Vaihtuiko nimimerkki...

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Sama nimimerkki ja allekirjoitus. Avatarissa oma naama, tosin rajusti muokattuna :D
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 192
Samalla mennään. Yksi R tosin vaihtui pieneksi mutta ei radikaalimpaa :cigar:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
17
Tuli vaihdettua, entinen oli saltwort. Syynä ei sen kummempaa kuin että vanha oli aika surkea nimimerkki.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
157
Vaihtui. Sain sen mitä murosta en saanut :)
Eli viimeinen numero pyörähti ympärin.
 

luuponen

   ✜
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
531
Luuposen Enska, iltoja. :smoke:
miksi olis vaihtunu?
muutenkin nikkejä niin saatanasti että kohta ei muista niitä kaikkia jos kokoajan vaihtelee.. ;)
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
52
Terve! Murossa tullut oltua lähinnä tarkkailijana ja jonkin verran kauppaa tehnyt nimimerkillä S45. Homma siirtyy nyt kuitenkin tänne ja pieni imagomuutos sen myötä paikallaan. Toivottavasti seuraavat kymmenen vuotta on täällä yhtä mielenkiintoiset kuin edelliset kymmenen muron puolella!
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
65
Samalla nimimerkillä olen kirjoittamatta tänne kuin olin muroonkin.
 

MG-42

Lapsiperheen retkiopas
Tukijäsen
NOSTO
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
64
Oma alkuperäinen MuroBBS-tunnus (scab) oli vuodelta, kun markka vaihtui euroon ja kesällä ennen juhannusta ns. mäyräkoiraa myytiin 6,50e kipale sisäänheittotarjouksena. Keskiolut oli kerrankin Suomessa halpaa ja sitä sai vaikka klo 7:00. Harva paikka tosin oli tuota ennen auki.

Nyt kun vuosia on tullut lisää, valitsin kuitenkin tunnuksen, mikä tosin helposti yhdistetään ase-, sotahulluuteen ja Hitlerin Saksaan. "panzerfaust" oli jo varattu.

"Kuva ois kiva" - tulipa laitettua avatar nimimerkkiä vastaamaan.

Kirjoitukset kuitenkin kertovat henkilöstä mielestäni ennemmän, kuin nimimerkki.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
1 609
Ei vaihtunut. En oikeastaan ymmärrä miksi on yhtäkkiä tällainen toinen foorumi, joka vaikuttaa olevan ihan sama kuin murobbs. Huomasin vain että täällä voi laittaa oman avatarin, ja siksi vaihdoin tänne.
 

blurris

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
2 217
Ei tietenkään vaihtunut. Minähän olen jo foorumin Käsite™ ja brändy.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 884
Samalla mennään kun murossa. Tosin murottaminen on melkeen jo loppunut osaltani kokonaan.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 014
Samalla nickillä oon vetäny siitä lähtien ku hävisin Tero Tiittaselle Ircnetissä nickin omistajuuskisan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 005
Viestejä
4 209 870
Jäsenet
71 003
Uusin jäsen
Pera L

Hinta.fi

Ylös Bottom