Varaosien verkkokauppoja (Lista ensimmäisessä viestissä)

Liittynyt
24.10.2017
Viestejä
4 355
Itse olen tilannut kymmeniä kertoja netistä auton osia ja aina on tullut juuri sen merkkinen osa kuin mitä olen ostoskoriin laittanut eikä itselleni ole tullut mieleenkään, että voisin saada jonkun eri osan kuin mitä olen tilannut. Olen tosin käyttänyt pääasiassa virolaisia firmoja ja jonkun verran toki myös ebay, Amazon.de ja jotain muita yksittäisiä, mutta ilmeisesti en ole autodociin sortunut. Heillä lienee tilausehdoissa joku pykälä, että voivat vaihtaa tuotteen "vastaavaan"? Eihän tuo muuten ole maalaisjärjellä ajatellen mitenkään mahdollista, että ei saa sitä mitä tilaa :)
 
Liittynyt
23.12.2018
Viestejä
424
Aeromotors ja Trodo on ne mistä minä olen tilannut. Molemmissa toiminut tämä "tarkastammeko sopivuuden", toki viimeksi Trodo vaihtoi minun valitseman "väärän" osan uudestaan "väärään", mutta siitä reklamoin lauantaina ja sunnuntaina tuli palautus postilappu ja viikon päästä raha takaisin Paypaliin, palautus paketissa oli postinseuranta ja sen palautumista pystyi omapostissa seuraamaan.

Yleensä laitan Trodon tai Autodocin sivuilla tarvittavat osat ostoskoriin ja sieltä osanumerot copy/pastella sitten aeromotorssin sivuille. Olen itse kokenut tuon Aeron varaosahaun hankalaksi. Mutta tosiaan viimeksi Bosch jarrupalat täältä suomesta tiskiltä 32e ja Aerolta 18e. Aika hyvin pätee tämä Suomesta yhteen autoon perushuolto suodattimet ja Viro/Latvia 2 autoon, sama hinta.
 
Liittynyt
10.10.2021
Viestejä
17
Steel Skid Plate Tietoa tuosta puljusta? Puhelinnumero alkaa 447, mikä viittaisi Britteihin. Osoitteena on kuitenkin Romania. Jos tuolta tulisi jotakin niin saisiko maksaa tullit, verot, palvelumaksut ja mitä sitä nyt tarjolla onkaan?


Kysyin sähköpostilla asiaa, lähetetään Romaniasta.
"
Good day,

The product are delivered and made in Romania(part of E.U.).

No additional cost needed in order to get the product in Finland.Free
delivery is available for Finland.

In case you have any further questions,we are at your disposal.
Thank you."
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 231
Steel Skid Plate Tietoa tuosta puljusta? Puhelinnumero alkaa 447, mikä viittaisi Britteihin. Osoitteena on kuitenkin Romania. Jos tuolta tulisi jotakin niin saisiko maksaa tullit, verot, palvelumaksut ja mitä sitä nyt tarjolla onkaan?
Ihan selvästi kyseessä romanialainen firma, kun sivut lukee läpi. Jos ne Romaniasta tulee niin ei tule mitään ylimääräistä.
 

tuoppi´

Kapitalisti
Köyhä
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 695
Alfa Romeoiden omistajille suosittelen Alfa Workshoppia

Briteissa kun on niin brexit hieman on häirinnyt tullauksen muodossa, mutta muuten on niin asiantuntevaa porukkaa ja löytyy erikoisemmatkin alkuperäiset osat kysymällä. VIN numeron ilmoittamalla osaavat myös varmistaa, että osa käy just sun autoon. Hinnat tullien kanssakin reilusti halvempia kuin Suomen merkkiliikkkeessä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 799
Mikä tän autodocin alennusprosentin juoni oikein on?

Oon öbaut viikon seurannu ja näyttää siltä että Maanantai tai alkuviikko on paras aika tehdä ostokset sieltä, ja sunnuntai kallein Alennusprosentti laskee aina vuorokauden välein, ja ainakin sunnuntai-maanantai välissä resetoituu uuteen prosenttilukemaan josta alkaa laskemaan. Taisi myös keskellä viikkoa olla toinen resetointi.

Jos on pakollinen tarve tilata tuolta jotain, niin tosiaan kannattaa kytätä se päivä milloin hinnat tippuu.

No itsehän tuolta en tilaa PostNordin takia mutta mielenkiinnosta tuli seurattua.
 
Liittynyt
01.05.2019
Viestejä
424
Mikä tän autodocin alennusprosentin juoni oikein on?

Oon öbaut viikon seurannu ja näyttää siltä että Maanantai tai alkuviikko on paras aika tehdä ostokset sieltä, ja sunnuntai kallein Alennusprosentti laskee aina vuorokauden välein, ja ainakin sunnuntai-maanantai välissä resetoituu uuteen prosenttilukemaan josta alkaa laskemaan. Taisi myös keskellä viikkoa olla toinen resetointi.

Jos on pakollinen tarve tilata tuolta jotain, niin tosiaan kannattaa kytätä se päivä milloin hinnat tippuu.

No itsehän tuolta en tilaa PostNordin takia mutta mielenkiinnosta tuli seurattua.
Satunnaisesti tulee tuolta tilattua jos sattuu olemaan prosentit kohillaan eikä osilla kiirettä. Henk. koht kyllä häiritsee tollanen jatkuva "alennuskampanja" ja ihan päivittäin vaihtuvat alennusprosentit. Ja se että osien merkki saattaa vaihtua Starkkiin ilmottamatta.

Aeromotorsille itseltäni vahva suositus (ainoo miinus et vaatii osanumeroiden käyttöä, ei toimi rekkarihaulla). Toimituksetkin olleet nopeita ja hinnat halvempia tai samaa tasoa kuin vaikka Autodocissa.
 
Liittynyt
23.12.2016
Viestejä
89
Profiteile.de meni itsellä boikottilistalle. Tein parin sadan euron tilauksen sekalaista varaosaa lokakuun puolessa välissä. Kaikkia osia ”varastossa” 4-6 työpäivän lähetysajalla. Kuukauteen ei kuulunut mitään eivätkä vastaa yhteydenottoihin. Onneksi maksoin luottokortilla ja sitä kautta rahat takaisin.

En suosittele.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
79
Voi olla että tuli tehtyä viimeinen tilaus aeromotors.fi , jonkin verran tilaillut eikä ollu mitään ongelmia ennen kuin nyt.. tilasin osia ja umpiot korkeuden säätömoottoreilla, tuli umpiot ilman moottoreita ja väärillä tuotekoodeilla sekä toisesta umpiosta kuljetuksessa? hajonnut kiinnityskorvakko vähän. Yhteyttä firmaan samana päivänä,seuraavalla viikolla takaisin viroon nouto ovelta, viikon sisällä siitä hyvitys 1 umpiosta? nyt kyselin mikä mättää ja vastaus:
Hello!

Thank you for the question!

There were found, that these items might have had marks of installation on them, due to this we currently are waiting for the decision from the supplier. Once we get the refund, we will refund you the item cost.

Apologies for the wait time!

Nousi niin verenpaine etten voinut olla vastaamatta:
at least I didn’t notice that the boxes had been opened before me,there was clearly transport damage in that enclosure which was also noticed on the side of the box,i just opened the boxes and found out i got the wrong ones,I took the pictures and complained to you on the same day the package arrived.
if there is no next week information about the refund I will make a complaint to the paypal and my credit card company

and this is the last order you will ever have from me.
 

iGMAS

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
307
Voi olla että tuli tehtyä viimeinen tilaus aeromotors.fi , jonkin verran tilaillut eikä ollu mitään ongelmia ennen kuin nyt.. tilasin osia ja umpiot korkeuden säätömoottoreilla, tuli umpiot ilman moottoreita ja väärillä tuotekoodeilla sekä toisesta umpiosta kuljetuksessa? hajonnut kiinnityskorvakko vähän. Yhteyttä firmaan samana päivänä,seuraavalla viikolla takaisin viroon nouto ovelta, viikon sisällä siitä hyvitys 1 umpiosta? nyt kyselin mikä mättää ja vastaus:
Hello!

Thank you for the question!

There were found, that these items might have had marks of installation on them, due to this we currently are waiting for the decision from the supplier. Once we get the refund, we will refund you the item cost.

Apologies for the wait time!

Nousi niin verenpaine etten voinut olla vastaamatta:
at least I didn’t notice that the boxes had been opened before me,there was clearly transport damage in that enclosure which was also noticed on the side of the box,i just opened the boxes and found out i got the wrong ones,I took the pictures and complained to you on the same day the package arrived.
if there is no next week information about the refund I will make a complaint to the paypal and my credit card company

and this is the last order you will ever have from me.
Otit sitten heti Nuclear optio käyttöön :hmm:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
79
Otit sitten heti Nuclear optio käyttöön :hmm:
Kyllä, vituttaa armottomasti tämmönen paska, itse ei ole tehnyt mitään väärin vaan firman toiminnan takia joutuu itse kärsimään , minusta kuukausi tähän leipomiseen on enemmän kuin tarpeeksi käytettyä aikaa. :mad:
 

iGMAS

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
307
Kyllä, vituttaa armottomasti tämmönen paska, itse ei ole tehnyt mitään väärin vaan firman toiminnan takia joutuu itse kärsimään , minusta kuukausi tähän leipomiseen on enemmän kuin tarpeeksi käytettyä aikaa. :mad:
Mutta toi että ne odottaa toimittajalta vastaus on ihan perus liikeelämässä ja olet ollut tyytyväinen asiakas tähän asti niin yhdestä ongelmasta puhalletaan peli poikki?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
79
Mutta toi että ne odottaa toimittajalta vastaus on ihan perus liikeelämässä ja olet ollut tyytyväinen asiakas tähän asti niin yhdestä ongelmasta puhalletaan peli poikki?
Asiat voi hoitaa monella tapaa, itse ehdotin noille että olisivat lähettäneet oikeat ovelle ja ottaneet vanhat takaisin samalla, "ei ollut mahdollista".Mitä se tukkurille mahdolliset kuljetus vauriot kuuluu? sitten tuossa vielä kehdataan puhua "mahdollisista asennusjäljistä" eli viitataan siihen että olisin asentanut ja hajoittanut pikkusen kiinnikettä, kun olen todellisuudessa erehtynyt aukaisemaan laatikot ja huomaamaan vaurion sekä sen että väärät laittoivat minulle. Minä myös annoin tuossa viestissä ensiviikon aikaa hoitaa homma oikein, sen jälkeen ammun kovilla, olen aina todennut kaikille että kaikki yritykset osaa myydä, mutta kun tulee ongelmia niin se miten ne hoidetaan asiakkaan suuntaan ratkaisee jonkin firman hyvyyden tai huonouden.
Töiden takia kun joutuu välillä pelaamaan näitten varaosien ja eri myyjien kanssa, on sujuvuus ollut ihan eriluokkaa.
 

iGMAS

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
307
Voihan olla että ei ole mahdollista tehdä vaihto kun he eivät saa sitä oikea osaa (CoVID19) ja Goodwillinä ne eivät ollet valmiit antaa sinulle (Syyt en tiedä) niin ainoa mahdolisuus niillä on odotaa vastaus toimitajalta. Onko tämä siis B2B vai olet loppuasiakas?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
79
Voihan olla että ei ole mahdollista tehdä vaihto kun he eivät saa sitä oikea osaa (CoVID19) ja Goodwillinä ne eivät ollet valmiit antaa sinulle (Syyt en tiedä) niin ainoa mahdolisuus niillä on odotaa vastaus toimitajalta. Onko tämä siis B2B vai olet loppuasiakas?
tämän viestin verran vielä offtopic, ihan yksityis henkilönä tilaillu, heidän omien sivujen mukaan samalla hinnalla olisi ollut heti saatavilla ne oikeat mitkä olisi pitänyt tulla alunperinkin joten ei ainakaan covid:sta kiinni, kai sitä on viron poikien mielestä asiakas aina väärässä ja huijaamassa.. :cautious: ilmoitan lopputuleman sitten kun se selviää minulle.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
79
Ja on varmaan myös hinnat eri luokkaa. Jos saat puolet ja ylikin halvemmalla ei ehkä kannata olettaa saavansa yhtä hyvää palvelua. Ei toki oikeuta firmaa perseilemään, mutta itse ainakin olen sillä oletuksella, että näiden kanssa ei ongelmatilanteet suju ihan yhtä hyvin kuin jonkun suomalaisen firman. Valintojen maailma
ei tuossa kummempaa hintaeroa ainakaan ulkomaan kaupoissa ollu. eipä tullut palautusta viikon aikana vaan lisää vittuilua että olisi muka jälkiä asennuksesta :angry::facepalm:, pistin juuri nyt paypalille eskalaation näin aluksi,tälläin vastavasivat tänäään viime perjantain viestiini:
Hello!

Thank you for the message!

Since there was an issue related to the items having marks of installation on them, we sent the items back to the supplier and we will wait for their decision. Indeed in the box there was seen, that there was the cardboard pressed in, but we will wait for their decision at first and let you know regarding this.

Muokkaus: Yllättäen paypal eskalaation jälkeen rahat tuli heti tänään 14.12.21 ja tapaus selvä. :cautious:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
176
rrr.lt / ovoko.fi

Kokemuksia? Tarvitsisi saada yksi VW 1.9 moottori ja tuolla olisi paljon vaihtoehtoja ja ihan sopurahaan.
 
Liittynyt
24.10.2017
Viestejä
4 355
rrr.lt / ovoko.fi

Kokemuksia? Tarvitsisi saada yksi VW 1.9 moottori ja tuolla olisi paljon vaihtoehtoja ja ihan sopurahaan.
Kaksi kertaa tilannut ja molemmat tilaukset tulleet vajaassa viikossa ja osat olleet ehjiä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 799
kuinka kauan teillä on toimitus kestäny ppmarket.fi:stä tuotteille joissa lukee "saatavilla toimittajalta"

kannattaako tilata jos tarve olisi muutaman arkipäivän sisällä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
106
kuinka kauan teillä on toimitus kestäny ppmarket.fi:stä tuotteille joissa lukee "saatavilla toimittajalta"

kannattaako tilata jos tarve olisi muutaman arkipäivän sisällä.
Tiistaina aamulla tilattu osa oli perjantaina postissa odottamassa (marraskuussa)
 
Liittynyt
27.11.2017
Viestejä
160
Olisi kiirus osalla ja sparetolta tilannut kaikki osat mita tarvinnut useanvuoden ajan ilman ongemia, mutta nyt siellä ei ole saatavilla osia hyllystä. Varaosa24 tarjoaa heti lähetykseen, ilmeisesti ihan kunnon pulju tämä?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
827
Olisi kiirus osalla ja sparetolta tilannut kaikki osat mita tarvinnut useanvuoden ajan ilman ongemia, mutta nyt siellä ei ole saatavilla osia hyllystä. Varaosa24 tarjoaa heti lähetykseen, ilmeisesti ihan kunnon pulju tämä?
Juu ihan luotettava virolainen pulju kyseessä. Aikanaan suht paljonkin tuolta tullut tilattua. Ei nyt mikään nopein toimittamaan, mutta kyllä ne noin viikossa on kuitenkin postilla tulleet.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
238
Jos on kiire niin hakisin ihan suomesta. Kuitenkin joku menee vituiksi.
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 968
Tilasin Ovokolta purkuautosta paremman soittimen Passattiin ja se toimitettiin muutamassa päivässä Liettuasta suomeen. Soitin oli ulkoisesti täysin virheettömässä kunnossa ja koodi oli liimattu tarralla kylkeen. Etenkin noiden soittimien hinnat olivat murto-osa Suomen purkaamoiden hintoihin verrattuna, eli voi harkita tuolta tilausta jatkossakin.

Ei nyt ihan varaosien verkkokauppa, mutta navigationshop.eu lähetti karttapäivityksen muistikortilla tuohon. Viimeiset 5 päivää ollut seurannassa, että on lähtenyt Liettuasta, mutta sen jälkeen ei mitään. Sama seurantakoodi näyttää Postin sivuilla samaa. Saa nähdä, onko toimitus hidas, jumissa vai eikö seuranta vain toimi Suomessa.

EDIT: Nyt kun tänne kirjoittelee, niin voi todeta, että Aeromotorsilta ei omaan autoon kannata tilata mitään suodattimia. Aina ollut väärää kokoa, vaikka oikea automalli ja moottori valittu tilatessa. Autodoc on toiminut kivuttomasti ja palautuskin onnistui aikanaan hyvin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
723
Tilasin Ovokolta purkuautosta paremman soittimen Passattiin ja se toimitettiin muutamassa päivässä Liettuasta suomeen. Soitin oli ulkoisesti täysin virheettömässä kunnossa ja koodi oli liimattu tarralla kylkeen. Etenkin noiden soittimien hinnat olivat murto-osa Suomen purkaamoiden hintoihin verrattuna, eli voi harkita tuolta tilausta jatkossakin.

Ei nyt ihan varaosien verkkokauppa, mutta navigationshop.eu lähetti karttapäivityksen muistikortilla tuohon. Viimeiset 5 päivää ollut seurannassa, että on lähtenyt Liettuasta, mutta sen jälkeen ei mitään. Sama seurantakoodi näyttää Postin sivuilla samaa. Saa nähdä, onko toimitus hidas, jumissa vai eikö seuranta vain toimi Suomessa.

EDIT: Nyt kun tänne kirjoittelee, niin voi todeta, että Aeromotorsilta ei omaan autoon kannata tilata mitään suodattimia. Aina ollut väärää kokoa, vaikka oikea automalli ja moottori valittu tilatessa. Autodoc on toiminut kivuttomasti ja palautuskin onnistui aikanaan hyvin.
Oon tainnut sanoa tästä aiemminkin, mutta aerolta kannattaa aina tilata varaosanumerolla tai kysyä niiltä se.
 
Liittynyt
30.09.2017
Viestejä
951
Voisiko joku vahvistaa tai kumota: Autodoc on luopunut appissaan niistä päivittäin vaihtuvista prosenttialennuskampanjoista? Minulla ei ainakaan näy enää niitä "alennuskampanjoita". Harmillisesti näyttäisi ainakin B7 Passatin osien hinnat jääneen sinne korkeammalle tasolle, joten helpottaa jatkossa ostaa osat muualta. Tähän asti olen käyttänyt autodocia helppouden ja kohtuullisen toimitusvarmuuden vuoksi. Eivät ole kehdanneet Starkkia koskaan toimittaa, liekkö syynä, että olen ostanut ainoastaan laatumerkkejä, mutta joka tapauksessa homma on pelannut. Hintataso vaan ajaa nyt Aeromotorssille.

Lisäksi onko porukalla kokemuksia Profiteile.de:n nykytilanteesta? Tuolta aikanaan tilailin paljonkin tavaraa ja näyttää siellä olevan edelleen hyvin edulliset hinnat, mutta n. pari vuotta sitten palvelun laatu jotenkin merkittävästi heikkeni ja ilmeisesti kaikki eivät saaneet tilauksiaankaan tai saivat vääriä osia. Edelleen kuitenkin uutiskirje ja viikonloppuisin tuleva vaihteleva alennuskoodi sieltä edelleenkin tulee tuonne roskapostimailiini.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 799
Ak24 varaosissa meni 2vk tulla postiin. Luki tilatessa 3-4 työpäivää niin asiakkaalla... Osat oli mitä tilasin ja edulliset.
+1

Taas sama juttu itselläkin, ak24:n kanssa tilaus joko tulee tosi nopeasti tai sitten se jää seisomaan 1-2 viikoksi. Ei ole kiire onneksi tuon kanssa.

Muuten kyllä hyvä, säästi pari euroa aeromotorsiin verrattuna, yleensä lähes samaa hintatasoa.

Ja tuolta saa muutakin tavaraa kuin auton osia, työkaluja ja pesuaineita on tullut ostettua. Yms. Halvemmalla kuin suomesta.
 
Liittynyt
07.10.2020
Viestejä
314
''saksalainen autojen varaosakauppa Autodoc on joutunut tietomurron kohteeksi''

''Tietomurrossa vietiin Autodocin asiakkaiden nimiä, tarkkoja kotiosoitteita, puhelinnumeroita sekä sähköpostiosoitteita. Salasanoja, luottokorttitietoja tai pankkitietoja hyökkääjät eivät kuitenkaan yhtiön mukaan onnistuneet varastamaan.''

 

Vladimir Computin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.11.2019
Viestejä
205
+1

Taas sama juttu itselläkin, ak24:n kanssa tilaus joko tulee tosi nopeasti tai sitten se jää seisomaan 1-2 viikoksi. Ei ole kiire onneksi tuon kanssa.

Muuten kyllä hyvä, säästi pari euroa aeromotorsiin verrattuna, yleensä lähes samaa hintatasoa.

Ja tuolta saa muutakin tavaraa kuin auton osia, työkaluja ja pesuaineita on tullut ostettua. Yms. Halvemmalla kuin suomesta.
Alle viikossa tuli ak24 toimitus ja osat just mitä tilasin :tup:
Ja hinta osille oli jonkin verran halvempi kuin aeromotorssilla :tup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
689
Voisiko joku vahvistaa tai kumota: Autodoc on luopunut appissaan niistä päivittäin vaihtuvista prosenttialennuskampanjoista? Minulla ei ainakaan näy enää niitä "alennuskampanjoita". Harmillisesti näyttäisi ainakin B7 Passatin osien hinnat jääneen sinne korkeammalle tasolle, joten helpottaa jatkossa ostaa osat muualta. Tähän asti olen käyttänyt autodocia helppouden ja kohtuullisen toimitusvarmuuden vuoksi. Eivät ole kehdanneet Starkkia koskaan toimittaa, liekkö syynä, että olen ostanut ainoastaan laatumerkkejä, mutta joka tapauksessa homma on pelannut. Hintataso vaan ajaa nyt Aeromotorssille.

Lisäksi onko porukalla kokemuksia Profiteile.de:n nykytilanteesta? Tuolta aikanaan tilailin paljonkin tavaraa ja näyttää siellä olevan edelleen hyvin edulliset hinnat, mutta n. pari vuotta sitten palvelun laatu jotenkin merkittävästi heikkeni ja ilmeisesti kaikki eivät saaneet tilauksiaankaan tai saivat vääriä osia. Edelleen kuitenkin uutiskirje ja viikonloppuisin tuleva vaihteleva alennuskoodi sieltä edelleenkin tulee tuonne roskapostimailiini.
Tuota samaa myös vähän aikaa sitten ihmettelin, eipä näy alennusprosentteja enää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 336
Milläs tuon Aeromotorsin tilaukset toimitetaan Suomessa? DPD:llä lähtee virosta mutta kuka hoitaa loppujakelun? Postnord kenties? Postnordin toimitukset ainakin saanut näppärästi käännettyä lähiärrälle kännykällä. Huippuärsyttäviä on nämä jotka väkisin tuuppaavat kamat väkisin kotitoimuksiksi kun en koskaan ole kotona jakeluaikoina.

Tähän asti tilannut auronvaraosat24/autodoc mutta sattuisi olemaan aeromotorssissa merssuun sopivia litkuja isommissa tonkissa. Vaikka itselle aina tullut sitä mitä olen tilannut, niin alkaa vähän hämmentämään nämä jutut tavaran vaihdosta Starkkiin yms :smoke: Haluan Mannia ja Boschia filttereiksi,. en Starkkia :D
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 799
Milläs tuon Aeromotorsin tilaukset toimitetaan Suomessa? DPD:llä lähtee virosta mutta kuka hoitaa loppujakelun? Postnord kenties? Postnordin toimitukset ainakin saanut näppärästi käännettyä lähiärrälle kännykällä. Huippuärsyttäviä on nämä jotka väkisin tuuppaavat kamat väkisin kotitoimuksiksi kun en koskaan ole kotona jakeluaikoina.

Tähän asti tilannut auronvaraosat24/autodoc mutta sattuisi olemaan aeromotorssissa merssuun sopivia litkuja isommissa tonkissa. Vaikka itselle aina tullut sitä mitä olen tilannut, niin alkaa vähän hämmentämään nämä jutut tavaran vaihdosta Starkkiin yms :smoke: Haluan Mannia ja Boschia filttereiksi,. en Starkkia :D
jos ei ota kotiinkuljetusta niin matkahuolto alihankintana kuljettaa ne postnordin automaatteihin/toimipisteisiin noudettavaksi. Lähetystä voi seurata matkahuollon sivuilta sen jälkeen kun paketti lähtee etenemään Turusta.



Kotiinkuljetus (mututietoa) varmaan postnordin kuriirilla. Saa korjata jos olen väärässä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 799
kuinka kauan teillä on toimitus kestäny ppmarket.fi:stä tuotteille joissa lukee "saatavilla toimittajalta"

kannattaako tilata jos tarve olisi muutaman arkipäivän sisällä.
17.9 (lauantai) tilaus vetämään ja 21.9. oli matkahuollosta haettavissa.

Hyvä saavutus siihen nähden että mitään tilauksen osista ei ollu merkattu olevan "hyllyssä", vaan sillä seuraavaksi pidemmällä toimitusajalla.

Eli on nopeampi kuin Viron kaupat, eikä hintatasokaan paha ole.

Pieni miinus siitä että Mfilterin bensasuodatin vaihtui a) vääränlaiseen suodattimeen, ei käy pikaliittimiin, vaan pitäs olla letkut mitkä laitetaan klemmareilla kiinni b ) merkiltään erilaiseen, JC Premiumiin :[

EDIT: itseasiassa virhe sattunut varaosien tietoihin, mfilterissä merkattu sopivuus autolle mihin se ei takuulla sovi, ja sitten kauppa hakenut itse samanlaisen tilalle (sen tiedoissapa ei ollukkaan enää mun autoa merkattu sopivuuksiin) Eli tavallaan oma moka kun en tarkistanut kuvista minkälainen liitos. HUOH.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.09.2017
Viestejä
951

Tuolta tilasin alkuperäisiä VW osia autooni. On listattuna myös täällä tuolla ensimmäisellä sivulla.

Kaupassa kilpailukykyiset hinnat ja varaosanumerolla löytyivät kaikki etsimäni osat. Omalla kohdallani myös ensimmäinen tilaus em. kaupasta.

Eipä alkanut parhaalla mahdollisella tavalla. Tilauksesta mennyt nyt n. viikon verran ja sain meiliä, että joku osa tai osat tilauksesta eivät ole saatavilla heiltä taikka valmistajalta ja valmistaja ei osaa antaa toimitusaika-arviota, joten päätyivät perumaan KOKO tilauksen ja hyvittämään rahat. Periaatteessa ymmärrän kyllä tilauksen peruutuksen, mutta koska tilaus käsitti lukuisia nimikkeitä, eikä viestissä ollenkaan yksilöity mitä osia saatavuusongelma koskee, en nyt sitten voi varmuudella tietää, että raaskinko laittaa uutta tilausta sisään eri kokoonpanolla, vai saanko saman peruutusviestin sitten siitäkin? Luonnollisesti laitoin viestiä asiakaspalveluun, mutta taitaa nyt tälle tilaukselle tulla vähän pidempi toimitusaika... Muualta tilaamista tällä hetkellä hillitsee vain se tosiasia, että nykyinenkin tilaus oli kokoluokaltaan n. 1500€ ja tietyt nimikkeet tuossa läjässä ovat selvästi kalliimpia muualla, eikä hirveänä houkuttelisi maksaa vielä satasia lisää samoista osista.

Otan kyllä mielelläni vastaan vinkkejä muista VW:n alkuperäisosia myyvistä kaupoista, joissa on kilpailukykyinen hintataso (mahdollisesti siis muitakin kuin mitä on tuossa ensimmäisellä sivulla).

Edit: Tuli vastaus asiakaspalvelusta: kaikki tilauksen kannalta olennaisimmat osat eivät ole saatavilla, joten koko tilaus peruutukseen. Kiitän kauppaa nopeasta vastauksesta, mutta nyt kyllä harmittaa, että pitää ryhtyä etsimään osia jostain muualta ja erittäin todennäköisesti paljon kalliimmalla.

Jos joku haluaa vinkata, mistä saisi tehdasuuden Webaston järkevään hintaan (1K0 815 007 CN), olisin todella kiitollinen. Em. kaupassa olisi maksanut 766€ ja esim. merkkiliikkeessä 1025€. Jos löytyisi jostain vähän edullisemmin ja olisi vieläpä saatavilla. Merkkiliikkeellä ei tuntunut olevan ongelmaa webastoa saada ja olisi saanut parin päivän toimitusajalla, mutta hinta kyllä karkaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
106

Tuolta tilasin alkuperäisiä VW osia autooni. On listattuna myös täällä tuolla ensimmäisellä sivulla.

Kaupassa kilpailukykyiset hinnat ja varaosanumerolla löytyivät kaikki etsimäni osat. Omalla kohdallani myös ensimmäinen tilaus em. kaupasta.

Eipä alkanut parhaalla mahdollisella tavalla. Tilauksesta mennyt nyt n. viikon verran ja sain meiliä, että joku osa tai osat tilauksesta eivät ole saatavilla heiltä taikka valmistajalta ja valmistaja ei osaa antaa toimitusaika-arviota, joten päätyivät perumaan KOKO tilauksen ja hyvittämään rahat. Periaatteessa ymmärrän kyllä tilauksen peruutuksen, mutta koska tilaus käsitti lukuisia nimikkeitä, eikä viestissä ollenkaan yksilöity mitä osia saatavuusongelma koskee, en nyt sitten voi varmuudella tietää, että raaskinko laittaa uutta tilausta sisään eri kokoonpanolla, vai saanko saman peruutusviestin sitten siitäkin? Luonnollisesti laitoin viestiä asiakaspalveluun, mutta taitaa nyt tälle tilaukselle tulla vähän pidempi toimitusaika... Muualta tilaamista tällä hetkellä hillitsee vain se tosiasia, että nykyinenkin tilaus oli kokoluokaltaan n. 1500€ ja tietyt nimikkeet tuossa läjässä ovat selvästi kalliimpia muualla, eikä hirveänä houkuttelisi maksaa vielä satasia lisää samoista osista.

Otan kyllä mielelläni vastaan vinkkejä muista VW:n alkuperäisosia myyvistä kaupoista, joissa on kilpailukykyinen hintataso (mahdollisesti siis muitakin kuin mitä on tuossa ensimmäisellä sivulla).

Edit: Tuli vastaus asiakaspalvelusta: kaikki tilauksen kannalta olennaisimmat osat eivät ole saatavilla, joten koko tilaus peruutukseen. Kiitän kauppaa nopeasta vastauksesta, mutta nyt kyllä harmittaa, että pitää ryhtyä etsimään osia jostain muualta ja erittäin todennäköisesti paljon kalliimmalla.

Jos joku haluaa vinkata, mistä saisi tehdasuuden Webaston järkevään hintaan (1K0 815 007 CN), olisin todella kiitollinen. Em. kaupassa olisi maksanut 766€ ja esim. merkkiliikkeessä 1025€. Jos löytyisi jostain vähän edullisemmin ja olisi vieläpä saatavilla. Merkkiliikkeellä ei tuntunut olevan ongelmaa webastoa saada ja olisi saanut parin päivän toimitusajalla, mutta hinta kyllä karkaa.
VW CC 35 Engine Auxiliary Heater 1K0815007CN NEW GENUINE | eBay
 
Liittynyt
14.01.2017
Viestejä
338

Tuolta tilasin alkuperäisiä VW osia autooni. On listattuna myös täällä tuolla ensimmäisellä sivulla.

Kaupassa kilpailukykyiset hinnat ja varaosanumerolla löytyivät kaikki etsimäni osat. Omalla kohdallani myös ensimmäinen tilaus em. kaupasta.

Eipä alkanut parhaalla mahdollisella tavalla. Tilauksesta mennyt nyt n. viikon verran ja sain meiliä, että joku osa tai osat tilauksesta eivät ole saatavilla heiltä taikka valmistajalta ja valmistaja ei osaa antaa toimitusaika-arviota, joten päätyivät perumaan KOKO tilauksen ja hyvittämään rahat. Periaatteessa ymmärrän kyllä tilauksen peruutuksen, mutta koska tilaus käsitti lukuisia nimikkeitä, eikä viestissä ollenkaan yksilöity mitä osia saatavuusongelma koskee, en nyt sitten voi varmuudella tietää, että raaskinko laittaa uutta tilausta sisään eri kokoonpanolla, vai saanko saman peruutusviestin sitten siitäkin? Luonnollisesti laitoin viestiä asiakaspalveluun, mutta taitaa nyt tälle tilaukselle tulla vähän pidempi toimitusaika... Muualta tilaamista tällä hetkellä hillitsee vain se tosiasia, että nykyinenkin tilaus oli kokoluokaltaan n. 1500€ ja tietyt nimikkeet tuossa läjässä ovat selvästi kalliimpia muualla, eikä hirveänä houkuttelisi maksaa vielä satasia lisää samoista osista.

Otan kyllä mielelläni vastaan vinkkejä muista VW:n alkuperäisosia myyvistä kaupoista, joissa on kilpailukykyinen hintataso (mahdollisesti siis muitakin kuin mitä on tuossa ensimmäisellä sivulla).

Edit: Tuli vastaus asiakaspalvelusta: kaikki tilauksen kannalta olennaisimmat osat eivät ole saatavilla, joten koko tilaus peruutukseen. Kiitän kauppaa nopeasta vastauksesta, mutta nyt kyllä harmittaa, että pitää ryhtyä etsimään osia jostain muualta ja erittäin todennäköisesti paljon kalliimmalla.

Jos joku haluaa vinkata, mistä saisi tehdasuuden Webaston järkevään hintaan (1K0 815 007 CN), olisin todella kiitollinen. Em. kaupassa olisi maksanut 766€ ja esim. merkkiliikkeessä 1025€. Jos löytyisi jostain vähän edullisemmin ja olisi vieläpä saatavilla. Merkkiliikkeellä ei tuntunut olevan ongelmaa webastoa saada ja olisi saanut parin päivän toimitusajalla, mutta hinta kyllä karkaa.
Olemme luotettava ja sertifioitu uusien alkuperäis (OE)-osien jälleen-myyjä verkossa. Tuota joku kehui täällä.
 
Liittynyt
30.09.2017
Viestejä
951
Kiitoksia kaikille!

Saattanen tilata tuolta oeosista, vaikutti ainakin, että saa sentään tavarat ostoskoriin. Nähtäväksi jää, saavatko he tavaraa, vai päädynkö samaan lopputulokseen kuin aiemman kaupan kanssa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 759
Kiitoksia kaikille!

Saattanen tilata tuolta oeosista, vaikutti ainakin, että saa sentään tavarat ostoskoriin. Nähtäväksi jää, saavatko he tavaraa, vai päädynkö samaan lopputulokseen kuin aiemman kaupan kanssa.
Jos kotimaasta haluaa tilata halvemmalla kuin marmori tiskiltä, niin speed autoteilen Tepolle pistä sähköpostia, löytyy sivuilta myös haku Speed-Autoteile Finland tuolta itsekkin tilannut pari kertaa, tai sitten Virosta Sparetolta, sähköpostilla kysymällä heiltä löytyy aikalailla kaikkea alkuperäisosaa, iso suositus myös tälle.
 
Liittynyt
30.09.2017
Viestejä
951
Jos kotimaasta haluaa tilata halvemmalla kuin marmori tiskiltä, niin speed autoteilen Tepolle pistä sähköpostia, löytyy sivuilta myös haku Speed-Autoteile Finland tuolta itsekkin tilannut pari kertaa, tai sitten Virosta Sparetolta, sähköpostilla kysymällä heiltä löytyy aikalailla kaikkea alkuperäisosaa, iso suositus myös tälle.
Kiitoksia!

Speed autoteile onkin tuttu kauppa ja joskus sieltä olen tavaraa tilannutkin. Harmillisesti etsimäni osat tuota kautta tulisivat kuitenkin sen verran arvokkaaksi, että toistaiseksi kannattaa vielä tutkia muita vaihtoehtoja.

Mietin myös originparts.de -kauppaa, mutta unohdin, että tuolta tilatessa maksutapa maksaa 6% tilauksen kokonaissummasta, joka isommassa tilauksessa on jo niin iso siivu, että että ei ole enää niin houkutteleva paikka ostaa. Tilisiirto olisi toki ilmainen, mutta periaatteestakaan en tilaa mitään nettikaupoista ilman Paypal- taikka Visa-mahdollisuutta, koska minkäänlainen sekoilu tilauksessa tilisiirron kanssa on helposti aivan älytöntä tuskaa.

Asiaa tutkailtuani kokeilen tosiaan onnea tuon oe-osat-kaupan kanssa ja voin vaikka tänne kirjoittaa kommentit sitten siitäkin.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 799
Mä tilasin jokunen viikko sitten tuolta oe-osat.fi:stä, ei moittimista. Tosin kaikkia tilauksen osia ei löytynyt. ilmoittivat kyllä sähköpostiin siitä ja palauttivat rahat heti niistä osista mitä ei saanut mukaan tilaukseen. Tuo on ipartsin pyörittämä kauppa.
 
Liittynyt
30.09.2017
Viestejä
951
Tilasin tosiaan viime torstaina n. klo 15 aikoihin VW:n alkuperäisosia tuolta oeosat.fi:stä. Tilaushetkellä ei pystynyt valitsemaan ollenkaan maksutapaa, vaan ilmeisesti osien laadun vuoksi meni jonnekin heidän ennakkotarkastukseen ja palaavat sitten sähköpostilla ja laskulinkillä sitä kautta. Tähän ehti viikonloppu väliin, mutta onko kenelläkään kokemuksia tästä toimintatavasta? Toivon hartaasti, että tämä "administraattorin" tsekkaus tarkoittaa vain sitä, että etukäteen selvittelevät osien saatavuutta, mutta pelkään samalla, että tämä tilaus nyt roikkuu jossakin limbossa aikansa ja tuo tsekkaus on vain nimellinen, eikä edistä tilauksen etenemistä millään konkreettisella tavalla.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 799
Tilasin tosiaan viime torstaina n. klo 15 aikoihin VW:n alkuperäisosia tuolta oeosat.fi:stä. Tilaushetkellä ei pystynyt valitsemaan ollenkaan maksutapaa, vaan ilmeisesti osien laadun vuoksi meni jonnekin heidän ennakkotarkastukseen ja palaavat sitten sähköpostilla ja laskulinkillä sitä kautta. Tähän ehti viikonloppu väliin, mutta onko kenelläkään kokemuksia tästä toimintatavasta? Toivon hartaasti, että tämä "administraattorin" tsekkaus tarkoittaa vain sitä, että etukäteen selvittelevät osien saatavuutta, mutta pelkään samalla, että tämä tilaus nyt roikkuu jossakin limbossa aikansa ja tuo tsekkaus on vain nimellinen, eikä edistä tilauksen etenemistä millään konkreettisella tavalla.
4 päivää meni itellä tilauksesta kunnes tuli sähköpostiin ilmoitus että saa maksaa. Linkki noiden sivuille missä maksun voi tehdä.

Muista tarkistaa roskapostikansio...
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 314
Viestejä
4 157 070
Jäsenet
70 407
Uusin jäsen
Eppupelaa

Hinta.fi

Ylös Bottom