Teho-ongelmat korjaantui jo aikaisemmilla huolloilla, mutta katselin, että samahan se on tulpat myös vaihtaa.
1 sylinterin puolan irrotuksen jälkeen totesin, että öljyähän siinä on. Muut puolat oli kuivia.
Tuon kyseisen sylinterin tulppa oli myös selvästi löysällä, irtosi ihan kädellä pyöräyttäen. Muut tulpat oli kiinni, mutta ei kyllä vaaditussa 25 Nm kireydessä, sen huomasi heti.
Vuotaakohan tuossa sitten kannen tiiviste? Ei kait sinänsä vaarallista, jos noin vähän vuotaa. Tuo oli kuitenkin noin 40 000 km ajetun kilometrin jälkeen. Pitää ajella vaikka pari tonnia ja tarkistaa puolasta vuotaako miten pahasti.