• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Vallila talvialet

Tilasin viime vuoden alennuksista satiinipuuvillaisen pussilakanasetin ja on heittämällä ihanimman tuntuinen pussilakana mitä olen kuunaan omistanut, eikä ollut edes kallis. Suosittelen!

Ihan vaan huomautuksena sanon tähän (kuten Venäjää tukevien firmojen tarjouksiin kommentoidaan) että Finlaysonin mielestä on ok myydä naisille tuotteet 17% alennuksella samalla kun miehet maksaa täyden hinnan..
(Finlayson omistaa myös Vallilan)

Halukkaat ottakoot sitten itse selvää lopusta paskasta jota kyseinen konserni ja etenkin sen finlayson osa harrastaa...

(Eli siitä miten sitä samaa halpamaissa tuotettua tekstiiliä myydään vaan π kerrotulla hintalapulla koska "vastuullisuus" tai miten toimari vuodattaa somessa siitä kuinka se on perseestä miten kuluttajat ostavat tavaraa halpatuontimaista vaikka itsekin ovat aiemmin siirtäneet tuotantonsa sinne...)

Ja ei, en rinnasta jotain lakanoita siihen että pommitetaan lastensairaalaa...

Tilasin viime vuoden alennuksista satiinipuuvillaisen pussilakanasetin ja on heittämällä ihanimman tuntuinen pussilakana mitä olen kuunaan omistanut, eikä ollut edes kallis. Suosittelen!
Täältä päinvastainen mielipide, tilattu tavallinen ja satiini pussilakana ja molemmat tuntuu ikäviltä. Peitto ei pysy paikallaan sisällä vaan liukuu jalkopäähän. Aluslakanan laatu on vielä pari kertaluokkaa huonompi. Finlaysonin omat on paljon paremmat (tosin ei ole kokemusta aivan viime vuosilta, jos ovat huonontaneet).

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
297 648
Jäsenet
81 354
Uusin jäsen
RoWell

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom