Väärät ruuvit emolevylle

Liittynyt
22.11.2018
Viestejä
13
Terve!
Kasasin tässä 1vk sitten ensimmäisen pc:ni. Kone toimii hyvin ja kasaus onnistui lukuunottamatta emolevyn ruuveja. Käytin kotelona NZXT H700, jonka mukana tuli kaksi pussillista pieniä ruuveja, joista toisia luulin emolevyn ruuveiksi. Sain emolevyn niillä kiinni, mutta ihmettelin miksei se kiristy enempää, siinä kohtaa yritin ruuvata yhtä irti, mutta standoffista oli mennyt kierteet. Käytin siis niitä hieman pienempiä ruuveja, jotka ilmeisesti sopivat emolevylle, mutta eivät ole sille tarkoitettuja. Voiko tästä tulla jotain vauriota koneella tai emolevylle ajan myötä? Emo on kyllä kunnolla paikoillaan eikä heilu, mutta voivatko ruuvit löystyä ja irrota ajan kanssa aiheuttaen vauriota emolevylle? Eli ruuvit eivät siis mene kunnolla kireälle ja jäävät pyörimään tyhjää.
 

Requiem

For You
Premium-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 504
Itse tiedät parhaiten miten löysällä ovat. Itse kyllä vaihtaisin jos epäilyttää. Huonolla tuurilla aiheuttaa oikkarin pudotessaan jonnekin.
 
Liittynyt
22.11.2018
Viestejä
13
Itse tiedät parhaiten miten löysällä ovat. Itse kyllä vaihtaisin jos epäilyttää. Huonolla tuurilla aiheuttaa oikkarin pudotessaan jonnekin.
Olisin muuten vaihtanut aikoja sitten, mutta eivät tuppaa lähtemään irti standoffeista.
 

tombe0

Premium-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
592
Tai jos mahtuu niin sormen kynsi ruuvin kannan ja emon väliin ja kevyttä vääntöä sillä samalla kun ruuvaa auki.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 643
Viestejä
4 197 256
Jäsenet
70 760
Uusin jäsen
Maakkkee

Hinta.fi

Ylös Bottom