verkkosivu PDF:ksi ja niiden ketjuttaminen

Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
132
Tarvetta olisi ilmaiselle softalle / selainlisäosalle, millä pystyy tekemään useamman sivun PDF:n eri verkkosivuista ketjuttamalla. Ohjelma siis "kasaa" PDF:iä puskuriin ja vapauttaa paketin yhenä PDF:nä lopuksi. Moni (kaikki) ohjelmat pystyvät kyllä tulostamaan sivun PDF:ksi, mutta PDF:ien yhdistäminen jälkikäteen oikeassa järjestyksessä on turhan työlästä.

Vaihtoehtoisesti PDF:n tulostaminen jo olemassa olevan PDF:n jatkeeksi voisi toimia.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
132
Tuota yhdistämistä on tähän mennessä harrastettu, mutta kun PDF:ien lukumäärä nousee +20, niin alkaa olemaan turhan työlästä.

Adobe Acrobatin pro-versiolla pystyy lisäämään aiempaan PDF:ään, mutta yhden pienen ominaisuuden takia ei vitsisi koko paketista kuukausittain maksaa
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 752
Kun et kerro mitä olet kokeillut, niin tässä saattaa tulla turha vihje, mutta itse kokeilin (tosin jo vuonna 2011) ilmaisohjelmaa nimeltä PDFBinder. En muista ohjelmasta mitään, mutta olen aikonaan tehnyt siitä softavinkin, niin siinä en mainitse, että suurikaan määrä olisi ongelma. Ehkä sitä kannattaisi kokeilla?

Ohjelman osoite näyttää muuttuneen, ja vaikuttaisi kuolleelta projektilta, vaan väliäkö tuolla jos toimii. Itse en ole kokeillut sitten vuoden 2011 jälkeen...
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
562
Tämä lienee lähinnä oikeaa ketjua, ilman että täytyy tehdä uusi.

Minun pitäisi tulostaa yhdet nettisivut ja en haluaisi (jaksaisi) tulostaa jokaista sivua erikseen pdf-muodossa, niin olisiko joku tapa/ohjelma/selaimen lisäosa, joka osaisi tulostaa koko nettisivun kerrallaan? Eli etusivun ja sitten etusivulta aukeavat linkit. Sivuja olisi ~100, joten en millään jaksaisi alkaa niitä yksitellen tulostelemaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 175
Viestejä
4 210 390
Jäsenet
71 023
Uusin jäsen
markus_huomo

Hinta.fi

Ylös Bottom