- Liittynyt
- 24.08.2025
- Viestejä
- 1 258
Niin mitä on tehty ja milloin?No joka kerta, kun Venäjä on eskaloinut, on jotain tehty.
Tässä ketjussa on ainakin viimeiset 100 sivua käyty läpi useita pakotteita ja rangaistuksia Venäjän taloutta ja vaikutusvaltaa kohtaan jota ei olla vielä käytetty. Sieltä voi lähteä liikkeelle. Näiden lisäksi NATO voisi alkaa ampumaan omilta alueiltansa kaikkea Ukrainan ilmatilassa lentävää venäläistä romua. Ukrainan IT:kin voitaisiin tarvittaessa ottaa osittain NATO:n rajojen sisälle jolloin Venäjän ohjuksia ja ilmakohteita voi ampua kaikessa rauhassa ilman että Venäjä voi tehdä mitään.Mitä nyt sitten pitäisi tehdä, jotta herra on tyytyväinen?
Ei se ole niin kauan kun EU ja NATO ei tee mitään vaan diskuteeraa. Itseasiassa Venäjä voisi sanoa vain että "haistakaa vittu lol" ja sama lopputulos.Aika eri asia tuon selittely.
