• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Varastohylly 4 tasoa/ 70 kg. 14.99€

Liittynyt
04.05.2019
Viestejä
1 271
>Hyllyssä voi säilyttää suuriakin tavaroita, sillä jokainen hyllytaso kestää 70 kilon kuormituksen.

Kestääkö tämä siis yhteensä 280 kg?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
82
Mulla on varastossa kaksi tuollaista. On rimpuloin varastohylly, mitä olen koskaan nähnyt.

Tyhjän kastelukannun uskaltaa laittaa tuohon hyllyyn.

Tuo kastaan niin, että hyllyt pitävät pilareita pystyssä. Ei tule pultteja tai muita kiinnikkeitä. Pilarit ovat niin ohutta peltiä, että ne vääntyvät hyllyjä asennettaessa.
 

Warfe

Insinööri
Tukijäsen
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 639
Itellä tälläinen varastossa. Ruuvasin pystytolpat seinään kiinni, niin vähän enemmän uskaltaa kuormaa laittaa. Ei tohon mitään kovin painavaa uskalla laittaa, mutta työkalujen yms. Säilytykseen täysin riittävä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
803
Laitoin itse jo eilen kaksi tällaista tilaukseen.
Tulisi autotalliin ja lähinnä jotain moottoripyörän kypärää siinä säilyttelen. Toivottavasti edes pari kypärää kestää.
 

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 784
Toimiiko jos laittaa kaksi vierekkäin ja toisiinsa kiinni? Luulisi että tukevoituu selvästi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
373
Varmaan hintaisekseen ihan hyvä, mutta vastaavanlaisen kasanneena täytyy sanoa, että tommosen kasaaminen yksin on yks helvetti ja et toi 70kg on joku toiveajattelu kestosta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
587
Hintansa arvoinen hylly.
Kasataan peltiprofiileista ilman pultteja, muttereita yms.
Ostin varastoon aikaisemmin yhden, ja tänään tosiaan alennuksesta toisen.
Ei kestä mitään moottorilohkon painoa, mutta normitavarat menee kyllä.
Kannattaa laittaa vielä ruuveilla seinään kiinni, lisää tukevuutta huomattavasti.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
248 658
Viestejä
4 337 514
Jäsenet
72 254
Uusin jäsen
Jussuf

Hinta.fi

Ylös Bottom