Valkoinen setup

Joe

Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
316
Mietin, että toteuttaisin itselleni valkoisen setupin, koska henkilökohtaisesti olen jo kyllästynyt hieman mustaan setuppiin, ja valkoinen näyttää vain jotenkin puhtaalta. Toki pöly näkyy paremmin mutta, se ei ole ongelma.

Mutta ne ongelmat mitkä minulla on ovat seuraavat: ainoat ostettavan hintaisen ja valkoiset mekaaniset RGB näppäimistöt ovat englanninkielisellä layoutilla, (eli ei nordic) ja saatavuus on vaikeata. Itselläni on tällä hetkellä Tesoro Gram spectrum mustana, sillä ostohetkellä sitä ei ollut saatavilla mustana, mutta en enää viitsisi maksaa 170e näppäimistöstä, varsinkaan kun alennusta siitä en saa, ja tuntuu typerältä ostaa sama näppäimistö uudestaan eri värisenä. Royal Kludge RG 987 vaikuttaisi hyvältä, mutta layout olisi ongelmana. Toki näppäinhattuja varmasti saisi jostain, joten sitä voisi muuttaakin.

Tätä miettiessäni kuitenkin olen vain miettinyt enemmän ja enemmän sitä, että pitäisikö vain lisätä mustaakin setuppiin. TUlisi huomattavasti halvemmaksi vaihtaa vain hiirimatto valkoiseen, näppäimistö valkoiseen, kuulokkeet valkoiseen ja kotelo valkoiseen, kuin se, että vaihtaisi prosessorijäähdyttimen, virtalähteen ja näytönohjaimenkin valkoiseen, näytöistä puhumattakaan, ja onhan se tietenkin helpommin saatavillakin mustia osia. Kuulokkeet ja hiiri minun pitää ostaa jossain vaiheessa kuitenkin, niin siiä samassa voisin vaihtaa.

Tässä ainoana kysymyksenä mulla onkin, että jos teillä on valkoinen setuppi, niin mitä oheislaitteita ja osia teillä on?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 299
Viestejä
4 197 302
Jäsenet
70 888
Uusin jäsen
Putjuh

Hinta.fi

Ylös Bottom