Verkkokauppa Asus näytön takuu ehdot!?

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 124
Näyttö on ostettu tulevaisuudessa?

Tuolla ei kyllä korjaukseen saa, mutta Asuksen takuu kyllä korjaa, jos on takuuseen meneviä vikoja. Lisäksi Verkkokauppa.com pistää yleensä asioimaan Asuksen kanssa. Minulla on kohta tulossa myyntiin Asus, joka on käynyt huollossa. Kun siinä oli takuunalaista vikaa, Asuksen kuriiri kävi kotoa hakemassa ja toimitti Saksaan. Saksassa todettiin vika, ja homma toimi niin , että sain jonkun toisen takuuhuolletun näytön tilalle. Tässä kappaleessa on vähemmän valovuotoa ja IPS-glowta, niin olen vaan tyytyväinen. Tosin tuli siinä toisen kaverin paketissa, niin joo, se hädin tuskin selvisi matkasta..

Eli jos menisi takuuseen, niin ensin Verkkokauppa ohjaa Asuksen puoleen. Sitten Asus pureksii vikailmoitustasi pari päivää. Sitten ohjataan RMA-puolelle, jos ehdot täyttyivät. Sitten saa tilata kuriirin. Tässä meni melkein viikko minulla pelkässä prosessissa ja en sen takia kyllä Asusta takuun puolesta suosittele. Oli vielä pääkoneen monitori. Enkä saanut mitään tilalle väliaikaisesti. Tosin parin viikon sisään sitten tuli "uusi", tehdashuollettu näyttö, kun lähettivät sen heti, kun vika oli todennettu.

--

Kuolleet pikselit kannattaa muutenkin reklamoida tyylliin heti (14vrk palautusajan sisällä) ja pistää vaan näyttö takaisin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 797
Viestejä
4 207 448
Jäsenet
70 962
Uusin jäsen
Stobe13

Hinta.fi

Ylös Bottom