Vampyr (PS4, XOne, PC) 6/18

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 561
250px-Vampyr_cover.jpg


Elikkäs Life is strange tekijöiden uusimmasta peleistä on tullut uusi traileri:






Koska LiS ainakin tarinan kuvittelisi olevan kunnossa mutta miten lienee pelattavuus, sen näkee sitten.

https://muropaketti.com/dome/peli/l...jien-vampyr-toimintaroolipelista-lisatietoja/

Vuoden 1918 Lontooseen sijoittuva Vampyr tulee tarjoamaan puoliavoimen pelimaailman, millä tarkoitetaan sitä, että valtaosa peliin mallinnetusta Lontoosta on pelaajan vapaasti tutkittavissa. Osa alueista on kuitenkin lukittu ja ne avautuvat tarinan edetessä.

Vampyrin keskiössä on vampyyriksi muuttunut lääkäri Jonathan Reid. Pelaaja voi valita pelityylinsä kolmesta erilaisesta vampyyrilajista, jotka ovat hiiviskelyä ja uhrien manipulointia suosiva “shadow vampire”, aggressiivisempi “instinct vampire”sekä vihollisia hallitseva ja seivästävä “blood vampire”. Pelaaja voi myös valita vampyyrijaoston, joita pelissä kohdataan vähintään kaksi erilaista.

Vampyrissa pelaaja joutuu väistämättä imemään verta, jos hän haluaa kerätä kokemuspisteitä ja nousta tasoja. Kaikkein haastavinta on kehittäjien mukaan läpäistä peli tappamatta ketään. Tappamisella on kuitenkin seurauksia, sillä kaikki Vampyrissa kohdattavat NPC-hahmot ovat nimettyjä henkilöitä. Jos tapat väärän henkilön, voi menettää häneltä myöhemmin saatavat sivutehtävät, tai jos tapat liikaa ihmisiä samalta alueelta, voi koko alue autioitua.
 
Oon mielenkiinnolla oottanu tätä peliä siitä asti kun ekat infot tuli. Edellinen hyvä vampyyripeli oli Vampire: The Masquerade - Bloodlines ja siitä alkaa olla jo aika kauan. Toivottavasti pelattavuus (ja tekninen toimivuus) on kunnossa.

Toi uus traileri oli kyllä sanalla sanoen paska. Niin sekava ettei siitä ota jeesuskaan selvää.
 
Julkaisu venähtänyt ensvuodelle:
Life is Strange -studion Vampyr lipsahti ensi vuoteen – syynä tekniset ongelmat

Dontnod-studion työstämän Vampyr-seikkailun julkaisu on lipsahtanut ensi vuoteen.

Dontnodin perustaja ja toimitusjohtaja Oskar Guilbertin mukaan vielä muutamia viikkoja sitten projekti näytti hyvinkin julkaisuvalmiilta loppuvuodeksi, mutta studio ei halua tästä huolimatta tehdä kompromisseja pelinsä laadun suhteen. Muutaman kuukauden viivästyksen syyksi mainitaan tekniset ongelmat, jotka on kuitenkin sittemmin saatu kunnialla ratkaistua. Lisäaika käytetään lopputuloksen viimeistelyyn ja pelikokemuksen tasapainottamiseen.

Vampyr julkaistaan ensi vuoden kevään mittaan niin PC:lle, PlayStation 4:lle kuin Xbox Onellekin.
 
Uutta videota pelimaailmasta ja äänistä. Ihan jees kiinnostavaa, tuosta sellokaverista tuli jonkin verran mieleen kun katoin taannoin viimeisimmän Doomin musiikkijuttuja

 
Nytten tämäkin sai julkaisupäivä määrän:
Vampyyriroolipeli Vampyr saapuu kesällä Life is Strange -studiolta

Julkaisupäivä ranskalaiskehittäjä Dontnodin Vampyrille on vahvistunut. Seikkailupelaamisen sijaan tällä kertaa toiminnallista roolipelitoimintaa tarjoileva peli tuodaan PlayStation 4:lle, Xbox Onelle ja pc:lle 5. kesäkuuta.

Päiväyksen antamisen yhteydessä Vampyrista on julkaistu sitä esittelevän verkkosarjan neljäs ja näin ollen viimeisen osan. Uuden pelikuvan ohella se keskittyy kertomaan, kuinka pelin tarinankerronta ja pelattavuus on pyritty sulauttamaan yhteen.

Aiemmat verkkosarjan osat voi katsastaa julkaisija Focus Home Interactiven ja Dontnodin YouTube-kanavalta.

Vampyrin lisäksi Dontnodin tiedetään tekevän jonkinlaista uutta Life is Strangea. Sillä pitäisi olla myös tekeillä jonkinlainen tarinavetoinen hanke Bandai Namcon kanssa.
 
tämähän julkastaan ihan kohta :) ihan mielenkiinnolla odotan että minkälainen tuotos sieltä tulee :geek: Mutta ei ihan uskalla ennakkotilata :rofl:
 
Onko kukaan vielä kerinny testaileen? Ite pääsen pelin äärelle vasta iltapäivästä duunien jälkeen.

Tältä näyttää Metacritic pc:n osalta toistaiseksi: Vampyr

Monia ominaisuuksia kehutaan kovasti ja PC Gamer hehkuttelee tuota simulaatiomaisuutta ja kinkkisiä päätöksiä imeäkö jengiä kuiviin vai ei. Muutoin on tuommosta keskitason arviota. Meikää tuo idea ja synkkä sumuinen Lontoo kiehtoo sen verran että odotan kovasti.
 
Viimeksi muokattu:
Itsekkin tänään ostin muutaman arvion katsottuani :) ei malttaisi odottaa että pääsee töiden jälkeen kokeilemaan :)
 
Ennakkotilasin, Remember Me ja Life is Strange olivat todella toimivia pelejä tarinoiltaan, että tämänkin luulisi olevan.

Näppärästi pystyi aamulla töistä käsin Steam Appilla laittamaan peli lataukseen, on sitten iltapäivällä valmiina. Noin 14Gb näytti olevan kokoa.
 
Parit arvostelut itsekkin olen päivän aikana lueskellut ja mietin ostoa. Katsotaan viikonloppuna... Te jotka pelin olette ostaneet, kannattaako pelata padilla vai hiiri&näppiskombolla? Yhdessä arvostelussa ainakin oltiin sitä mieltä että padi olisi oltava.

Ja sen verran skeptinen näitten uusien julkaisujen kanssa kun olen niin tottakai sekin kiinnostaa että onko bugeja/ongelmia tullut vastaan, eli pitäisikö odotella päivityksiä? Vai onko samantien melkein pelin kokoinen Day1 patch?
 
Viimeksi muokattu:
Itse pelasin eilen noin 3 tuntia ja en ainakaan sinä aikana kokenut mitään bugeja vielä :) ja itse olen ainakin pelannut ihan hiiri näppis kombolla ja eipä ole valittamista. ja ihan hyvin pysyy 60 fps ultra asetuksilla 1440 resolla :D
 
Hyvin tosiaan pyörii mut ei graafisesti kyllä kovin näyttävä, etenkään läheltä. Tunnelma ja sumut sun muut Lontoossa luotu hyvin joten se kompensoi. Sikäli siis aika kevyt peli. Ohjaus tuntuu vähän tönköltä ja ukko liikkuu samoin välillä oudosti. Muutoin hyvältä maistuu eikä tosiaan bugeja täälläkään tullut muutaman tunnin jälkeen vastaan.
 
Katselin Twitchistä minkälainen peli tämä oikein on ja piti pistää striimi kiinni kun tuli niin hieno kohtaus vastaan. :D Tämä peli (tarina) pitää kokea itse.
 
En ole katsonut mitään ennakkotietoa. Tänään ajattelin pelin ostaa ja pelata. Onko tässä jonkinlainen moninpeli?
 
Xbox versioissa mielenkiintoinen bugi, jos konsoli Suomen kielellä, on peli täysin Saksankielinen..Mutta koneen kielen vaihto Englanniksi poistaa ongelman , ainakin itselläni näin toimi ja pääsi pelaamaan enkuksi peliä..
 
Arvostelu: Odotetussa Vampyr-pelissä parasta on vahva vampyyritarina - haahuilu Lontoon kaduilla sen sijaan uuvuttaa | Muropaketti.com

Synkän tunnelmalliseen 1900-luvun alkupuolen Lontooseen sijoittuva Vampyr tarjoaa sen mitä etukäteen lupasikin. Tohtori Jonathan Reidin taival on täynnä käänteitä ja kiperiä valintoja. Vampyyritarinaa on rakennettu rakkaudella; sitä kerrotaan usean eri sivuhenkilön kautta, samalla kun vasta vampyyriksi itse muuttunut Reid tuskailee vampyyrina selviytymisen ja Hippokrateen valansa ristivedossa.

Vampyrin päätarina rakentuu tehtävistä, joissa pelaajaa kuljetetaan puoliavoimen Lontoon muutaman kaupunginosan läpi harkiten. Mikään ei avaudu helposti. Pelin idea pohjautuu paljolti siihen, että pelaajalla on aikaa ja kärsivällisyyttä käydä lukemattomia keskusteluja eri hahmojen kanssa, ja palata heidän pariinsa uudestaan ja uudestaan. Tarinoissa on nähty vaivaa, eikä niistä puutu melodramaattisuutta, kuten vain viktoriaanisen ajan vampyyritarinalta voi odottaa.

Keskusteluvaihtoehdoista suuri osa on lukittuja. Nämä avatakseen pelaaja joutuu poukkoilemaan hahmosta hahmoon. Mutkien kautta toisiinsa liittyvien ihmisten keskusteluista irtoaa vinkkejä, joilla taas kirvoittaa kielenkannat löysemmäksi toisessa keskustelussa. Sinänsä tässä ei ole mitään vikaa, mutta Vampyr on tehnyt työn vaikeaksi. Hahmot liikkuvat omalla alueellaan, ja nämä yleensä löytää alkuperäisen sijaintinsa läheisyydestä.

Hankalaksi homma menee, kun hahmoja on monta ja yrität avata yhden sivutehtävän juonivyyhtiä kerrallaan. Missä olikaan juuri sairaanhoitaja Brannagh suuren sairaalan syvyyksissä ja missä majaili ambulanssinkuljettaja? Hahmot eivät näy kartalla, vaan sijainnista kertoo ainoastaan valikosta löytyvä taulukko. Tiedät, missä kaupunginosassa hahmo on, mutta sen jälkeen olet muistisi sekä onnesi varassa.

Niinpä sivutehtävien seuraaminen jää vähemmälle, sillä alussa on pakko keskittyä Reidin hahmon rakentamiseen.

Kykypuusta löytyy lukuisia eri vaihtoehtoja, joihin tuhlata vaivalla ansaitut XP:t. Passiiviset kyvyt, kuten verenjuonnin tehokkuus, yleinen kunto ja “tiede”, ovat peruskauraa. Sen sijaan aktiiviset, taisteluun vaikuttavat taidot ovat huomattavasti mielenkiintoisempia. Reid pystyy, pelaajan valinnoista riippuen, mm. sinkoamaan verestä muodostuvan keihään kohti vastustajaa, keittämään tämän suonissa virtaavan veren räjähtäväksi pommiksi tai liikkumaan varjon lailla vastustajien ohi.

Taisteluissa taistelutaidot tulevat kovaan käyttöön, sillä Vampyr näyttää asettavan lääkäri-vampyyrin tielle aina hieman vahvempia vastustajia huolimatta siitä, kuinka paljon kehitykseen panostat.

Kykyihin tarvittavat pisteet ovat elintärkeitä, mutta peli ei tässäkään päästä pelaajaa helpolla. Nopeimmin XP kertyy juomalla verta kaupungin kansalaisista. Ei siis kaduilla partioivista sotilaista ja vampyyrinmetsästäjistä, vaan tärkeistä sivuhahmoista, joiden kanssa Reid käy päivittäisiä keskusteluja.

Vampyyrilegendaa hyödynnetään hyvin, sillä pelaaja pystyy lumoamaan sivuhahmon, kuljettamaan tämän sivummalle ja juomaan tyhjäksi. Kokemuspisteet kasvavat kohisten, ainakin verrattuna taisteluista ja sivutehtävistä saatuihin pisteisiin verrattuna. Tässä tulee kuitenkin vastaan myös pelin korostama moraalinen valinta.

Sivuhahmoista jokaisella on oma tarinansa, ja he kaikki ovat osa suurempaa kokonaisuutta. Terveenä, ja elossa jos luoja ja Reid suovat, pysyvät sivuhahmot pitävät jokainen osaltaan kaupunginosan tilaa terveenä ja kadut turvallisina. Kun tapat hahmon, perhosvaikutus aiheuttaa kaupunginosan kurjistumisen, jonkun sivutehtävän vihjeiden katoamisen, sekä yleistä morkkista ja mielipahaa. Niinpä verenjuontia on tehtävä vakavasti harkiten, mutta toisaalta pelissä ei yksinkertaisesti tunnu pärjäävän ilman tätä laskelmoitua harvennusta.

Lisävaikeutta tähän elementtiin tuo kyseisen Mesmerize-tilan vaikeusaste. Et voi vain napsia sitä ärsyttävintä tyyppiä hengiltä heti starttiviivalla, sillä aloitat itse ykköstasolta. Taso kasvaa todella hitaasti tehtävien kautta, ja useimmat vastaantulevat sivuhahmot ovatkin runsaasti oman tasosi yläpuolella.





Parhaimmillaan Vampyr on tunnelmallisessa tarinankerronnassa. Se tarjoaa tummia ihmiskohtaloita lumoavan kauniissa ympäristössä. Vaikka itse hahmomallinnus on jäykkää ja kolhon oloista, ovat kehykset kauniit. Ääninäyttely antaa syvyyttä tavalla, joka yllättää. Samalla se ikävä kyllä laittaa välittämään sivuhahmoista, mikä ei lääkärimme selviytymisen kannalta välttämättä ole hyvä asia.

Pelin maailma olisi parempi, jos kaupunginosiin sijoitettujen piilopaikkojen välillä voisi siirtyä pikakäskyllä. Nyt aikaa menee kaduilla kävelemiseen, eksymiseen, hahmojen etsimiseen, partioiden kanssa taisteluihin ja keskusteluihin. Tarinassa eteneminen on näin hyvin verkkaista, mikä tietenkin sopii myös pelin rujon romanttiseen menneiden aikojen tunnelmaan.

Tämä on maailma, jota runtelevat samalla kertaa Espanjantauti ja mystinen vampyyrivirus, köyhyys sekä mennyt sota. Se muistuttaa ulkoasultaan paljon Dishonored-peliä, mutta siitä puuttuu täysin sen sulavan vaivaton taistelumekaniikka, mahdollisuudet sekä hiiviskely. Tämä tekee Vampyrin pelaamisesta suoraviivaisempaa ja huomattavasti riisutumpaa.

Kauniisti kuvatun Lontoon kadut ovat yllättävän autioita. Hahmoja kulkee öisillä kaduilla vähän, ja joka toisen kulman takaa tielle asettuu poliisipartio tai jengi.

Dontnod on joissakin haastatteluissa maininnut, että Vampyrin pystyisi läpäisemään ilman ainuttakaan tappoa. Tässä vaiheessa huudan emävale, sillä eteen tulee pakotettuja taistelutilanteita ilman ulospääsyä. Sokkeloisen Lontoon kaduista moni on aidattu ja portit säpissä, johdattaen pelaajaa kuin porsasta teuraalle. Tuloksena on vääjäämättä partioon törmääminen, joka johtaa tappeluun.

Kaikki portit ovat mystisesti lukossa kunnes viimeinenkin vastustaja on kanveesissa. Itse en keksinyt mitään tapaa kiertää näitä tilanteita, ja homma meni välillä turhautuneeksi mutinaksi.

Paljon vahvemmat vastustajat on varusteltu asein ja suojavaattein, kun taas itse olet herkkänä heppuna yrittänyt pysyä kaidalla tiellä tappamatta ketään. Kokemuspisteesi ovat alhaiset ja turpaan saaminen on taattu. Yrityksiä vaaditaan useita, ja pelin armoton logiikka – “mitä enemmän tapat, sitä helpompi peli tulee olemaan” – iskostuu nopeasti kovempaankin kalloon.

Noin 12 pelitunnin aikana en ehtinyt Vampyrin päätarinassa kovinkaan pitkälle.

Vietin osan ajasta yksinkertaisesti etsien reittiä määrättyyn pisteeseen, ohi suljettujen porttien ja partioiden. Menoa hidastivat myös pelin lukuisat kaatumiset, joista osa sattui mitä epäonnisimpaan aikaan.

Turhautumisesta huolimatta Vampyr onnistui lumoamaan minut juuri sen suurimmalla vahvuudella, tarinallaan.

Takeltelusta huolimatta aion jatkaa katkeraan loppuun saakka, sillä eteeni ovat juuri avautuneet vampyyrinmetsästäjien ja eri vampyyrilajien salaisuudet, sekä mystinen yliluonnollinen hahmo, jonka kanssa minulla on kana kynittävänä.
Mitä nytten pikaisesti kokeilin peliä niin tarinan osaltahan tuntuisi olevan asiat kunnossa mutta toi pelattavuus :dead:

Vampyr-arvostelu - Respawn.fi
 
Twitchistä jaksoi katsoa streamia tästä <30 min ennen kuin kävi tylsäksi, varmaan jonkinmoinen ennätys itsellä. Ei jatkoon eikä ostoon yli vitosen hinnalla.
 
Peli sinäänsä kiinnostaisi koska yli 10v vanha Vampire masquerade bloodlines oli huikea ja jäi muistiin. Harmittavasti pääsankarin juoksu yms combat animaatiot vaikuttavat todella jäätäviltä nykystandardeihin verrattuna.
 
Kombatti ja gameplay näyttää kyllä todella tönkölle ja etenkin kombattia on haukuttu aika rankasti steam arvioissa. Ei kyllä mene omalle hankintalistalle.
 
Aikamoinen yllätys jos taistelu on kustu. Mikä siinä on pielessä ja pystyykö sitä vertaamaan johonkin muuhun peliin?

Mikä näistä osuu lähimmäs:
-Bayonetta, nopeaa ja helppoa nappien naputusta
-Dark Souls, hidasta ja harkittua
-Witcher 3, vähän kuin Soulseissa mutta jotain puuttuu
-Arkham Batman, ihan hauskaa napin painelua

Luin pari Steamin arvostelua ja en voinut välttyä ajatukselta että kirjoittajat ovat vain paskoja pelaamaan, eli hyökkivät suoraan kimppuun ja yhtäkkiä stamina onkin loppunut. Olen varmaan väärässä, mutta olisi hyvä kuulla foorumilaisilta miltä se tuntuu.
 
ehkä combatista tulee mieleen witcher 3 ja dark souls, eli pelkällä napin hakkaamisella voi itellä mennä henki aika äkkiä. On tuo combatti ehkä huonompi kuin witcherissä ja soulssissa, mutta eipä tuo ole ainakaan itseäni haitannut :)
 
Tämä on itsellä kiikarissa, josko joskus alesta patchattuna nappaisi. Vampyyripelit ovat sen verran harvinaista nannaa, mutta odotus palkitaan kun on peleistä kyse.
 
Kyllä saa kriitikoiden tuomioilla pyyhkiä lattiaa. Pelannut peliä nyt parina päivänä hieman ja onhan tuo todella hyvä teos.
Jotenkin todella miellyttävä tuulahdus viimeaikaisiin peleihin verrattuna joita pelannut.
 
Pistinpä pleikalle latautumaan. Vampyyripelejä ei ainakaan liikaa ole ja kyllähän tämä on kiinnostanut. :)

Lisäys: Noin tunti takana ja alkufiiliksiä: Kontrollit ovat vähän samalla tavalla heiluvat kuin Witcher 3:ssa, ei siis jämäkät kuten From Softwaren peleissä. Ps4 Proolla ainakin framerate takkuaa. Miljöö ja teema mielenkiintoisia. Hyvälle tuntuu kyllä kuitenkin!
 
Viimeksi muokattu:
Tullut pelattua hiukan yli 10h. Tykkään kuin hullu puurosta. Todella mielenkiintoisia nuo investigate tehtävät, joita tulee todella paljon. Yritän syödä sellaisia henkilöitä, jotka ei laita koko paikkoja kaaokseen ja parannella muita, jotta suhdanne pysyy hyvänä. Tykkään paljon ympäristöstä ja peli on pirun hienon näköinen! Keskustelua on paljon ja niitä on hauska seurata. Maailmasta löytyy myös todella paljon tavaraa, jotka ei ole edes merkittynä karttaan. Tutkiminen kannattaa, koska silloin saa tietoa pelimaailman ihmisistä, joka taasen aiheuttaa sen, että heitä purressa, saa reilusti enemmän expaa.

Taistelua on moni moittinut ja alussa se vaikuttikin aika kököltä. Kuitenkin kun sain hyvän aseen niin alkoi taistelu maistumaan toisella tavalla! Erilaisia lyöntejä on useampia ja peli rakentaa komboja jos vaikka väistää ja saman tien iskee. Myös vastaiskut toimivat. Esimerkiksi päälle jyräävää ukko menee kanveesiin jos pätkäisee stamina lyönnillä vastapalloon. Nappia hakkaamalla lähtee henki hetkessä, joka vaikutti olevan eniten syynä kriitikoiden taistelu-vinkumiseen.

Negatiivista tulee siitä, että skillien slotteja on rajoitetusti ja huvittaisi kuitenkin kaikkia pitää aktiivisena. Myös skillien määrä saisi olla isompi. Nämä ovat ainoat negatiiviset asiat jotka olen kokenut. Mahtava vampyyri-peli pitkästä aikaa!
 
Mitäpä tuohon enää lisäämään, Jean_Sipuliuksen kanssa täysin samoilla linjoilla.

Mä olen jäänyt ihan koukkuun tähän peliin. Pysty lopettamaan pelaamista kun koko ajan tuntuu olevan vaan mielenkiintoisempi.
 
Tämä on kyllä pirun hyvä peli oikeasti. Tosi mielenkiintoista miettiä, että kenenkähän veret valuttaisi ja miten se vaikuttaa vai parantaisikohan, jonka jälkeen parempien expojen jälkeen voi alkaa myös ruokapuuhille. Taistelussakaan ei ole mitään vikaa. Jos tosiaan suoraan kohti nappia rämpyttäen menee niin stamina on nollissa ja pataan tulee.
 
14 tuntia nyt viikonlopun aikana näppäilin tätä kun ei sairaana oikein muutakaan jaksanut. Ei kaduta ostos, paitsi se että oli tarkotus Steam walletin varoilla tämä ostaa vaan menin häröilemään suoraan kortin/Paypalin kautta vanhasta tottumuksesta :facepalm:

Tyylikäs ympäristö, mielenkiintoisia hahmoja (Sean Hampton ehkä erikoisin/mielenkiintoisin tähän mennessä) ja koko ajan pysyy mukava uteliaisuus päällä. Pitkästä aikaa sellainen peli jota jumitti pelaamaan ja havahtui muutaman tunnin kuluttua. Huonoina puolina tuo taistelun/kontrollejen kömpelyys. Tiedä sitten onko ongelma näytön ja selkänojan välissä vaan taisteluissa meinaan hajoilla tuon kameran kanssa... Hiirellä ja näppiksellä siis pelaan, sopivaa pädiä kun ei ole tullut hommattua. Myös nuo hahmojen "välinpitämättömät" kasvot jotenkin huvittaa, ei ilme värähdä vaikka mitä tapahtuu.

Saas nähdä tohtiiko viikon aikana peliä avata, työpäivät käy pitkiksi muutaman tunnin yöunilla :sori:
 
Noh nyt on peli läpi, olihan tämä raikastuulahdus kun vastaavia ei oikein ole, hyvää sekä huonoa löytyy. Plussalle kuitenkin mentiin toisin kuin aluksi odotin.

+Päähenkilö
+Pillar henkilöt ja niiden kanssa interaktio
+Vampyyri skillit
+Juonitehtävät
+Sain arvoiseni lopun:D
+Exp systeemi

+- Taistelu
+-kentät

-liikaa ravaamista, fast travelia kaipasin paljon etenkin kun parantelee kansalaisia.
-sivutehtävät/investigationit/osa-sivuhahmoista mielenkiintoisemmiksi
-keskusteluissa turhaa bloattia/sitä olisi voinut rytmittää ja toistoa poistaa.
-suuri miinus että taistelusta puuttui gore, olisi sopinut tunnelmaan jos raajat yms olisivat repeilleet.
 
Verinen toimintaseikkailupeli Vampyr muuttuu pian haastavammaksi - Luvassa kaksi uutta pelitilaa | Muropaketti.com

Vampyyripeli Vampyr saa uuden päivityksen myötä aivan uusia pelitiloja.

Dontnod-pelistudion työstämä ja Focus Home Interactiven aiemmin tänä vuonna julkaisema toimintaseikkailupeli Vampyr on ollut pienoinen menestys, eikä studio aio lopettaa pelin parantelua.

Studio kertoo uudessa blogikirjoituksessa, kuinka se aikoo seuraavassa pelipäivityksessään tuoda Vampyriin kaksi uutta pelitilaa. Story Mode avaa Vampyrin tarinaa, kun Hard Mode puolestaan tekee pelistä erinomaisen haastavan.

Näiden lisäksi päivitys viilaa peliä entistäkin paremmaksi kokemukseksi.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 706
Viestejä
4 496 439
Jäsenet
74 273
Uusin jäsen
Aloittelija6271

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom