• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Ruoka Valio Oltermanni kilon juustot €5 kappale / K-kaupat

Rusna

Make ATK Great Again
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 268
Joko lähestytään pistettä, jossa näitä ihan ok elintarvike-OmaPlussatarjouksia kyttäilevät osaisivat oma-aloitteisesti aina maanantaisin avata puhelimessaan K-Ruoka appsin ja tsekata onko mitään itseään kiinnostavaa sen viikon tarjouksissa? Ne löytyy suoraan sovelluksesta kun sen vaan avaa. Ei tarvitse kaivaa mistään. Lisäarvo tänne postaamiseen on mielestäni aika laiha.

Meillä ainakin kyttäillään näitä ja on kyttäilty jo pitkään. Lähes joka viikko tarttuu jotain oman keittiön tarpeisiin.
 
Liittynyt
28.11.2019
Viestejä
363
Joko lähestytään pistettä, jossa näitä ihan ok elintarvike-OmaPlussatarjouksia kyttäilevät osaisivat oma-aloitteisesti aina maanantaisin avata puhelimessaan K-Ruoka appsin ja tsekata onko mitään itseään kiinnostavaa sen viikon tarjouksissa? Ne löytyy suoraan sovelluksesta kun sen vaan avaa. Ei tarvitse kaivaa mistään. Lisäarvo tänne postaamiseen on mielestäni aika laiha.

Meillä ainakin kyttäillään näitä ja on kyttäilty jo pitkään. Lähes joka viikko tarttuu jotain oman keittiön tarpeisiin.
Eikö nämä eri alueet luotu juuri sentakia, että ihmiset voivat valita mitä tarjouksia seuraavat?Varsinkin näistä ruokatarjouksista taisi moni vetää herneet nenään.

Ruokatarjouksiin tuli koko viime viikolla 4 kpl tarjouksia, sama se poistaa koko alue, jos noista pitäisi vielä ruveta rajaamaan.
 
Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
371
ennen tämä tuli kotiinkannettuna automaattisesti,
nyt pitää itse kaupasta hakea. Seuraavaksi muuttuu varmasti sähköiseksi koko lehti.
Jakokustannukset on noussu jo niin korkeiksi jonka takia tuo kotiinkanto on lopetettu ja jostakin on pitänyt säästää, kun kustannukset on noussu. Tuossa on vain se huono puoli, että kaikki ei muista ottaa sitä lehteä kaupasta. Samaan ratkaisuun on päätynyt myös S-ryhmä Yhteishyvä lehtensä kanssa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
294
Eikö nämä eri alueet luotu juuri sentakia, että ihmiset voivat valita mitä tarjouksia seuraavat?Varsinkin näistä ruokatarjouksista taisi moni vetää herneet nenään.

Ruokatarjouksiin tuli koko viime viikolla 4 kpl tarjouksia, sama se poistaa koko alue, jos noista pitäisi vielä ruveta rajaamaan.
Eiköhän tuossa aiemmassa viestissä ollut pointtina lähinnä se, että onko nyt joku 2 euron alennus yhdestä kilon juustosta sen arvoinen, että pitää erikseen postata tänne foorumille.
Jos tänne aletaan postaamaan kaikki tekniikka-, peli-, ruokatarjoukset yms joista saat huikeat pari euroa alennusta niin aika nopeesti muuttuu koko Hyvät Tarjoukset -alue spammiksi.
 
Liittynyt
28.11.2019
Viestejä
363
Eiköhän tuossa aiemmassa viestissä ollut pointtina lähinnä se, että onko nyt joku 2 euron alennus yhdestä kilon juustosta sen arvoinen, että pitää erikseen postata tänne foorumille.
Jos tänne aletaan postaamaan kaikki tekniikka-, peli-, ruokatarjoukset yms joista saat huikeat pari euroa alennusta niin aika nopeesti muuttuu koko Hyvät Tarjoukset -alue spammiksi.
Ei, vaan tuossa kritisoidaan nimenomaan K-Ruoka sovelluksen kautta olevien tarjousten postaamista, koska "ne pystyy itsekin katsomaan", itse tarjouksen laadusta ei ole mitään puhetta. Samaa logiikkaa voisi jatkaa, ettei mitään Keskon torstain tarjouksia voi postata, koska nekin voi aina itse käydä katsomassa. Siinä vaiheessa koko ruoka-alue on turha, ja parempi yhdistää vaikka tuonne "muut tarjoukset" puolelle.

Ruokatuotteet usein maksaa sen max 10e, niin ei nyt kovin ihme, ettei niistä saa saman euromäärän alennuksia, kuin useita satoja euroja maksavista tekniikkatuotteista. Hieman tyhmää verrata suoraan näitä keskenään.

Ja mikä minun pointtini on, on se, että tyhmää laittaa hiljaiselle alueelle jotain valmiita rajoituksia, jotka hiljentäisivät aluetta entisestään. Terveellä maalaisjärjellä tämä alue on tähänkin asti toiminut, ei täällä ole montaa "3 kpl jugurtteja eurolla" tarjouksia näkynyt ja selkeät trollit on siivottu ylläpidon toimesta.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 663
Ei, vaan tuossa kritisoidaan nimenomaan K-Ruoka sovelluksen kautta olevien tarjousten postaamista, koska "ne pystyy itsekin katsomaan", itse tarjouksen laadusta ei ole mitään puhetta.
Aika lailla kaikki tarjoukset pystyy itse katsomaan jostain. Jokainen pystyy selaamaan Gigantin ja Tokmannin viikkotarjoukset omatoimisesti. Ideana on poimia tänne ne kiinnostavimmat, ettei kaikkien tarvitse selata kymmenien firmojen tuhansia tarjouksia joka viikko.

2e alennus juustosta ei kiinnosta pätkän vertaa edes ilman sovellusta ja korttia, mutta voin selata seuraavaan tarjoukseen. Toistaiseksi näillä ei ole tukittu foorumia. Ongelmaksi asia paisuu siinä vaiheessa jos näitä postataan selkeästi tahallaan tai provosointitarkoituksella kunhan vaan joku tuote on 5% alennuksessa yms.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 282
Aika lailla kaikki tarjoukset pystyy itse katsomaan jostain. Jokainen pystyy selaamaan Gigantin ja Tokmannin viikkotarjoukset omatoimisesti. Ideana on poimia tänne ne kiinnostavimmat, ettei kaikkien tarvitse selata kymmenien firmojen tuhansia tarjouksia joka viikko.

2e alennus juustosta ei kiinnosta pätkän vertaa edes ilman sovellusta ja korttia, mutta voin selata seuraavaan tarjoukseen. Toistaiseksi näillä ei ole tukittu foorumia. Ongelmaksi asia paisuu siinä vaiheessa jos näitä postataan selkeästi tahallaan tai provosointitarkoituksella kunhan vaan joku tuote on 5% alennuksessa yms.
Monella se budjetti on niin tiukalla, että inflaation takia kahden euron säästö per juusto on jo aika kova. Sillä ostan kaksi tuollaista 1,99 tarjousketsuppia :)

Köyhä minä on tyytyväinen.
 
Liittynyt
04.05.2019
Viestejä
1 159
Eiköhän tuossa aiemmassa viestissä ollut pointtina lähinnä se, että onko nyt joku 2 euron alennus yhdestä kilon juustosta sen arvoinen, että pitää erikseen postata tänne foorumille.
Jos tänne aletaan postaamaan kaikki tekniikka-, peli-, ruokatarjoukset yms joista saat huikeat pari euroa alennusta niin aika nopeesti muuttuu koko Hyvät Tarjoukset -alue spammiksi.
Tämä on paras elintarviketarjous joka tänne on laitettu aikoihin. Oltermannia ei ikinä saa tällä hinnalla. Juuston hinnat ovat korkealla joten tarjous on erittäin kova. Verrattuna jäätelö/kola tarjouksiin joita on jatkuvasti tämä on aivan eri tasoa. Tämä ei myöskään ole mistään verkkokaupasta josta täytyy tilata läjä muuta tavaraa vaan hakeminen onnistuu ihan normaalilla kauppareissulla.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 282
Loin tuon K-tilin ja liityin K-ruoka-apin kautta.

Juustoetu tuli heti 2 kpl 10 eurolla, voi ostaa toki 1 kpl vaan. Lisäksi uudelle lataajalle tuli etu:

Pirkka JUUSTOVIIPALEET 300 gr kerma, 0€ eli maksutta. Se etu voimassa 5 päivää rekisteröinnistä K-appiin.

Käväisen illalla Supermarketissa iltalenkillä, nyt ei jaksa.

Plussa-kortti tarvitaan. Sen saa ilmaiseksi tämän kesän. https://www.k-ruoka.fi/artikkelit/k-plussa/hanki-ilmainen-plussa-kortti-netista
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 282
Jees, eipä ole minun OmaPlussa-eduissa, joten olen ehkä erilaisessa asiakasprofiilissa. Olisin kyllä ostanut halvan ketsupin.
Etuja tulee k-ruoka-appiin kulutuksen perusteella. Jos ostat vaikka sitä ketsuppia paljon, niin se tulee tarjoukseen pelkästään sinulle ja vastaaville asiakasryhmille.

Kai katsoit kuitenkin muita etuja? Minulle tuli ilmainen latausetu, 300 gramman Pirkka-juustoviipale maksutta. Sen arvo lienee 2,99 euroa noiden 4 euron juustosäästöjen päälle.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 093
Etuja tulee k-ruoka-appiin kulutuksen perusteella. Jos ostat vaikka sitä ketsuppia paljon, niin se tulee tarjoukseen pelkästään sinulle ja vastaaville asiakasryhmille.

Kai katsoit kuitenkin muita etuja? Minulle tuli ilmainen latausetu, 300 gramman Pirkka-juustoviipale maksutta. Sen arvo lienee 2,99 euroa noiden 4 euron juustosäästöjen päälle.
Käytän sitä appia melko säännöllisesti, ja tsekkaan ainakin nuo omat edut viikoittain. Ketsuppitarjouksiakin siellä on joskus ollut, mutta ei tällä kertaa.
 

Rusna

Make ATK Great Again
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 268
Mihin tarjoukseen tämä viittaa? En äkkiä löytänyt.
Etuja tulee k-ruoka-appiin kulutuksen perusteella. Jos ostat vaikka sitä ketsuppia paljon, niin se tulee tarjoukseen pelkästään sinulle ja vastaaville asiakasryhmille.
Juuri tämän takia näiden OmaPlussa-tarjousten postaamisen hyöty on ohut. Ne kun eivät ole kaikilla samat.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 093
Juuri tämän takia näiden OmaPlussa-tarjousten postaamisen hyöty on ohut. Ne kun eivät ole kaikilla samat.
Vähintäänkin kannattaisi mainita, jos kyse on niistä. Nimittäin jos tarjousta ei satu löytymään omista eduista, niin lukija voi vain arvailla että onko kyse kohdennetusta asiakasedusta vai jonkun tietyn kaupan/ketjun tarjouksesta.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 736
Joko lähestytään pistettä, jossa näitä ihan ok elintarvike-OmaPlussatarjouksia kyttäilevät osaisivat oma-aloitteisesti aina maanantaisin avata puhelimessaan K-Ruoka appsin ja tsekata onko mitään itseään kiinnostavaa sen viikon tarjouksissa? Ne löytyy suoraan sovelluksesta kun sen vaan avaa. Ei tarvitse kaivaa mistään. Lisäarvo tänne postaamiseen on mielestäni aika laiha.
Mun mielestä, ja kuvittelisin että monien muidenkin mielestä hyviä ruokatarjouksia voi vallan hyvin postata jatkossakin. Korkeintaan voisi vähän paheksua sellaisten tarjousten postaamista jotka eivät ole kummoisia.

Tuo sun menetelmäsi on erityisesti huono näiden tarjousten bongaamiseen. Tuolla tavalla voi nähdä vain k-ruoka sovelluksen tarjoukset. Ne on murto-osa keskon tarjouksista, joka itsessään on murto-osa ruokatarjouksista.

Mulla on käsitys että se on nykyään pysyvästi ilmainen. Aiemmin se oli muistaakseni joulun alla tms. jonain tiettynä hetkenä vuosittain ilmainen. Itse sain oman plussakortin tuollaisesta ja myöhemmin muutaman kerran postasin niitä täällä tai murossa. Mutta nykyään se on mielestäni aina ilmainen.

Myös tuossa sivulla ei tule mitään päivämäärää esille.

Juuri tämän takia näiden OmaPlussa-tarjousten postaamisen hyöty on ohut. Ne kun eivät ole kaikilla samat.
Tuo ei ole OmaPlussa tarjous.

Jos sä olisit vaivautunut katsomaan citymarketin tai k-supermarketin tarjoukset niin olisit nähnyt siellä tuon.
 

Rusna

Make ATK Great Again
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 268
Huomautus - jätä henkilökohtaisuudet ja piikittelyt pois keskustelusta
Ahdistaako helle vai sade kun on niin pinna kireällä?
Tuo sun menetelmäsi on erityisesti huono näiden tarjousten bongaamiseen. Tuolla tavalla voi nähdä vain k-ruoka sovelluksen tarjoukset. Ne on murto-osa keskon tarjouksista, joka itsessään on murto-osa ruokatarjouksista.
Kyllä, seuraan niitä tarjouksia mitkä kiinnostaa minua. Saat seurata ihan niitä tarjouksia mitä haluat.
Jos sä olisit vaivautunut katsomaan citymarketin tai k-supermarketin tarjoukset niin olisit nähnyt siellä tuon.
Minun ei tarvitse vaivautua kyttäämään muita tarjouslehdyköitä koska näen tämänkin suoraan K-Ruoka appsista.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 093
Tuo ei ole OmaPlussa tarjous.

Jos sä olisit vaivautunut katsomaan citymarketin tai k-supermarketin tarjoukset niin olisit nähnyt siellä tuon.
Ongelma ei ollut se juustotarjous vaan ketjun 2. viestissä ohimennen vinkattu ketsuppitarjous, jossa jätettiin mainitsematta se oleellinen yksityiskohta, että se on nimenomaan OmaPlussa-tarjous joten ei välttämättä saatavilla kaikille.

Toki kohdennettuja OmaPlussa-tarjouksia ei ole edes taidettu koskaan postata tänne omina tarjouksinaan, joten eipä niistä ole ongelmaa ollut ja Rusnan kehitysidea oli niin ollen ehkä melko tarpeeton. :think:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
503
Minä mainitsin ketsupin. Oltermanni näyttää olevan omaplussaetu ja ketsuppi huippuetu. Kumpaakin saa kaksi kappaletta. Hankala sanoa siis tarjouksen nimestä että mikä on kellekin tarjolla. Päättelin "palautteen" perusteella ettei välttämättä koske kaikkia.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 900
Tämä on paras elintarviketarjous joka tänne on laitettu aikoihin. Oltermannia ei ikinä saa tällä hinnalla. Juuston hinnat ovat korkealla joten tarjous on erittäin kova. Verrattuna jäätelö/kola tarjouksiin joita on jatkuvasti tämä on aivan eri tasoa. Tämä ei myöskään ole mistään verkkokaupasta josta täytyy tilata läjä muuta tavaraa vaan hakeminen onnistuu ihan normaalilla kauppareissulla.
Viimeksi tämä sama tarjous on ollut huhtikuussa, digikuitin mukaan olen käyttänyt tarjouksen 20.4. Joku muukin näistä aktivoitavista mobiilieduista on jo ehtinyt toistua. Yleisesti ottaen en ymmärrä näiden etujen aktivointivaatimusta mutta kaipa Keskolla on joku perustelu, opettaa asiakkaat käyttämään sovellusta tms.

Omista OmaPlussa-tarjouksista viime aikojen "paras" on ollut Pirkka tacokastike 0,69 e, max 2 kpl, kun normaalihinta on 0,85 e :D No, on nekin tullut ostettua kun käyn muutenkin mutta ei viitsisi lähteä hakemaan jos ei ole muuta syytä käydä K-kaupassa.

Minä mainitsin ketsupin. Oltermanni näyttää olevan omaplussaetu ja ketsuppi huippuetu. Kumpaakin saa kaksi kappaletta. Hankala sanoa siis tarjouksen nimestä että mikä on kellekin tarjolla.
Käsittääkseni kun tarjous on listan ensimmäinen, on aktivoitava ja kuvauksessa lukee mobiilietu, se on kaikille sama. Eli pihien kauppiaiden kaupoissa kannattaaa käydä alkuviikosta koska niiltä loppuu tuotteet kuitenkin kesken. Niitä muita tarjouksia on yleensä viisi. Minulla muuten kaikki tarjoukset on otsikoitu OmaPlussa-etu.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 663
Monella se budjetti on niin tiukalla, että inflaation takia kahden euron säästö per juusto on jo aika kova. Sillä ostan kaksi tuollaista 1,99 tarjousketsuppia :)

Köyhä minä on tyytyväinen.
Juu ei ollut tarkoitus kritisoida juuri tätä tarjousta. Käytän itsekin Oltermannia ja tottakai tarjous kiinnostaa siinä vaiheessa jos se sattuu omaan kauppaan, mutta näin S-marketissa asioiva en lähde erikseen hakemaan 2e halvempaa juustoa muualta. Tarjous on ihan hyvä ja pointtina oli vaan tuo, että jos ei juuri minua kiinnosta niin voin ohittaa tarjouksen. Hyvin vähän tänne postaillaan, joten ei ole syytä moittia postausta ainakaan sillä perusteella, että tarjous löytyy jo paikasta x.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 456
Sääli että yritetään pakottaa ihmisiä noiden täysin turhien mobiilipelleilyjen pariin. Esim itse en voi tätä hyödyntää koska en minkään kaupan mobiilipaskaa käytä. Plussakortti toki on, mutta pitäkööt juustonsa.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 282
Sääli että yritetään pakottaa ihmisiä noiden täysin turhien mobiilipelleilyjen pariin. Esim itse en voi tätä hyödyntää koska en minkään kaupan mobiilipaskaa käytä. Plussakortti toki on, mutta pitäkööt juustonsa.
Näissä syy taitaa olla se, että ilman K-sovellusta juustoja haettaisiin kymmenittäin eri kassojen kautta. Kaipa tuo rajoitus onnistuisi kortillekin tehdä.

Olen itsekin turhia applikaatioita vastaan, mutta noin ison tarjouksen vuoksi kannatti nähdä vaivaa.
 
Liittynyt
26.04.2017
Viestejä
375
Sääli että yritetään pakottaa ihmisiä noiden täysin turhien mobiilipelleilyjen pariin. Esim itse en voi tätä hyödyntää koska en minkään kaupan mobiilipaskaa käytä. Plussakortti toki on, mutta pitäkööt juustonsa.
Mikä estää lataamasta mobiilipaskaa puhelimelle, sitten lataat tuon edun plussakortillesi ja poistat mobiilipaskan?
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
730
Hyvä tarjous. Sama oli huhtikuussa. Huomasin jo itse, koska katson ne maanantaina ja olin menossa hakeen.
Jos tuo on kerran kaikille saatavissa, niin erittäin hyvä postaus,
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 282
Juustoja oli kaupassa riittävästi, selkein menekki kilon juustoissa. Ostin sieltä Supermarketista, jossa juusto maksaa 7,99 euroa. Säästöä siis 6 euroa kun otin kilon juuston.

Neljän euron säästö tuli kun tuli K-ruoka-apin ensilataajan etuna Pirkan juustoviipaleita 300 grammaa ilmaiseksi (norm. 3,99 kyseisessä kaupassa).
Koriin lähti samalla vähän vihannestakin, joka oli vain hieman hintavampaa kuin Prismassa, kauppiaan tueksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 820
Kyllä nämä yleiset tuotteet ovat paikkansa tarjousalueella ansainneet. Ei pienintäkään kiinnostusta alkaa säännöllisesti seuraamaan tarjouksia mobiiliappista, mutta kyllä sellaisen käytän, jos tulee vinkki tulee. Ei tarjousalue nyt varsinaisesti huku uusiin ketjuihin, joten muutama ruokaketju ei menoa haittaa. Ja jos ahdistaa, niin ne saa filtteröityä poiskin.
 

DinocideFIN

aka. qnixsuomi
Tukijäsen
Liittynyt
13.05.2022
Viestejä
1 152
Juustoja oli kaupassa riittävästi, selkein menekki kilon juustoissa. Ostin sieltä Supermarketista, jossa juusto maksaa 7,99 euroa. Säästöä siis 6 euroa kun otin kilon juuston.

Neljän euron säästö tuli kun tuli K-ruoka-apin ensilataajan etuna Pirkan juustoviipaleita 300 grammaa ilmaiseksi (norm. 3,99 kyseisessä kaupassa).
Koriin lähti samalla vähän vihannestakin, joka oli vain hieman hintavampaa kuin Prismassa, kauppiaan tueksi.
Säästö oli 3 euroa kilon pakettiin. 2 paketissa säästää 6 euroa.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 282
Säästö oli 3 euroa kilon pakettiin. 2 paketissa säästää 6 euroa.
Just noin ja jos hakisi K-marketista, niin säästöä tulisi vielä enemmän :)

Mites muuten saako kyseisen tarjouksen, jos on Plussa-talouden jäsen, jos vinkkaisi perheelle? Pystyykö talouden jäsen asentamaan K-ruoan ja liittämään tarjouksen kortille?
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 282
Tarjouksesta hyötyminen onnistui pääjäsenen lisäksi myös jäsenen talouden muilla Plussa-korteilla.

K-ruokasovellus puhelimeen, rekisteröinti, Plussa-kortti tiedot sisään ja aktivoimaan edut. Aika monta juustoa haettiin ja ilmaista 300 gramman kermajuustoa tietty kanssa kylkiäiseksi joka kortilla :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 169
Mammuttimarkkinoilta saa tämän viikon ajan Oltermannia 4,99€/pkt.
Screenshot_20230807-083222~2.png
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 285
Viestejä
4 213 540
Jäsenet
71 030
Uusin jäsen
Juho I

Hinta.fi

Ylös Bottom