Vaihtuiko nimimerkki...

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
846
Vaihtui. En saanut tätä nickiä Murossa 2001, ja nyt muutama vuosi mennyt ihan omalla nimellä. Tänne nyt tällä.
 

CryptoKid

Jonkun tarttis varmaan tehrä jottain
Make ATK Great Again
Team Linux
Team H2O
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
243
Samalla mennään. Olen liian laiska keksimään uutta, kun joskus teininä tuli keksittyä mukamas hyvä nimimerkki jota on siitä lähtien tullut käytettyä vähän kaikkialla, Murossa mukaanlukien.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
427
Vaihtui, murossa en juurikaan kirjoitellut ja vanha on melkein joka helv.paikassa joten päätin repäistä jonkun todella omaperäisen.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
143
Ei vaihtunut varsinaisesti, mutta tiputin syntymävuoden perästä pois, kun se oli mahdollista :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
316
Sama nimimerkki, jota kokeilin tympäännyksissä kun kaikki kokeillut oli varattu :btooth:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
430
Pysyi. Koska tässä muuttuvassa maailmassa pitää olla pysyvyyttä edes himppasen eli oikiat asiat jokka pysyy ja paranoo. :)

(Minulla ei muuten ole mitään tekemistä pohojalaisuuden kanssa, kaikkea muuta, mutta tuo sutkautus vaan tuli mieleen kun onhan siinä tavallaan totuuden siementä.)
 

MrB

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 221
uusi nikki - tai oikeastaan otettu uusiokäyttöön reliikki, joka hukkui vuoden 2001 tyrskyihin.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 802
Sama nimimerkki, jota kokeilin tympäännyksissä kun kaikki kokeillut oli varattu :btooth:
Miten ihmeessä muka on vaikeaa keksiä "varaamatonta"? Itselläni nimeomaan oli vaikeuksia päättää, pysyisinkö samassa. Mielestä parempia olisivat olleet vaikkapa "merihevonen" tai "Mika on jumala", joista jälkimmäisessä olisi ollut sekä kysymys jonkun muun kuin skandinavisen näppäinleiskan kanssa (jossa olisi ollut kysymysmerkki varmaan hajalla) sekä yhdistynyt etunimeeni.
Päätin kumminkin näin, että nickin vaihtamattomuuden kautta ei tarvitse selitellä kenellekkään omituisuuksiani.

Jos kaikki haluaisivat olla joku "Matti", "Pekka" tai "Frederik", ongelmia varmaan tulisi. Tai "Donald Trump", "Äiti Teresa" tai "Pol Pot". Saati siten "Raoul Duke", "Conan" tai "Duke Nukem"...

Jos taas "Polku" olisi ollut varattuna, olisi voinnut sanalisäyksellä tehdä siitä persoonallisen. Kuten vaikkapa "POLONIUM 2: -POLKU"...
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 614
A lähti lopusta ihan vain koska Kaotik-nimimerkkiä olen käyttänyt niin pitkään kaikkialla muualla, taisi olla varattu Murossa tms kun piti ottaa Kaotika
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
316
Miten ihmeessä muka on vaikeaa keksiä "varaamatonta"? Itselläni nimeomaan oli vaikeuksia päättää, pysyisinkö samassa. Mielestä parempia olisivat olleet vaikkapa "merihevonen" tai "Mika on jumala", joista jälkimmäisessä olisi ollut sekä kysymys jonkun muun kuin skandinavisen näppäinleiskan kanssa (jossa olisi ollut kysymysmerkki varmaan hajalla) sekä yhdistynyt etunimeeni.
Päätin kumminkin näin, että nickin vaihtamattomuuden kautta ei tarvitse selitellä kenellekkään omituisuuksiani.

Jos kaikki haluaisivat olla joku "Matti", "Pekka" tai "Frederik", ongelmia varmaan tulisi. Tai "Donald Trump", "Äiti Teresa" tai "Pol Pot". Saati siten "Raoul Duke", "Conan" tai "Duke Nukem"...

Jos taas "Polku" olisi ollut varattuna, olisi voinnut sanalisäyksellä tehdä siitä persoonallisen. Kuten vaikkapa "POLONIUM 2: -POLKU"...
Oli muutama vaihtoehto jotka kelpuutin puhtaassa muodossa, nämä olivat varattuja, semmonen juttu.
 

Sienimies

Varakuningas
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
94
Kahta en vaihda, toinen on nimimerkki ja toinen on...
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
163
Samalla nimimerkillä juu, mihinkäs tällainen tylsänpuoleinen immeinen menisi sitä vaihtamaan kun kerran oli vapaana.. :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
679
2000-luvun alkuvuosina olin murossa mutta käyttäjätunnus meni jossain vaiheessa paskaksi enkä rekisteröitynyt uudelleen. En itekkää muista oliko se hartmann, karaya vai karaya1. Nyt kuitenkin Gerhard Barkhornin muistoa kunnioittaen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
213
Uutta nimimerkkiä kehiin. Aion aloittaa uuden elämäntavan ja lopettaa nettimäntteilyn ja postailla vain asiapostauksia :smoke:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 732
Jos mä oisin mä, niin mäkin olisin... mä.

Kuvassa muuten *ei* ole Che Guevara. :p
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
28
Vaihtui, koska Murossakin olisi ollut jo aika vaihtaa provoaltteria anonymiteettisyistä.
 

TLA

Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
448
Vaihtui, tänne ei saa kaksikirjaimista nimimerkkiä, joten piti laittaa kolme :btooth:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
36
Pikkuhiljaa diversifioin nimimerkkiportfoliotani kun vanha oli jo niin monessa paikassa jo käytössäni.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
42
Kärsii tuon kerran 14 vuodessa vaihtaa, nyt mennään 90-lukua fiilistellen.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
193
Vaihtui. Mietin sopivaa uutta nimimerkkiä, mutta rekisteröitymissivun recaptcha tarjosi vastauksen kuin tarjottimella.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
420
itse käyttänyt samaa nikkiä vuodesta 2000 jotain... taisi olla sama nikki jo ensimmäisen suomalaisen kärynneen saitin aikoihin... olin tosin vaan CoD peliservua vahtimassa (kusipää diktaattori) ja onni onnettomuudessa että asuin ulkomailla silloin :) anyway.. nikki on ja pysyy.. sairas pää velvoittaa :)

edit. muistin väärin. silloin oli nikki PSyCHo-67 jos joku muistaa tulleensa väärin kohdelluksi ja servulta pihalle heitetyksi vuonna 2003 niin vastaan huutoon, mutta en vastaa :D

pikaisella googletuksella:
ah näitä aikoja oli tälläinen peliläppäri :)
-------- Clevo M571TU / Kobalt Mojave -----------

T9600 (2,80GHz) - 4Gb ( DDR3 1066) - 9800M GTX (1024MB GDDR3) -- Gaming Laptop
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
381
Uusi rekkaus uusi nick. Saa nähdä saako tämän täälä pitää, vai meneekö uudenvuodensiivouksessa pesuveden mukana :D
 

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 988
Sama mutta Avatar on uus kun en ole ennemmin niitä harrastanut.

Niin muuten tuo IcePen viittaa muutaman ajatusmuljautuksen kautta yhteen tiettyyn Scifi kirjaan ajalta ennen Internettiä (vihje Ice on kokosana mutta Pen ei ole ja on koko sana tai jotain muuta).

Samalla mennään, avatar viittaa tietysti seuraavaan repliikkiin:

'While we're waiting, here are some names you
may call me on our wedding night: (clears throat) Obi Wan,
Iron Man, Mr. Mxyzptlk, and of course, Big Papa Smurf'
Toi "Mr. Mxyzptlk" oli ehdottomasti paras varsinkin kun pääsin kohtaan "Big Papa Smurf" ja tajusin että se Mxyzptlk on katoavaa/kutistuvaa sorttia :rofl:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
159
Nano on paras :slove:

En kyllä tiedä miksi tuo Mr siihen eteen, kun kerta uusi voorumi. Ehkä vanhasta tavasta tai ehkä Nano on vain herra.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
799
Samalla mennään ja mielestäni se on hyvä että tunnistaa vanhat tutut naamat. Vuodesta 2002 sentään joku painunut mieleen. :)
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 772
Sama nimerkki edelleen. Osaa porukka hypätä viestit yli turhana paskana.

Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla
 

Electrolytic

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
175
Sama edelleen. Jostain päähänpistosta tuon keksin Muroon aikoinaan ja mitäpä sitä turhaan vaihtamaan. Eipä tuolla Mörössäkään ehtinyt tulemaan kuin joku 350 viestiä lähes kymmenen vuoden aikana.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
193
Close enough. Murossa oli boocha, joka sitten tässä aikojen saatossa on muovautunut hieman kompaktiin muotoon.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
188
Sama pienellä muokkauksella. Nykyinen nimimerkki muuallakin käytössä. Muroa seurasin vuosia, mutta kirjoittanut en juuri lainkaan. Tänne on mukavampi kirjoittaa. :tup:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 007
Viestejä
4 209 985
Jäsenet
71 003
Uusin jäsen
Pera L

Hinta.fi

Ylös Bottom