Vesijäähdytys ratkaisu

Liittynyt
15.01.2021
Viestejä
15
Mulla olis ideana jäähdyttää 3080 Asus uc tuf gaming näyttis ja 5900x Amd prossu jossain vaiheessa.
Minkälaisia setuppeja teillä on?
Mimmosia teiltä löytyy?

Joku valmis ratkaisu olisi ihan kiva.
Custom luuppeja voi ehdottaa toki.

Kotelona toimii Fractal design define 7 XL
 
Viimeksi muokattu:

Marti77

Team H2O
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
4 422
Mikä on budjetti?
Jos ihan tyhjästä aloittaa kustom vesijäähyn ostoa niin täytyy varata ainakin 500€ siihen että saa edes perustason setin kasattu.
D5 pumppua suosittelen kun on pitkäikäinen ja kennoja ja blokkeja voi lisätä helposti järjestelmään.(itsellä 3 jäähykennoja ja 3 blokkia mitä vesi läpi kiertää)
Myös vesilämpötilaanturi ja erillinen tyhjennys sulku suosittelen kun helpottaa ylläpitoa.
Ja ainostaan kirkasta nestettä ei mitään väriä.
 
Liittynyt
14.07.2020
Viestejä
208
Itse olen myös ajatellut custon vesijäähyn rakentelua. Olisiko Marti77:llä mitään ehdotusta mistä näitä osia kannattaisi ostella. Mitä olen nopeasti asiaa tuossa tutkiskellut niin hinnoissa on kyllä eroja eri liikkeissä.
 
Liittynyt
24.02.2021
Viestejä
474
Kun en itse enää oikein muuta keksi koneelleni, ajattelin rakentaa custom loopin. EKWB:lla yms. on starter kittejä, joissa 250-500 hintaan saisi yhteensopivat perustavarat. Onko näistä mihinkään, tuleeko sillä tavoin aloittaminen halvemmaksi vai kannattaako suoraan ostaa huolellisesti valitut osat erikseen?
 
Liittynyt
24.02.2021
Viestejä
474
EKWB:llä näyttäisi olevan AMD CPU+GPU kit, hinta huokea 865€:

Kuinka pitkäikäistä tällainen tavara on? Jos kerran investoi niin sitten vaan tarvitsee ostaa uudet blokit, kun päivittää CPU:n tai GPU:n?

Jos tällaiseen ryhtyy, samalla kannattaisi varmaan sitten laittaa asiaan sopiva, pitkäikäinen kotelo. Lian Li pc-o11-Dynamic sai kehuja arvosteluissa, ajatuksia siitä vesijäähdytyksen alustana?
 

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 843
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 625
Viestejä
4 197 009
Jäsenet
70 755
Uusin jäsen
Pörinäpönttö

Hinta.fi

Ylös Bottom