Valinta

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1
Kristittynä hahmottelin hieman vastapuolia:
Valinta_v.0.00001.JPG

Jesus_vs_satan.jpg

Listaahan voi tietysti jatkaa. Onko järkee vai ei?
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 270
Voisitte vähän avata aloituksessa mitä tämä ketju käsittelee ja tarkentaa tämän myös otsikkoon.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 276
Mielestäni tuo ylpeys on väärällä puolella ja ylväys myöskin. Ylpeys on sellainen periaate, että ei vajoa esim. niin alas. Ylväs on minulle aika vieras sana, mutta wiki antoi viitteitä, että liittyy esim. siihen, että jos on 30 senttinen niin tietty kaikki muut on kateellisia siitä ja se sillä sitten heiluttelee menemään.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 725
Mistä täällä on tarkoitus keskustella? Onko tämä taas joku peitelty "olen kristitty ja täysin jessesatujen vietävissä, mutta silti olen parempi kuin muut" -ketju?

"Kristittynä hahmottelin hieman vastapuolia", mitä helvettiä? Eihän se nyt niin mene, että aloituksen haistapaska-listalta edustat elämässäsi vain jompaa kumpaa puolta, eikä varsinkaan niin että uskonnolla olisi niihin valintoihin merkitystä (paitsi hihhuleilla, jotka unohtavat järjen ja heittäytyvät pässiksi raamattu-nimisen köyden perään).
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 752
Räbän sijaan jäänyt vähän ylemmälle portaalle, jospa modet siirtäisivät...
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 669
Kylläpä aloittelijalla on ollut liikaa filosofista aikaa, huoh.

mää taas ihmettelen (kun kerran ns. uskonto on kyseessä) että miksi jehovat ja mormoonit jaksaa kiusia, vaikka kaikille on sama jumala tms. joka on tehnyt samat duunit, mutta jokaisella on casesta eri käsitys, the end ....
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 725
Nyt vasta huomasin, että aloittaja on rekannut silloin kun foorumi avattiin beta-vaiheessa ja nyt tuli ensimmäinen viesti. Haiskahtaa vähän trollitarkoitukseen luodulta altterilta. /Offtopic
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 978
Viestejä
4 208 481
Jäsenet
70 998
Uusin jäsen
TuomasP99

Hinta.fi

Ylös Bottom