Väärä näytönohjain ASUS fx505dt

Liittynyt
03.10.2020
Viestejä
10
Ostin siis powerista asuksen fx505dt mallin läppärin tänään ja konetta tutkiskellessa huomasin, että koneessa on kiinni väärä näytönohjain tai sitten mä olen vaan tyhmä enkä ymmärrä :D
Pitäisi siis olla Nvidia GeForce GTX 1650, mutta järjestelmän tiedoista tarkastellessa käy ilmi, että radeon vega 8 olisi kiinni.
Onko siis ihan yleistä, että näissä on eri näyttis kiinni mitä tiedoissa lukee vai kannattaisko minun ottaa yhteyttä huomenna poweriin ja käydä vaihtamassa kone uuteen? Laitan vielä linkin koneesta minkä ostin ja kuvakaappauksen mitä kone väittää näyttiksen olevan.
Tarkastin kyllä vielä, että koneen pohjassa lukee tuo kyseinen mallinumero minkä ostin.

 

Liitteet

Liittynyt
03.10.2020
Viestejä
10
Okei, eli siis pystyykö sen toisen näyttiksen sitten vaihtamaan käyttöön jostain?
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
516
Jos ostit mielestäsi juuri tuon koneen Powerista niin tarkista ihmeessä kuitista että sen mallimerkintä viimeistä T:tä myöten täsmää ilmoitukseen ja koneen tyyppikilpeen (pohjassa tai akun alla tai huoltoluukun alla tai rannetuen tarrassa, milloin missäkin) ja vaikka Windowsin laitehallinnasta että se luvattu ohjain koneesta myös löytyy. Ei olisi ensimmäinen eikä ainoa kerta kun mainostetaan yhtä ja myydään toista enkä väitä että sitä tapahtuisi tietoisesti. Tästä nimenomaisesta konemallista en tiedä, mutta usein samasta konemallista saattaa olla useita toisistaan poikkeavia "alamalleja". Ne saattavat näyttää keskenään identtisiltä mutta sisuskalut ja ominaisuudet voivat poiketa toisistaan paljonkin. Kerrankos sitä sattuu että lipsahtaa väärät tiedot ilmoitukseen tai väärä paketti ostoskärryyn.

E: hupsista, olikin aika vanha ketju. Asia on kuitenkin validi joten jätetään jälkipolvien ihmeteltäväksi, jospa tästä olisi jollekin muulle hyötyä.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 513
Viestejä
4 193 536
Jäsenet
70 746
Uusin jäsen
vateezz

Hinta.fi

Ylös Bottom