpailut tehty aina samalla tavalla ja pakottaminen mihinkään someen, kanavan tilaamiseen, tykkäyksiin tai sivustoilla vierailuihin on pyritty kaikki pitämään poissa, jotta osallistuminen olisi mahdollisimman helppoa. Uskoisin, että nämä ongelmat liittyvät Gleamin alustaan ja erilaisiin bottiosallistumisien estämiseen. Se mitä nyt olen tuolta lukenut on, että JOS on jotain somea käyttänyt, ongelmaa ei ole (HUOM. käsittääkseni myös Steam tili lasketaan, eli ei tarvii olla esim. facebook tms.). Toinen virhe voi tapahtua jos samasta IP-osoitteesta tulee paljon osallistumisa ja näin ollen ilmeisesti puhelimella osallistuminen on ollut toimiva ratkaisu.

TLDR: Ikävää, että näitä ongelmia on nyt noussut. Me ei io-techissä näihin voida suoraan vaikuttaa ja koko osallistumissysteemin vaihto näin lähellä jouluaattoa on huono vaihtoehto. Tarkoituksemme oli ja on tehdä osallistumisesta mahdollisimman helppoa sekä teille, että meille. Voi olla, että tämä meidän systeemi, missä ei juuri vaadita osallistujaa tekemään mitään (tilaamaan kanavaa, vierailemaan missään, kirjautumaan someen) on nyt tullut ongelmaksi Gleamin omien bottiestojen takia. Itse en keksi ongelmaan tähän hätään ratkaisua.
 

jii

Liittynyt
10.07.2017
Viestejä
36
Harmillinen vika. Kokeilin luoda ja käyttää .fi -päätteisen sähköpostiosoitteen sijaan gmailia mutta sama herja silläkin. On kokeiltu puhelimella, PC:llä, eri selaimilla, keksejä on tyhjennetty, jne.

Tein sitten lopulta väliaikaisen Instagram -tilin, joka piti linkittää Gleamiin. Tämän jälkeen pääsi valitsemaan moottorikuljettimia kuvista sekä osallistumaan kisaan.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 529
Pari luukkua vielä jäljellä..

 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 450
Viestejä
4 162 270
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
Acrat

Hinta.fi

Ylös Bottom