Ostetaan Vialliset/rikkinäiset Xbox One laitteet ja tarvikkeet

Ragnarokkr

"Ei mikään turha jätkä"
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
514
Hakusessa rikkinäisiä/viallisia Xbox One laitteita ja mikäli niihin löytyy ohjaimet jne.

Yhteydenotot tähän ketjuun taikka YV
 

Ragnarokkr

"Ei mikään turha jätkä"
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
514
Bump: näitä haetaan käytännössä niin kauan kunnes ilmoitus poistetaan
 

Ragnarokkr

"Ei mikään turha jätkä"
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
514
Kyllähän näitä vielä etsitään, mikä malli, mitä tarvikkeita, mikä vika ja mikä hinta?
 
Liittynyt
03.03.2020
Viestejä
3
Kyllähän näitä vielä etsitään, mikä malli, mitä tarvikkeita, mikä vika ja mikä hinta?
Löytyisi x box one 500gb toimii muuten hyvin mutta levyasema ei toimi ja toimiva latausteline ohjaimille mutta ohjaimen kunto ei ole paras mahdollinen
 

Ragnarokkr

"Ei mikään turha jätkä"
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
514
Löytyisi x box one 500gb toimii muuten hyvin mutta levyasema ei toimi ja toimiva latausteline ohjaimille mutta ohjaimen kunto ei ole paras mahdollinen
Kyllähän tuo voisi kiinnostaa. Onko minkälainen hintalappu, sijainti jne., oliko ohjaimen laita millälailla heikko?
 
Liittynyt
03.03.2020
Viestejä
3
Kyllähän tuo voisi kiinnostaa. Onko minkälainen hintalappu, sijainti jne., oliko ohjaimen laita millälailla heikko?
Hinta voisi olla 25€ ja sijainti vantaa ja itse boxi ja ohjain on naarmuttomia mutta ohjaimen lb ja rb sivunapit ovat hieman pois paikoiltaan
 

Osnow

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
31.10.2018
Viestejä
2 017
Hinta voisi olla 25€ ja sijainti vantaa ja itse boxi ja ohjain on naarmuttomia mutta ohjaimen lb ja rb sivunapit ovat hieman pois paikoiltaan
Mua kiinnostais noudolla, jos ketjun aloittaja ei ota :)
 

Ragnarokkr

"Ei mikään turha jätkä"
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
514
Hinta voisi olla 25€ ja sijainti vantaa ja itse boxi ja ohjain on naarmuttomia mutta ohjaimen lb ja rb sivunapit ovat hieman pois paikoiltaan
Jeesbox, voin noutaa pois.
Pistätkö vaikka yv:llä puhnro, osoite ja samalla vaikka joku aika milloin sopii tulla pyörähtämään
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 536
Viestejä
4 194 111
Jäsenet
70 746
Uusin jäsen
vateezz

Hinta.fi

Ylös Bottom