• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Verkkokaupan Outlet ale -20% myymälöissä

Liittynyt
11.10.2017
Viestejä
242
Tuote: verkkokaupan outleteissa -20%. Ei koske netissä olevia tuotteita.
Tarjoushinta: -20%
Kauppa
: verkkis myymälät
Voimassa: juhannusviikon

Kommentti tarjouksesta:
Muutamia hyviä diilejä esim. Samsung Odyssey G8 34" OLED 864e jätkäsaaren myymälässä.
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 662
Tässähän jo vähän innostui, mutta tämä olikin ensimmäinen näkemäni verkkokaupan outlet, joka ei koske netissä olevia tuotteita.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
958
Vähän offtopic, mutta yleensä näyttöjä/telkkareita palautetaan kuolleiden/jumittuiden pikseleiden tai sitten valovuodon (ei päde toki OLED-paneeleihin) vuoksi.
Tai ainakin tälläinen käsitys itselläni on, tai ainakin siksi itse olen näyttöjä joskus palautellut :asif:
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
724
Tässähän jo vähän innostui, mutta tämä olikin ensimmäinen näkemäni verkkokaupan outlet, joka ei koske netissä olevia tuotteita.
Muistelen Verkkokaupassa olleen tällainen ennenkin. Joskus harvoin saa nettioutletista ilmaisen postituksen. Nyt eivät ole raaskineet aikoihin sitä antaa.
 
Liittynyt
04.01.2021
Viestejä
51
Ostin aikanaan oman telkkarini verkkokaupan outletista ja se pelittää täydellisesti vielä 8-9 vuotta myöhemminkin. Kyllähän firma tarkistaa nuo palautukset, parhaansa mukaan pyrkii ilmoittamaan missä vika jos vikaa on, ja pahimmassa tapauksessa voit itse palauttaa outlet-ostoksesi itse takaisin kauppaan.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
713
Noita tuotteita ei taida päästä tsekkaamaan netin kautta mitä on missäkin outletissa? Eli tuurista kiinni onko nettioutletista haluamasi tuote vaikka Oulun verkkokaupassa?
 
Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
230
Noita tuotteita ei taida päästä tsekkaamaan netin kautta mitä on missäkin outletissa? Eli tuurista kiinni onko nettioutletista haluamasi tuote vaikka Oulun verkkokaupassa?
Se mitä olen ymmärtänyt niin noi verkossa myytävät outlet tuotteet on eri varastossa kuin mitä kaupassa myydään, muuten joku voisi ostaa netistä ja kaupasta yhtäaikaa. Myös verkkiksen omissa outlet-sivulla lukee " Yksittäiskappaleet ovat saatavilla vain verkosta, eivätkä löydy myymälöistämme. "
 
Liittynyt
20.04.2021
Viestejä
186
Ostin aikanaan oman telkkarini verkkokaupan outletista ja se pelittää täydellisesti vielä 8-9 vuotta myöhemminkin. Kyllähän firma tarkistaa nuo palautukset, parhaansa mukaan pyrkii ilmoittamaan missä vika jos vikaa on, ja pahimmassa tapauksessa voit itse palauttaa outlet-ostoksesi itse takaisin kauppaan.
Sama täällä, Samsungin Q70R 65 tuumanen makso 860e ja syynä oli korjattu kaijutin vika. Nykyään vissiin ei nuista enään saa niin helposti tietoa, että mikä ollu hätänä ja tämän takia juuri olen jättänyt tavaroita ostamatta. Tämä televisio tosin on hyvin kestäny 4 vuotta :giggle:
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 774
Ainakin Helsingin verkkokauppa.comin outlet oli ennen trokarien ja itään päin suuntaavan viennin armoilla. Ei sieltä oikein löytänyt mitään vaikka tavaraa oli paljon. Toki rajat ovat nyt kiinni ja verkkokauppaoutlet käytössä.
 

TurbinoZ100000

Myyntihuuma
Tukijäsen
Liittynyt
28.07.2020
Viestejä
880
Tästä ei ole nettisivuilla mitään mainintaa, onko varmasti kaikissa myymälöissä? Mietin koukkaisko Pirkkalassa kattomassa mitä on hyllyssä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 124
Tuommoisia olisi yksittäiskappaleita:

Ei mikään hirveä tarjous, mutta sen kun yhdistää tuohon outlet-aleen, saa alle 250€...
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
647
Ainakin Helsingin outletissa on enimmäkseen näyttöjä ja pienempiä kodinkoneita hyllyt täynnä. Rautaa ja mobiililaitteita sitten vain muutamia. Mielestäni aiemmin valikoima oli paljon laajempi.
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 686
Ainakin Helsingin outletissa on enimmäkseen näyttöjä ja pienempiä kodinkoneita hyllyt täynnä. Rautaa ja mobiililaitteita sitten vain muutamia. Mielestäni aiemmin valikoima oli paljon laajempi.
Ehdottomasti. Pienintä krääsää, kuten USB-kaapeleita ja puhelimille suojakuoria löytää kyllä. Joskus jotain musiikkilaitteistoakin. Mutta enemmän sellaista tavaraa, mihin sitten törmäisi Prisman kodinkoneiden ja päivittäisjuttujen ohessa. Ei siellä käsittääkseni näytönohjaimiakaan ole ollut pitkään, pitkään aikaan. Netissä kyllä. Ei Jätkäsaaressa siis.

Kävin kurkkaamassa näyttöjä sieltä. Suurin osa telkkareita kuitenkin. Muutama toimistonäyttö ja sitäkin vähemmän pelinäyttöjä. Jos haluaa säästää vaivan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 809
Viestejä
4 204 482
Jäsenet
70 989
Uusin jäsen
BGZ

Hinta.fi

Ylös Bottom