Valinta nykyisen ilmajäähyn ja mahdollisen vesijäähyn väliltä.

Viestiketju alueella 'Jäähdytys' , aloittaja mahtionni, 17.04.2018.

1. mahtionni

mahtionni

Rekisteröitynyt:
    11.01.2018
    Olen ostamassa kaveriltani tälläistä koteloa
    Phanteks Eclipse P400S Silent, ATX-miditornikotelo, musta - 95,00€

Nykyinen prossujäähyni on
    SilentiumPC Grandis XE1236 | Hardwarium

Hän olisi myymässä minulle tälläistä
    Deepcool MAELSTROM 240T vesijäähdytysjärjestelmä prosessorille, LGA2011(-3)/1366/115x, AM3(+)/2(+), FM1/2(+) - 65,90€

Kysymys kuuluukin, onko minun järkeä ostaa tuota vesijäähyä, vai pidättäydynkö vain nykyisessä ilmajäähyssäni? Prossuni on Intel i7-4790.

2. johnnyw

johnnyw

Rekisteröitynyt:
    24.10.2016
    Varmaan riippuu aikalailla mitä sulla on hakusessa. Ilmajäähy on hiljaisempi kun tuo AIO vesijäähy, mutta lämmöt saattaa jokusen asteen olla jälkimmäisellä alhaisemmat.

3. Sihijuoma667

Sihijuoma667

Rekisteröitynyt:
    13.04.2017
    Minulla ei ainakaan tuossa kotelossa vesijäähy tuntunut toimivan. Vaikka kuinka sääti niin joko prosessori tai näytönohjain kävi juuri sen verran lämpöisenä että joutui tuulettimia pitää häiritsevän korkeilla kierroksilla

4. Dragono

Dragono

Rekisteröitynyt:
    05.11.2016
    Niin ja jos kyseessä perus "i7-4790" malli eikä "k" versio niin eipä siinä tartte vesijäähdytystä kun ei ylikellottamaan pääse.

5. Chloe Price

Chloe Price Päällikkö Team Luumu

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Itellä P400S (ikkunalla, mutta eipä näissä ilmankierrossa eroja ole) ja tässä on aivan uskomattoman surkea ilmankiero. Muuten juu ihan ok kotelo, mutta eipä ole sitten noiden 2000-luvun alkupään harmaiden purkkien jälkeen tullut näin paskalla ilmankierrolla olevaa koteloa vastaan. Mulla siis itsellä nestejäähy, kotelon edessä.

[ Vain rekisteröityneet käyttäjät näkevät Spoiler-tagin sisällön. Rekisteröidy foorumille... ]

Tuo Deepcoolin AIO nestejäähy on sieltä halvimmasta päästä, en lähtisi vaihtamaan.